Strona 4 z 6

: śr 19 gru, 2012 18:18
autor: kremat0r
O to chodzi

Obrazek

: śr 19 gru, 2012 20:07
autor: cinn
właśnie o takie łożyska 360 st chodzi. są dużo wytrzymalsze.

no to was zaskoczę, bo znalazłem g garażu właśnie takie małe łożyska, lekko ciasno wchodzą w obudowę tylko na ośkę są troszkę za małe. trzeba rezać. ale da się zrobić.
mam zamiar to zbudować i stestować jak to będzie działało.
najwyżej wybuchnie to założe drugą.

: śr 19 gru, 2012 20:58
autor: Wiwix
Musi być lekki luz dopiero jak przyjdzie ciśnienie oleju to ośka się usztywnia wiadomo rzecz jasna, nie wiem tylko czy takie 360homemade nie będzie za słabo olejone jak widać to 270 ma pewne rowki itd i w zasadzie nie wiadomo do czego one służą hmm

: śr 19 gru, 2012 21:27
autor: artoor200sx
cinn, mial chyba na mysli ze zastapi mosiezne tulejki lozyskami igielkowymi . Prawda czy sie myle ??

: czw 20 gru, 2012 20:18
autor: cinn
nie igiełkowymi, chociaż też taką opjeś miałem na myśli, ale normalnymi kulkowymi.
mam już kilka łożysk a jeszcze kolega ma mi znalezć parę sztuk.

łożyska wstawię zamiast panewek. budowa trochę potrwa ale jak się uda to poskładać to testy napewno zrobię w swoim gruzie :D zobaczę ile wytrzyma taki turbo-drut-kulkowy

: śr 26 gru, 2012 17:52
autor: luk
Wie ktoś który zestaw naprawczy 360st będzie dla naszych t28 najlepszy ,bo na ebay-u są
wersje z uszczelnieniem węglowym albo dynamicznym

: sob 19 sty, 2013 11:31
autor: ERNI
gh pisze:A co wy chcecie wyważać?
jeśli wirnik jest nie uszkodzony to wszystko bangla.
Ja złożyłem już tak kilka turbin i wszystkie śmigają. Na T28 na 1,2-1,4Bara zrobiłem ponad 30kkm. i żadnych luzów nie miała. Wnioskuję, że następne 30kkm zrobi bez problemu.
Ogólnie to całe wyważanie to jedna wielka ściema. Tylko polskie firmy się tym zasłaniają, żeby mieć robotę. Warunek- używane trzeba złożyć tak jak było przed rozłożeniem;) Trzeba sobie punkciki nanieść.
A jak już się ma zakatowany wirnik, to wymienia się na nowy- on jest już wyważony.
Tak czytam taką wypowiedz i niedowierzam .......masakra ,czy Ty człowieku wiesz co piszesz ?
Czy zdajesz sobie sprawę jakie siły dziłają przy prędkości 80-90,000. tyś . obr /min ?
Czy zdajesz sobie sprawę ,że turbosprężarka ma kilka części złącznych i każda z nich podczas montażu przestawi się nawet o kawałek i ,że to tworzy niedoważenie !!!

VSR Balance Calibration 1.5G Max 0 - 80,000rpm ...........to dane firmy Garrett .........po co oni doważają seryjne turbo od CA na 80,000. tyś. obr /min ? dla jaj ?
.....a jeśli turbo jest podkręcone to już nie kręci sie 80,000. tyś ,tylko np. 110,000. tyś i co wtedy ?

Oczywiście ,że możecie złożyć turbo sami i będzie chodziło , Jednemu się poszczęści i części ułożą mu się w miarę i niedoważenie nie będzie na tyle duże żeby coś się działo ,a drugiemu niestety tak się nie ułożą i będzie duże niedoważenie i układ wirujący będzie wibrował .
Kolejna sprawa to taka ,że zestawy są w wymiarach nominalnych ,tak wię założenie pierścienia uszczelniającego nominalnego na wirnik ,gdzie jest złuzyty kanałem to jaka to robota ? to jest drut typowy ..........

........a patrząc na tego magika z tej angielskiej strony to chociaż by zachował czystośc montazu ,bo aż ręce opadają jak to się ogląda jak wklada łozysko oporowe a tam aż czarno od nagarów .blllleee

......pasowania na panewkach i łożysku oporowym są bardzo małe i każdy brud powoduje rysowanie łożysk ............


http://www.facebook.com/photo.php?v=547 ... =3&theater

: sob 19 sty, 2013 15:39
autor: borimichal
kiedys juz chyba podejmowales temat na naszym forum.
Z tego co kojarze nie zgodziles sie zrobic nam jednej regeneracji na próbe dla testów .

takze jak dla mnie dalej twierdzisz ze tylko Wy potraficie regenerowac a cała reszta ne potrafi,nie przedstawiajac zadnych dowodow !!

: sob 19 sty, 2013 16:25
autor: ERNI
borimichal pisze:kiedys juz chyba podejmowales temat na naszym forum.
Z tego co kojarze nie zgodziles sie zrobic nam jednej regeneracji na próbe dla testów .

takze jak dla mnie dalej twierdzisz ze tylko Wy potraficie regenerowac a cała reszta ne potrafi,nie przedstawiajac zadnych dowodow !!
tak jak Ty mam prawo wypowiadać się na forum to raz ,a dwa że mam trochę większe pojęcie o turbosprężarkach niż Ty ,tak więc widząc takie farmazony jak piszą co poniektórzy to cięzko siedzieć w milczeniu ,a nigdzie nie napisałem przecież ,że turbosprężarki naprawiam najlepiej .Czytaj uważnie co piszę ........masz kompleksy ?

