witam
jest sens zakladac garreta t3 do ca? jaki to ma potencjal i czy duzo jest roboty z dopasowaniem?
oraz gdzie dorwac tanie uszczelki do t25? chodzi mi glownie o ta pomiedzy turbo a elbow oraz elbow-downpipe? z lublina beda pasowac?
pozdro
garret T3 do ca18
Moderator: Moderator
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 13
- Rejestracja: wt 04 paź, 2011 22:29
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
garreta t3 jest kilka rodzaji napisz konkretnie o ktory chodzi albo z jakiego wozu, problem to tylko flansza czyli albo strugasz nowy kolektor albo kupujesz gotowy z ebaya , ewentualnie adapterek , a po uszczelki uderz do kolegi yahu z forum ja bralem od niego , ma dobre ceny i jakosc jest fajna
czesci do s13 tanio
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 13
- Rejestracja: wt 04 paź, 2011 22:29
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
dokladniej chodzi o tą aukcje:
http://allegro.pl/turbo-kit-sr20de-niss ... 17377.html
nie wyglada na wielka krowe i nie wiem czy jest sens sie w nia pakowac?
http://allegro.pl/turbo-kit-sr20de-niss ... 17377.html
nie wyglada na wielka krowe i nie wiem czy jest sens sie w nia pakowac?
zalezy ile mocy chcesz miec ,ale na mega przyrosty bym nie liczyl .wedlug wujka google jest to cos pomiedzy t25 i nieco mniejsza od t28, wiec moze z 250 dmuchniesz, ale to bedzie juz jej max i raczej szybko umrze na max boost, wiec moim zdaniem nie warto zezbic , ale to moje zdanie moze ktos madrzejszy sie wypowie
czesci do s13 tanio
Ale właściwie w jakim celu potrzebne Ci akurat to turbo?
ps. nic nie będzie pasować.
ps. nic nie będzie pasować.
Ostatnio zmieniony wt 20 mar, 2012 10:03 przez ige, łącznie zmieniany 1 raz.
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 13
- Rejestracja: wt 04 paź, 2011 22:29
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
myslałem, ze fajne jakies
no i pare fantow tez kolo dorzuca
narazie składam serie zeby troche pojezdzic
ale powoli zaczynam myslec o upgrade
tak na poczatek +-250 kucy
no i pare fantow tez kolo dorzuca
narazie składam serie zeby troche pojezdzic
ale powoli zaczynam myslec o upgrade
tak na poczatek +-250 kucy
w linku jest kolektor do SR-a a nie do CA wiec nie podejdzie. Musiał byś zrobić nowy kolektor custom, wydech custom i rury do IC.
Taniej cie wyjdzie T28 i więcej na tym zyskasz.
Poza tym ogarnij serie zanim zaczniesz podnosić moc bo znając życie i tak będziesz miał problem aby seria miała tyle ile powinna mieć i jeździła dobrze.
Taniej cie wyjdzie T28 i więcej na tym zyskasz.
Poza tym ogarnij serie zanim zaczniesz podnosić moc bo znając życie i tak będziesz miał problem aby seria miała tyle ile powinna mieć i jeździła dobrze.
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 13
- Rejestracja: wt 04 paź, 2011 22:29
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
z tym kolektorem to wiem, ze nie bedzie pasowal
koniec koncow zdecydowalem, iz najlepiej bedzie zaczac od upgrejdu hebli
dzieki wszystkim za wyjasnienia
koniec koncow zdecydowalem, iz najlepiej bedzie zaczac od upgrejdu hebli
dzieki wszystkim za wyjasnienia