Witam padla lambda wiec mowie zaloze juz nowy wiekszy elbow...
I pojawil sie maly problem gdyz po podlaczeniu czesci turbo elbow do turbiny rura od niego skreca w lewo i nie da sie naciagnac reszty rury od strony tlumika zeby go do elbow przykrecic.
Fakt rozwiazaniem jest przekrecenie musze goracej (jesli sie da) i wszytsko to powinno ladnie na siebei sie nakierowac.
Ale jak przekrece muszle goraca to westgate sie naciagnie bardziej a tak byc nie moze przeciez...
Moge sie mylic, mial ktos z tym problem jakis ? A elbow wyglada tak... nie demon ale identyczny
Pozdro
Montaz Turbo elbow 2,5" CA18DET <solved>
Moderator: Moderator
- MEFisto087
- Redaktor
- Posty: 4108
- Rejestracja: pt 08 paź, 2010 12:29
- Lokalizacja: WM_____
możesz mieć kolano pod sr i dlatego jest problem. Jak masz jakiegoś ogarniętego spawacza to odcinasz flansze podcinasz kolanko i spawasz w prawidłowej pozycji
Sucz 200sx S13
Pickup D22
Parch Patrol Y60<= Sprzedany
Opinie w dziale Giełda
"If it isn’t broken, don’t fix it"
Pickup D22
Parch Patrol Y60<= Sprzedany
Opinie w dziale Giełda
"If it isn’t broken, don’t fix it"
Ale muszli gorącej nie przekręcisz.. ona przecież jest przykręcona do kolektora... Pozostaje CI tylko nacięcie elbow'a i pospawanie w innej pozycji.
Niekoniecznie z sr'a, ja mam elbow 3" które też nie pasuje do seryjnego kolektora z CA, tylko do rurowego. Jak próbowałem zamontować do serii to podłużnica przeszkadza .
U mnie wlasnie nie przeszkadza podluznica tylko jest bardziej odchylony elbow na lewo i po prostu rura jest za krotka jakies 2cm z dlugosci i do przekrecnia ten elbow w prawo w stosunku do oryginalnego... oczywiscie to przelrecenie wiaze sie z jego cieciem wiec mysle ze to sr dlatego
to juz lepiej front pipe przerobic zeby pasowal. szybciej i prosciej
Spawanie wydechow, kolektorow, uturbianie silnikow, modyfikacje blacharskie, swapy, spawanie klatek. Produkcja zestawow skretu Kontakt PW, gg, tel.605100281
http://www.facebook.com/fatpl
http://www.facebook.com/fatpl
no dokladnie
jeszcze mysle zeby wspawac plecionke (co golnie by pozwolilo zeby ten caly frontpipe przekrecic od razu ogolnie bo jakies drgania mam i jednym z powodow moze byc ze wydech jest jakos dziwnei naprezony czy cos
Tylko z ta plecionka to w ktorym miejscu najlepiej to pyknac ? w miejsce cata ? - ktorego nie mam tylko wszystko zespawane na sztywno , ale wiadomo dlugosc plecionki z 15 cm max, a moze nie ?
Pozdro
jeszcze mysle zeby wspawac plecionke (co golnie by pozwolilo zeby ten caly frontpipe przekrecic od razu ogolnie bo jakies drgania mam i jednym z powodow moze byc ze wydech jest jakos dziwnei naprezony czy cos
Tylko z ta plecionka to w ktorym miejscu najlepiej to pyknac ? w miejsce cata ? - ktorego nie mam tylko wszystko zespawane na sztywno , ale wiadomo dlugosc plecionki z 15 cm max, a moze nie ?
Pozdro