Montaz Turbo elbow 2,5" CA18DET <solved>

Wszystko dotyczące użytkowania, dobierania, eksploatacji turbin oraz ew.napraw

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
dredman
-#Sympatyk
-#Sympatyk
Posty: 408
Rejestracja: pn 21 wrz, 2009 20:19
Lokalizacja: Radom

Witam padla lambda wiec mowie zaloze juz nowy wiekszy elbow...
I pojawil sie maly problem gdyz po podlaczeniu czesci turbo elbow do turbiny rura od niego skreca w lewo i nie da sie naciagnac reszty rury od strony tlumika zeby go do elbow przykrecic.
Fakt rozwiazaniem jest przekrecenie musze goracej (jesli sie da) i wszytsko to powinno ladnie na siebei sie nakierowac.
Ale jak przekrece muszle goraca to westgate sie naciagnie bardziej a tak byc nie moze przeciez...
Moge sie mylic, mial ktos z tym problem jakis ? A elbow wyglada tak... nie demon ale identyczny

PozdroObrazek
Ostatnio zmieniony pn 03 cze, 2013 15:28 przez dredman, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
MEFisto087
Redaktor
Redaktor
Posty: 4108
Rejestracja: pt 08 paź, 2010 12:29
Lokalizacja: WM_____

możesz mieć kolano pod sr i dlatego jest problem. Jak masz jakiegoś ogarniętego spawacza to odcinasz flansze podcinasz kolanko i spawasz w prawidłowej pozycji
Sucz 200sx S13
Pickup D22
Parch Patrol Y60<= Sprzedany
Opinie w dziale Giełda
Obrazek
"If it isn’t broken, don’t fix it"
skolimus
Stały gość
Stały gość
Posty: 218
Rejestracja: wt 12 maja, 2009 18:16
Lokalizacja: Lubań
Kontakt:

Ale muszli gorącej nie przekręcisz.. ona przecież jest przykręcona do kolektora... Pozostaje CI tylko nacięcie elbow'a i pospawanie w innej pozycji.
Awatar użytkownika
dredman
-#Sympatyk
-#Sympatyk
Posty: 408
Rejestracja: pn 21 wrz, 2009 20:19
Lokalizacja: Radom

no to fakt ;) ze sie nie da ;) silly me
wyglada na to ze serio moge miec sr20.. blad na aukcji

Thx :)
skolimus
Stały gość
Stały gość
Posty: 218
Rejestracja: wt 12 maja, 2009 18:16
Lokalizacja: Lubań
Kontakt:

Niekoniecznie z sr'a, ja mam elbow 3" które też nie pasuje do seryjnego kolektora z CA, tylko do rurowego. Jak próbowałem zamontować do serii to podłużnica przeszkadza :).
Awatar użytkownika
dredman
-#Sympatyk
-#Sympatyk
Posty: 408
Rejestracja: pn 21 wrz, 2009 20:19
Lokalizacja: Radom

U mnie wlasnie nie przeszkadza podluznica tylko jest bardziej odchylony elbow na lewo i po prostu rura jest za krotka jakies 2cm z dlugosci i do przekrecnia ten elbow w prawo w stosunku do oryginalnego... oczywiscie to przelrecenie wiaze sie z jego cieciem wiec mysle ze to sr dlatego
Awatar użytkownika
FUNO
Stały gość
Stały gość
Posty: 274
Rejestracja: pn 19 lis, 2007 22:25
Lokalizacja: Gorzów wlkp.
Kontakt:

to juz lepiej front pipe przerobic zeby pasowal. szybciej i prosciej
Spawanie wydechow, kolektorow, uturbianie silnikow, modyfikacje blacharskie, swapy, spawanie klatek. Produkcja zestawow skretu Kontakt PW, gg, tel.605100281
http://www.facebook.com/fatpl
Awatar użytkownika
dredman
-#Sympatyk
-#Sympatyk
Posty: 408
Rejestracja: pn 21 wrz, 2009 20:19
Lokalizacja: Radom

no dokladnie
jeszcze mysle zeby wspawac plecionke (co golnie by pozwolilo zeby ten caly frontpipe przekrecic od razu ;) ogolnie bo jakies drgania mam i jednym z powodow moze byc ze wydech jest jakos dziwnei naprezony czy cos
Tylko z ta plecionka to w ktorym miejscu najlepiej to pyknac ? w miejsce cata ? - ktorego nie mam tylko wszystko zespawane na sztywno ;) , ale wiadomo dlugosc plecionki z 15 cm max, a moze nie ?

Pozdro
Awatar użytkownika
mielnik
Stały gość
Stały gość
Posty: 409
Rejestracja: śr 20 kwie, 2011 17:56
Lokalizacja: Wrocław

ja mam wydech 3" i zlacze mam z 30cm chyba. lepiej wstaw zlacze elastyczne bo Ci kolektor moze popekac
ja mam tak:
Obrazek
Awatar użytkownika
dredman
-#Sympatyk
-#Sympatyk
Posty: 408
Rejestracja: pn 21 wrz, 2009 20:19
Lokalizacja: Radom

cos takiego wlasnie zrobie
thx :)
Awatar użytkownika
dredman
-#Sympatyk
-#Sympatyk
Posty: 408
Rejestracja: pn 21 wrz, 2009 20:19
Lokalizacja: Radom

co do elbow wlasnie tak to wyglada ;) i tak sie zastanawiam czy to srowski ;) czytalem ze neiktore elbow pasuja dobrze ale tylko przy kolektorze baran ;)

[center]Obrazek
Obrazek[/center]
ODPOWIEDZ

Wróć do „Turbo”