Przerywanie i strzelanie przy mocniejszym depnięciu

Wszystko dotyczące użytkowania, dobierania, eksploatacji turbin oraz ew.napraw

Moderator: Moderator

wretched
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 94
Rejestracja: pn 12 paź, 2009 10:35

To w jaki sposób sprawdzić pompę czy mogła zostać zabita?
Awatar użytkownika
SnowBizz
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 165
Rejestracja: czw 07 maja, 2009 21:44
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Pompa zawsze pracuje tak samo, niezależnie czy jest pełen but czy nie, co najwyżej może mieć inne opory.
SR13 na ukończeniu
wretched
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 94
Rejestracja: pn 12 paź, 2009 10:35

Też mi się tak wydawało, pompa nie powinna chyba chodzić głośniej niż po przekręceniu kluczyka przed odpaleniem nie? A chodzi zdecydowanie głośniej.

Tu powinno być widać jak zamontowałem walbro oraz jak wyglądała stara pompa.

Obrazek
Awatar użytkownika
Artur1020
Postojebca
Postojebca
Posty: 1643
Rejestracja: pn 15 lut, 2010 22:46
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Kontakt:

SnowBizz pisze:Pompa zawsze pracuje tak samo, niezależnie czy jest pełen but czy nie, co najwyżej może mieć inne opory.

chodzi mi o to ze wtedy silnik potrzebuje wiecej wahy a pompa nie moze tyle jej napompowac ;)
Niesz sztuka zabić muche przednia szyba tylko boczną =)))
Awatar użytkownika
szaman
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3183
Rejestracja: śr 13 sie, 2008 22:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

dwie rzeczy:
- filtr paliwa zmianiales??
- patrzałes do baku do tego jakby koszyka czy nie ma jakis farfocli/syfu w baku??

takie zwiekszenia halasu pracy walbro by wskazywalo na przytykanie jakies i wiekszy opor dla pompy.

a jezeli przy tym szarpaniu czuc waha to prawdopodobnie beda dwie sprawy nei zalezne, jedno padajaca pompa, dwa jakies jaja przy silniku,

pompe sprawdzcie wpinajac manometr, tylko na dluzszym wezu zeby sie go dalo przy szybie np.wycieraczka docisnac i zeby bylo widac jak pod obciazeniem i przy szarpaniu zmienia sie cisnienie.

a;e to tylko domysly ;)
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
wretched
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 94
Rejestracja: pn 12 paź, 2009 10:35

Powodem okazało się mega duża ilość syfu w baku, btw ma ktoś nie zardzewiały bak na sprzedaż?

Filtr był nowy ale farfocle szybko go zabiły po wymianie na nowy pare km było dobrze i już się cieszyłem ale chyba znowu się zapchał :( Po odkręceniu zleciało z niego sporo benzyny koloru herbacianego i po paru przepompowaniach i przejazdach wacha leci z niego juz czysta z tym że chyba szlag go trafił i muszę następny kupić.

Czy farfocle mogły trwale uszkodzić walbro? Podaje jak złe zostało wyczyszczone tyle że pracuje głośno :(
Awatar użytkownika
kremat0r
Stały gość
Stały gość
Posty: 227
Rejestracja: śr 31 mar, 2010 07:13
Lokalizacja: Poznan
Kontakt:

tak mogly i jest ona wrazliwa bardzo na to.

Ps. Trzeba bylo nie sprzedawac mr-ki :P
wretched
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 94
Rejestracja: pn 12 paź, 2009 10:35

Od nfs:u chorowałem na s13 więc nadejszła pora :P Kurde, a jak zdiagnozować tą pompę na 100% bo pompuje jak oszalała z tym że na moje pracuje za głośno, postaram się nagrać i wrzuce wieczorem jak brzmi.
Awatar użytkownika
kremat0r
Stały gość
Stały gość
Posty: 227
Rejestracja: śr 31 mar, 2010 07:13
Lokalizacja: Poznan
Kontakt:

wyjmij, podlacz na krotko, niech pompuje np minute, policz wtedy ile by wyszlo litrow na godzine i zobacz czy pokrywa sie z parametrami seryjnymi. Innego prostego sposobu nie widze.
Awatar użytkownika
MiniMi
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 521
Rejestracja: pt 11 wrz, 2009 19:45
Lokalizacja: Tychy/stryszawa
Kontakt:

szaman pisze:dwie rzeczy:

pompe sprawdzcie wpinajac manometr, tylko na dluzszym wezu zeby sie go dalo przy szybie np.wycieraczka docisnac i zeby bylo widac jak pod obciazeniem i przy szarpaniu zmienia sie cisnienie.

a;e to tylko domysly ;)
To jest prosty sposób :wink:
Pieniądze można zainwestować, albo przepierdzielić. Można też zainwestować w nissana- czyli przepierdzielić.
Awatar użytkownika
kremat0r
Stały gość
Stały gość
Posty: 227
Rejestracja: śr 31 mar, 2010 07:13
Lokalizacja: Poznan
Kontakt:

Manometrem sprawdzisz tylko ciśnienie jakie daje pompa, nie sprawdzisz jej wydajności.
jmtuning
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 8
Rejestracja: czw 02 wrz, 2010 21:27
Lokalizacja: Bielsko-Biała

u mnie przy bucie ciśnienie spadało poniżej 2 barów, po wymianie pompy jak ręką odjął, szedł do odcinki
Jmtuning Bielsko
wretched
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 94
Rejestracja: pn 12 paź, 2009 10:35

Dobra problemem jest bak w którym jest kilo mułu który zapycha filtr paliwa oraz ten przy pompie.

Czy jest jakiś SKUTECZNY sposób na odfiltrowanie takich małych farfocli z benzyny i użyciu jej potem czy taka zanieczyszczona nadaje się już tylko do wywalenia?
Awatar użytkownika
kremat0r
Stały gość
Stały gość
Posty: 227
Rejestracja: śr 31 mar, 2010 07:13
Lokalizacja: Poznan
Kontakt:

przelej przez gaze i bedzie ok. Albo przez te filtry co sie przelewa lakier.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Turbo”