witam wszystkich
szukam porady jak zdemontowac turbine w s13
łatwiej odkrecic razem z kolektorem i dp czy moze lepiej od kolektora?
nie mam kanału ani podnosnika a auto stoi na "cegłach"
silnik ca18 wszyskto seria
z gory dziekuje za porady i pozdrawiam
demontaz turbo
Moderator: Moderator
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 13
- Rejestracja: wt 04 paź, 2011 22:29
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
T25 bez problemu odkręci sie od kolektora, bez dostępu kanału , tylko co z DP , jak uda Ci sie położyć na glebie i to odkręcić to po kłopocie
Ostatnio zmieniony wt 14 lut, 2012 09:14 przez Binio_, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 13
- Rejestracja: wt 04 paź, 2011 22:29
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
w zasadzie 3 srubki odkrecilem
problem jest tylko z ta najglebiej schowana
zaden klucz mi nie chce tam sie wpasowac
jutro zeszlifuje troche oczkowa 13 i zobaczymy
problem jest tylko z ta najglebiej schowana
zaden klucz mi nie chce tam sie wpasowac
jutro zeszlifuje troche oczkowa 13 i zobaczymy
- BarTeX5575
- Stały gość
- Posty: 285
- Rejestracja: wt 16 lut, 2010 20:13
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Musisz mieć krótką 13 i bez problemu samo turbo wychodzi.
Powoli powoli, bo się rozp.....li
musisz zmienić turbo na Holseta HX27W i wiele twoich problemów się rozwiąże
- Artur1020
- Postojebca
- Posty: 1643
- Rejestracja: pn 15 lut, 2010 22:46
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
- Kontakt:
t25 bez problemu odkreci sie od turbiny ;pBinio_ pisze:T25 bez problemu odkręci sie od turbiny bez dostępu kanału , tylko co z DP , jak uda Ci sie położyć na glebie i to odkręcić to po kłopocie
Niesz sztuka zabić muche przednia szyba tylko boczną =)))
Już poprawione , zamyslony byłem
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 13
- Rejestracja: wt 04 paź, 2011 22:29
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
pomyslalem ze WD40 poprawi sprawe
w koncu odkrecilem i okazalo sie, ze wszystko bylo zapsikane poza ta cholerna srubka
aczkolwiek odkrecenie jest zawsze łatwiejsze, ciekawe jak bedzie z montazem?
tak sie zastanawiam czy kolektor "baran" upraszcza taka operacje?
w koncu odkrecilem i okazalo sie, ze wszystko bylo zapsikane poza ta cholerna srubka
aczkolwiek odkrecenie jest zawsze łatwiejsze, ciekawe jak bedzie z montazem?
tak sie zastanawiam czy kolektor "baran" upraszcza taka operacje?
Tak!
Gdyby nie jedna zawzięta śruba z kwasówki która raczyła sie zgiąć w połowie na gwincie to Bybs by odkręcił moje turbo podczas zlotu na Grzybowie i przykręcić ponownie..
Gdyby nie jedna zawzięta śruba z kwasówki która raczyła sie zgiąć w połowie na gwincie to Bybs by odkręcił moje turbo podczas zlotu na Grzybowie i przykręcić ponownie..
-
- Prime Druciarz
- Posty: 1598
- Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
- Lokalizacja: Łódź
do tej opornej nakrętki polecam nasadową 13 na mały kwadrat z przegubem i przedłużką. Odkręcamy wąż wodny od turbo(ten co wychodfzi na kielich) i od dołu podchodzimy tą 13-0 problemu.
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 13
- Rejestracja: wt 04 paź, 2011 22:29
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
hmmm ... ja nie moglem odkrecic tej od strony dp i silnika
tam nasadka nic nie zdzialalem
oczkowy klucz wszedl dopiero po zeszlifowaniu, bo szpilka byla troche za dluga
tam nasadka nic nie zdzialalem
oczkowy klucz wszedl dopiero po zeszlifowaniu, bo szpilka byla troche za dluga
Ostatnio zmieniony wt 14 lut, 2012 18:05 przez prototype79, łącznie zmieniany 1 raz.