Panowie problem po swapie na sr. Mam u siebie gt2871r czytałem troszku na jej temat czy powodem przeładowywania boostu może być za mały otwór pod klapka wg? aktuator ustawiony na 0.5 a mi podbija do 1 bara po czym przy wyższych obrotkach spada na 0.5-0.6.
Jeszcze sprawdzę i całkiem z rzucę cięgno czy będzie turbo ładowało. Da sie to jakoś domowymi sposobami powiększyć otwór i z czego zastosować wtedy klapkę czy dorobić.
Czyżby wada fabryczna garetta ?
Potrzebny jest restryktor do takiej turbiny mowa tu o silniku sr? Czy też seryjny ten co w bloku daje rade?
Czekam na kazda pomoc.
gt2871r pikuje boost? Rozwiązane!
Moderator: Moderator
Może WG od T28 (bo domyślam się że taki właśnie masz) jakoś źle podłączyłeś i się nie otwiera..?
SR13 na ukończeniu
Nie przeładowuje tylko pikuje
Jak by przeładowywało to wraz ze wzrostem obrotów jest więcej spalin i rośnie boost
wiec przy 7000tyś miał byś 1 bar a przy 4000 0,5bara
Wiec problem jest w WG który ma laga i się za wolno otwiera.
Wiec sprawdź czy nie masz za długich przewodów do WG podciśnieniowych muszą być na maxa krótkie od muszli zimnej do WG
Podmień na inny WG aby sprawdzić czy zrobi to różnice.
Co do restryktora olejowego wszystkie turbo Garretta na BB muszą mieć restryktor
o taki bo ze względu na zbyt duże ciśnienie skraca się jej żywotność.
Jak by przeładowywało to wraz ze wzrostem obrotów jest więcej spalin i rośnie boost
wiec przy 7000tyś miał byś 1 bar a przy 4000 0,5bara
Wiec problem jest w WG który ma laga i się za wolno otwiera.
Wiec sprawdź czy nie masz za długich przewodów do WG podciśnieniowych muszą być na maxa krótkie od muszli zimnej do WG
Podmień na inny WG aby sprawdzić czy zrobi to różnice.
Co do restryktora olejowego wszystkie turbo Garretta na BB muszą mieć restryktor
o taki bo ze względu na zbyt duże ciśnienie skraca się jej żywotność.
To samo odpisalem na pw. obstawiam problem z mbc, jego podlaczeniem lub aktuatorem. nie masz przeladowania tylko pikowanie wiec rozwiert otworu by pogorszyl sprawe
- djlasior
- Coś już wiem
- Posty: 168
- Rejestracja: pt 23 lip, 2010 18:04
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
- Kontakt:
ok wiec tak podmienie z t25 aktuator przejade sie bez mbc i zobacze.
a co w takim mbc moglo sie zepsuc http://www.j-parts.pl/sklep-tuning/565/ ... -BLUE.html jest to taki ta kuleczka co jest w trujniku chodzi lekko
co do restryktora to rozchodzi mi sie jaka srednica przepływu musi być przy tym turbo
a co w takim mbc moglo sie zepsuc http://www.j-parts.pl/sklep-tuning/565/ ... -BLUE.html jest to taki ta kuleczka co jest w trujniku chodzi lekko
co do restryktora to rozchodzi mi sie jaka srednica przepływu musi być przy tym turbo
Ostatnio zmieniony pt 19 paź, 2012 15:49 przez djlasior, łącznie zmieniany 1 raz.
Obstawiam jednak kijowy MBC, miałem przez chwilke takiego.. nic nei szło ustawic.. Z moich doświadczeń i kolegów tylko MBC properfekt..
http://www.properfekt.pl/akcesoria-samo ... a-mbc.html
no chyba że EBC
http://www.properfekt.pl/akcesoria-samo ... a-mbc.html
no chyba że EBC
- djlasior
- Coś już wiem
- Posty: 168
- Rejestracja: pt 23 lip, 2010 18:04
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
- Kontakt:
no ok wiec tak trzyma rowno 0.5 bez mbc piki boostu już zniwelowałem tym że obciołem spreżynkę na pół ta co trzyma kólkę w tym że trójniku i teraz piki sa tylko minimalne 0.1- 0.2 musze jeszcze deczko ja skrócić i będzie odpowiednie widocznie od początku tak była za długa(twarda).
A co do restrykotora to taki da rade wywiercić tylko musze wiedzieć jaka średnica?
A co do restrykotora to taki da rade wywiercić tylko musze wiedzieć jaka średnica?
otwór w restryktorze olejowym 0.8mm (0.0315")
masz po drodze w przewodach ( domniemam elastycznych w oplocie ) jakiś kruciec ktory mozesz wykręcic ? Jeśli tak to wklej w niego element od spawarki ( końcówka ) z otworem 0,8mm i po sprawie
gdzies mam nawet foto jak zrobic ten testryktor
jak znajde to wcisne foty na forum
jak znajde to wcisne foty na forum
- Draxan
- Postojebca
- Posty: 1642
- Rejestracja: czw 23 cze, 2011 20:52
- Lokalizacja: UK - Bridgend / PL - Kraków
- Kontakt:
daj, bo chyba mi sie sprzyda to info, cos mi sie wydaje ze poyebałem z tymi restryktorami u siebie jak wkladalem turba...bybs pisze:gdzies mam nawet foto jak zrobic ten testryktor
jak znajde to wcisne foty na forum
Projekt 300ZX z32 Twin Turbo (504BHP / 630Nm) :
Temat - topics37/z32-stock-300zx-twin-turbo-vt20452.htm
Foty - https://picasaweb.google.com/draxan1980 ... directlink
Temat - topics37/z32-stock-300zx-twin-turbo-vt20452.htm
Foty - https://picasaweb.google.com/draxan1980 ... directlink
tak na marginesie Virus z lubina mial podobny poblem ze mu ladowalo 1b i tez mial to mbc... w nim byl problem... dopiero jak wymienil bylo OK
Ostatnio zmieniony pt 26 paź, 2012 01:26 przez Andy, łącznie zmieniany 1 raz.
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
but if I spin and begin to slide, please dear god, protect my ride.
-Amen