: sob 19 sty, 2013 17:33
autor: BUGALUS
tu i teraz powtarzam że mogę przyjąć taką regenerowana T25 na testy do mojego CA bo twierdze że nikt w PL nie potrafi zregenerować tego dobrze moja używana T25 kupiona na allego za 500zł ma już ponad 3 lata i śmiga na 0,8 bara i od niedawna zaczyna delikatnie puszczać olej a stara zregenerowana T25 w "motoremo" za dużo $$$$$ wytrzymałą tylko 500km

: sob 19 sty, 2013 17:41
autor: ERNI
ale , kto ma ją przetestować ? to musiałby być ktoś ma pojęcie o tym jak to ekspolatować , oczywiście nie na zasadzie jakiś z księżyca wymagań ,ale żeby nie ustawił 2 bary na MBC przy seryjnych wtryskach i braku innych modyfikacji i katował na siłę żeby tylko udowodnić że się zesra .........

: sob 19 sty, 2013 18:24
autor: MEFisto087
ERNI, tutaj większość (jak nie wszyscy) widzą jak użytkować turbo benzynę i sporo osób jeździ na doładowaniach powyżej 1 bara. Ale mniejsza o większość, może miałeś już jakieś turbo do regeneracji od kogoś z forum? Paru kilersów jest nawet u ciebie na miejscu w okolicy Wrocławia. Nie ukrywam też chętnie bym przygarnął jakieś t28 do testów zwłaszcza że cały wydech z turbiną będę za parę tygodni wymieniał 8)

: sob 19 sty, 2013 18:48
autor: borimichal
ERNI pisze:
borimichal pisze:kiedys juz chyba podejmowales temat na naszym forum.
Z tego co kojarze nie zgodziles sie zrobic nam jednej regeneracji na próbe dla testów .

takze jak dla mnie dalej twierdzisz ze tylko Wy potraficie regenerowac a cała reszta ne potrafi,nie przedstawiajac zadnych dowodow !!
tak jak Ty mam prawo wypowiadać się na forum to raz ,a dwa że mam trochę większe pojęcie o turbosprężarkach niż Ty ,tak więc widząc takie farmazony jak piszą co poniektórzy to cięzko siedzieć w milczeniu ,a nigdzie nie napisałem przecież ,że turbosprężarki naprawiam najlepiej .Czytaj uważnie co piszę ........masz kompleksy ?
aa wiec najpierw Cie zacytuje
przepraszam bo popelnilem blad,faktycznie nie napisales ze tylko Ty potrafisz ale jestes jedna z 5 osob w polsce...
ERNI pisze:
Dlatego próbuję Ci uświadomic ,że to to niestety kwestia warsztatu ,który to naprawia ,a dobrych póki co nie jest za wiele ...........powiedziałbym ,że w Polsce można policzyć je na palcach jednej ręki.............natomiast regenerantów turbosprężarek powstało w ostanim czasie mnóstwo ......
Wiec skoro tak twierdzisz to powtarzam juz ktorys raz, udowodnij to nam !!

Co do tego:
ERNI pisze:ale , kto ma ją przetestować ? to musiałby być ktoś ma pojęcie o tym jak to ekspolatować , oczywiście nie na zasadzie jakiś z księżyca wymagań ,ale żeby nie ustawił 2 bary na MBC przy seryjnych wtryskach i braku innych modyfikacji i katował na siłę żeby tylko udowodnić że się zesra .........
tu mam nadzieje ze nie chcesz nas obrazic ;)

: sob 19 sty, 2013 18:59
autor: Saqu
poza tym kto jest lepszym testerem jak nie ludzie? :D
ERNI pisze:ale żeby nie ustawił 2 bary na MBC przy seryjnych wtryskach i
to prędzej silnik zabije....

: sob 19 sty, 2013 22:35
autor: dredman
Tak wlasnie sie wczytalem w ten watek...
Smiac mi sie chce jak pojawi sie jakis madrala na forum ze ma firme co regeneruje i co to nie on, jaki to on nie jest ekspert :) i jeszcze jakis lame link z facebooka zeby ogladac jego strone i lajkowac, ze to wszystko niby takie zajebiste jest co jego firma robi...
A pod linkiem do filmu palowanie sie jaka to moja firma jest zajebista etc.

Erni do sedna :) wpadasz na forum fisiujesz jak "Krzysztof jarzyna ze Szczecina" jaka to ty masz wiedze... Moze i masz... ja tego nie wiem tym bardziej userzy, a szczegolnei starzy wyjadacze co tu siedza od wiekow i przezyli niejeden silnik, niejedno turbo wiec takie pisanie ze ktos nie wie jak eskploatowac tu, rozbawiles mnie troche :)
Chcesz sie pokazac z dobrej strony, udowodnij jak to super regeneracje robisz :) o czym kilku chlopakow wspomnialo wyzej... jesli all bedzie ok masz super reklame, co za tym idzie nowych potencjalnych klientow...
Jak znow sie to skonczy na pustym gadaniu to wyglada na to ze jestes kolejnym showoffem ktory duzo gada malo robi :) i co za tym idzie nie majacym pojecia o marketingu skoro masz taka super firme :)... wiec szykuj sie na jej zamkniecie juz niedlugo :D:D, a i zapomnialem ja od dzis oficjalnie oglaszam "ze projektuje nowy silnik do nissana :D" i moge sprzedawac bez testow, ale gwarantuje ze bedzie mial 465bhp...

Nikomu nie dodaje nikomu nie ujmuje po prostu nie lubie jak ktos pierd... bez sensu..
A teraz czas na party :)
Milej soboty panowie :)