Po zmianie z T25 na T28 niemogę wyregulować dokładnie ciśnienia...
Gdy ustawie już na 1 bar, zrobie kilka przejazdów jest git. Na następny dzień jadąć na 3 biegu jest nagle 0.8 i niechce iść dalej. Pozycja pokrętła jest dokładnie ta sama, celowo zapamiętałem pozycję bo myślałem że od drgań się przekręca. Później jadę na 2 biegu i nagle 0.9 bara. Jak przekręce lekko (1/4 nawet mniej obrotu) to nagle jest 1.2...
Jest to wina MBC, czy bardziej WG?
MBC to Properfekt z kulką
Może mi ktoś jeszcze wytłumaczyć na czym polega różnica ciśnień dwóch turbin. Na T25 miałem ustawione 1 bar, nie ruszając pokrętła na T28 było 0.5, a przecież jak kulka idzie do góry przy 1 barze to co za różnica jaka turbina, ważne jest ciśnienie. Czyli 1bar dla T25 to 0,5 bara dla T28? Coś mi tu nie pasuje.
"Pływający" Boost
Moderator: Moderator
- BarTeX5575
- Stały gość
- Posty: 285
- Rejestracja: wt 16 lut, 2010 20:13
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Powoli powoli, bo się rozp.....li
Chodzi o twardość sprężyny w aktuatorze i to też może być problemem u Ciebie
- BarTeX5575
- Stały gość
- Posty: 285
- Rejestracja: wt 16 lut, 2010 20:13
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Czyli według Ciebie WG jest walnięty?
Może jakbym włożył twardą sprężynę do MBC to by pomogło?
Może jakbym włożył twardą sprężynę do MBC to by pomogło?
Powoli powoli, bo się rozp.....li
nie myl WG z aktuatorem
a jakie wężyki masz do mbc i gdzie podłączone ? moze tez to mieć znaczenie...
a jakie wężyki masz do mbc i gdzie podłączone ? moze tez to mieć znaczenie...
- BarTeX5575
- Stały gość
- Posty: 285
- Rejestracja: wt 16 lut, 2010 20:13
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Wężyki są prawidłowo. W muszli nagwintowałem otwór i wkręciłem króciec, w T25 jest seryjnie. Wszystko było git, na T25 trzymał 1 bar równo, po zmianie na T28 zaczęły się jajca.
Spróbuje chyba z tą twardą sprężyną, może jest zbyt miękka by otwierać się równo i raz podnosi szybciej raz później.
Spróbuje chyba z tą twardą sprężyną, może jest zbyt miękka by otwierać się równo i raz podnosi szybciej raz później.
Powoli powoli, bo się rozp.....li
Możesz również przełożyć aktuator ze starej t25 do t28.
Ale obstawiam przytkanie się MBC jakimś brudem.
Ale obstawiam przytkanie się MBC jakimś brudem.
- BarTeX5575
- Stały gość
- Posty: 285
- Rejestracja: wt 16 lut, 2010 20:13
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Jutro się za to wezme, sprężynkę znalazłem w stosie części małego rozmiaru
Powoli powoli, bo się rozp.....li
- BarTeX5575
- Stały gość
- Posty: 285
- Rejestracja: wt 16 lut, 2010 20:13
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Wymieniłem sprężynkę na twardą. Zauważyłem, że jak składałem kiedyś MBC to nawinąłem za dużo taśmy teflonowej na gwinty i na dodatek w złą stronę...
Taśma weszła w sprężynkę i to też mogło być przyczyną skoków.
Taśma weszła w sprężynkę i to też mogło być przyczyną skoków.
Powoli powoli, bo się rozp.....li
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
tak z ciekawostek,to cale moje zycie staralem sie podnosci cisnienie doladowania i moc,a tu teraz mam zonka bo doladowanie trzeba zbic i sie nie da
turbo to chinczyk,wielkosciowo cos w okolicach t28(o dziwo chinczyk juz jezdzi jakis czas i nic zlego sie z nim nie dzieje)
po zalozeniu wydechu 2.75 przechodzacego w 3 cale cisnienie doladowania drastycznie sie podnioslo.
na 4mapowcu dochodzi do 1.2>1.3 bara,
na wlozonym silencerze trzyma okolice 0.7
probowalem juz przekladac actuatory z t28/t25 i nic nie pomaga.
na zrzuconym ciegielku z wg turbo nie pompuje nic.
podcisnienie do actuatora pociagniete jest z muszli zimnej
po wypieciu podcisnienie z actuatora turbo odrazu zaczyna pompowac kosmiczne wartosci.
turbo to chinczyk,wielkosciowo cos w okolicach t28(o dziwo chinczyk juz jezdzi jakis czas i nic zlego sie z nim nie dzieje)
po zalozeniu wydechu 2.75 przechodzacego w 3 cale cisnienie doladowania drastycznie sie podnioslo.
na 4mapowcu dochodzi do 1.2>1.3 bara,
na wlozonym silencerze trzyma okolice 0.7
probowalem juz przekladac actuatory z t28/t25 i nic nie pomaga.
na zrzuconym ciegielku z wg turbo nie pompuje nic.
podcisnienie do actuatora pociagniete jest z muszli zimnej
po wypieciu podcisnienie z actuatora turbo odrazu zaczyna pompowac kosmiczne wartosci.
Ostatnio zmieniony ndz 15 kwie, 2012 12:16 przez borimichal, łącznie zmieniany 1 raz.