: śr 19 gru, 2012 18:18
O to chodzi
Tak czytam taką wypowiedz i niedowierzam .......masakra ,czy Ty człowieku wiesz co piszesz ?gh pisze:A co wy chcecie wyważać?
jeśli wirnik jest nie uszkodzony to wszystko bangla.
Ja złożyłem już tak kilka turbin i wszystkie śmigają. Na T28 na 1,2-1,4Bara zrobiłem ponad 30kkm. i żadnych luzów nie miała. Wnioskuję, że następne 30kkm zrobi bez problemu.
Ogólnie to całe wyważanie to jedna wielka ściema. Tylko polskie firmy się tym zasłaniają, żeby mieć robotę. Warunek- używane trzeba złożyć tak jak było przed rozłożeniem;) Trzeba sobie punkciki nanieść.
A jak już się ma zakatowany wirnik, to wymienia się na nowy- on jest już wyważony.
tak jak Ty mam prawo wypowiadać się na forum to raz ,a dwa że mam trochę większe pojęcie o turbosprężarkach niż Ty ,tak więc widząc takie farmazony jak piszą co poniektórzy to cięzko siedzieć w milczeniu ,a nigdzie nie napisałem przecież ,że turbosprężarki naprawiam najlepiej .Czytaj uważnie co piszę ........masz kompleksy ?borimichal pisze:kiedys juz chyba podejmowales temat na naszym forum.
Z tego co kojarze nie zgodziles sie zrobic nam jednej regeneracji na próbe dla testów .
takze jak dla mnie dalej twierdzisz ze tylko Wy potraficie regenerowac a cała reszta ne potrafi,nie przedstawiajac zadnych dowodow !!
aa wiec najpierw Cie zacytujeERNI pisze:tak jak Ty mam prawo wypowiadać się na forum to raz ,a dwa że mam trochę większe pojęcie o turbosprężarkach niż Ty ,tak więc widząc takie farmazony jak piszą co poniektórzy to cięzko siedzieć w milczeniu ,a nigdzie nie napisałem przecież ,że turbosprężarki naprawiam najlepiej .Czytaj uważnie co piszę ........masz kompleksy ?borimichal pisze:kiedys juz chyba podejmowales temat na naszym forum.
Z tego co kojarze nie zgodziles sie zrobic nam jednej regeneracji na próbe dla testów .
takze jak dla mnie dalej twierdzisz ze tylko Wy potraficie regenerowac a cała reszta ne potrafi,nie przedstawiajac zadnych dowodow !!
Wiec skoro tak twierdzisz to powtarzam juz ktorys raz, udowodnij to nam !!ERNI pisze:
Dlatego próbuję Ci uświadomic ,że to to niestety kwestia warsztatu ,który to naprawia ,a dobrych póki co nie jest za wiele ...........powiedziałbym ,że w Polsce można policzyć je na palcach jednej ręki.............natomiast regenerantów turbosprężarek powstało w ostanim czasie mnóstwo ......
tu mam nadzieje ze nie chcesz nas obrazicERNI pisze:ale , kto ma ją przetestować ? to musiałby być ktoś ma pojęcie o tym jak to ekspolatować , oczywiście nie na zasadzie jakiś z księżyca wymagań ,ale żeby nie ustawił 2 bary na MBC przy seryjnych wtryskach i braku innych modyfikacji i katował na siłę żeby tylko udowodnić że się zesra .........
to prędzej silnik zabije....ERNI pisze:ale żeby nie ustawił 2 bary na MBC przy seryjnych wtryskach i