garret T3 do ca18

Wszystko dotyczące użytkowania, dobierania, eksploatacji turbin oraz ew.napraw

Moderator: Moderator

prototype79
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 13
Rejestracja: wt 04 paź, 2011 22:29
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

witam
jest sens zakladac garreta t3 do ca? jaki to ma potencjal i czy duzo jest roboty z dopasowaniem?
oraz gdzie dorwac tanie uszczelki do t25? chodzi mi glownie o ta pomiedzy turbo a elbow oraz elbow-downpipe? z lublina beda pasowac?
pozdro
Awatar użytkownika
komargc
Stały gość
Stały gość
Posty: 275
Rejestracja: wt 30 gru, 2008 18:48
Lokalizacja: olsztyn

garreta t3 jest kilka rodzaji napisz konkretnie o ktory chodzi albo z jakiego wozu, problem to tylko flansza czyli albo strugasz nowy kolektor albo kupujesz gotowy z ebaya , ewentualnie adapterek , a po uszczelki uderz do kolegi yahu z forum ja bralem od niego , ma dobre ceny i jakosc jest fajna
czesci do s13 tanio
prototype79
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 13
Rejestracja: wt 04 paź, 2011 22:29
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

dokladniej chodzi o tą aukcje:
http://allegro.pl/turbo-kit-sr20de-niss ... 17377.html

nie wyglada na wielka krowe i nie wiem czy jest sens sie w nia pakowac?
Awatar użytkownika
komargc
Stały gość
Stały gość
Posty: 275
Rejestracja: wt 30 gru, 2008 18:48
Lokalizacja: olsztyn

zalezy ile mocy chcesz miec ,ale na mega przyrosty bym nie liczyl .wedlug wujka google jest to cos pomiedzy t25 i nieco mniejsza od t28, wiec moze z 250 dmuchniesz, ale to bedzie juz jej max i raczej szybko umrze na max boost, wiec moim zdaniem nie warto zezbic , ale to moje zdanie moze ktos madrzejszy sie wypowie
czesci do s13 tanio
Awatar użytkownika
ige
Postojebca
Postojebca
Posty: 1208
Rejestracja: wt 29 lip, 2008 20:55
Lokalizacja: zg

Ale właściwie w jakim celu potrzebne Ci akurat to turbo?

ps. nic nie będzie pasować.
Ostatnio zmieniony wt 20 mar, 2012 10:03 przez ige, łącznie zmieniany 1 raz.
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
prototype79
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 13
Rejestracja: wt 04 paź, 2011 22:29
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

myslałem, ze fajne jakies :)
no i pare fantow tez kolo dorzuca
narazie składam serie zeby troche pojezdzic
ale powoli zaczynam myslec o upgrade
tak na poczatek +-250 kucy
Awatar użytkownika
Artur1020
Postojebca
Postojebca
Posty: 1643
Rejestracja: pn 15 lut, 2010 22:46
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Kontakt:

to mniej wiecej za tyle to zrobisz na t28 :D
Niesz sztuka zabić muche przednia szyba tylko boczną =)))
Awatar użytkownika
komargc
Stały gość
Stały gość
Posty: 275
Rejestracja: wt 30 gru, 2008 18:48
Lokalizacja: olsztyn

dokladnie jak artur napisal, wkladaj t28
czesci do s13 tanio
Awatar użytkownika
erison
Postojebca
Postojebca
Posty: 1619
Rejestracja: śr 06 sie, 2008 21:42
Lokalizacja: Bydgoszcz

w linku jest kolektor do SR-a a nie do CA wiec nie podejdzie. Musiał byś zrobić nowy kolektor custom, wydech custom i rury do IC.

Taniej cie wyjdzie T28 i więcej na tym zyskasz.

Poza tym ogarnij serie zanim zaczniesz podnosić moc bo znając życie i tak będziesz miał problem aby seria miała tyle ile powinna mieć i jeździła dobrze.
prototype79
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 13
Rejestracja: wt 04 paź, 2011 22:29
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

z tym kolektorem to wiem, ze nie bedzie pasowal :)
koniec koncow zdecydowalem, iz najlepiej bedzie zaczac od upgrejdu hebli
dzieki wszystkim za wyjasnienia
ODPOWIEDZ

Wróć do „Turbo”