gt2871r pikuje boost? Rozwiązane!

Wszystko dotyczące użytkowania, dobierania, eksploatacji turbin oraz ew.napraw

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
djlasior
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 168
Rejestracja: pt 23 lip, 2010 18:04
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Kontakt:

Panowie problem po swapie na sr. Mam u siebie gt2871r czytałem troszku na jej temat czy powodem przeładowywania boostu może być za mały otwór pod klapka wg? aktuator ustawiony na 0.5 a mi podbija do 1 bara po czym przy wyższych obrotkach spada na 0.5-0.6.
Jeszcze sprawdzę i całkiem z rzucę cięgno czy będzie turbo ładowało. Da sie to jakoś domowymi sposobami powiększyć otwór i z czego zastosować wtedy klapkę czy dorobić.
Czyżby wada fabryczna garetta ?
Potrzebny jest restryktor do takiej turbiny mowa tu o silniku sr? Czy też seryjny ten co w bloku daje rade?
Czekam na kazda pomoc.
Ostatnio zmieniony pt 19 paź, 2012 18:13 przez djlasior, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
SnowBizz
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 165
Rejestracja: czw 07 maja, 2009 21:44
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Może WG od T28 (bo domyślam się że taki właśnie masz) jakoś źle podłączyłeś i się nie otwiera..?
SR13 na ukończeniu
Awatar użytkownika
erison
Postojebca
Postojebca
Posty: 1619
Rejestracja: śr 06 sie, 2008 21:42
Lokalizacja: Bydgoszcz

Nie przeładowuje tylko pikuje

Jak by przeładowywało to wraz ze wzrostem obrotów jest więcej spalin i rośnie boost

wiec przy 7000tyś miał byś 1 bar a przy 4000 0,5bara

Wiec problem jest w WG który ma laga i się za wolno otwiera.

Wiec sprawdź czy nie masz za długich przewodów do WG podciśnieniowych muszą być na maxa krótkie od muszli zimnej do WG

Podmień na inny WG aby sprawdzić czy zrobi to różnice.


Co do restryktora olejowego wszystkie turbo Garretta na BB muszą mieć restryktor
o taki bo ze względu na zbyt duże ciśnienie skraca się jej żywotność.
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

To samo odpisalem na pw. obstawiam problem z mbc, jego podlaczeniem lub aktuatorem. nie masz przeladowania tylko pikowanie wiec rozwiert otworu by pogorszyl sprawe
Awatar użytkownika
djlasior
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 168
Rejestracja: pt 23 lip, 2010 18:04
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Kontakt:

ok wiec tak podmienie z t25 aktuator przejade sie bez mbc i zobacze.
a co w takim mbc moglo sie zepsuc http://www.j-parts.pl/sklep-tuning/565/ ... -BLUE.html jest to taki ta kuleczka co jest w trujniku chodzi lekko
co do restryktora to rozchodzi mi sie jaka srednica przepływu musi być przy tym turbo
Ostatnio zmieniony pt 19 paź, 2012 15:49 przez djlasior, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
luk
Stały gość
Stały gość
Posty: 206
Rejestracja: czw 10 wrz, 2009 17:50
Lokalizacja: Węgierska Górka

Pamiętam że musiałem w tym mbc wyrzucić kulkę z tego trójnika i zmniejszyć nieco
otwór na wejściu do niego
skolimus
Stały gość
Stały gość
Posty: 218
Rejestracja: wt 12 maja, 2009 18:16
Lokalizacja: Lubań
Kontakt:

Obstawiam jednak kijowy MBC, miałem przez chwilke takiego.. nic nei szło ustawic.. Z moich doświadczeń i kolegów tylko MBC properfekt..

http://www.properfekt.pl/akcesoria-samo ... a-mbc.html

no chyba że EBC :)
Awatar użytkownika
djlasior
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 168
Rejestracja: pt 23 lip, 2010 18:04
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Kontakt:

no ok wiec tak trzyma rowno 0.5 bez mbc piki boostu już zniwelowałem tym że obciołem spreżynkę na pół ta co trzyma kólkę w tym że trójniku i teraz piki sa tylko minimalne 0.1- 0.2 musze jeszcze deczko ja skrócić i będzie odpowiednie widocznie od początku tak była za długa(twarda).
A co do restrykotora to taki da rade wywiercić tylko musze wiedzieć jaka średnica?
Awatar użytkownika
erison
Postojebca
Postojebca
Posty: 1619
Rejestracja: śr 06 sie, 2008 21:42
Lokalizacja: Bydgoszcz

otwór w restryktorze olejowym 0.8mm (0.0315")

Obrazek
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

masz po drodze w przewodach ( domniemam elastycznych w oplocie ) jakiś kruciec ktory mozesz wykręcic ? Jeśli tak to wklej w niego element od spawarki ( końcówka ) z otworem 0,8mm i po sprawie :)
Awatar użytkownika
bybs
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 878
Rejestracja: śr 26 mar, 2008 21:36
Lokalizacja: Zgierz/Lodz
Kontakt:

gdzies mam nawet foto jak zrobic ten testryktor :)
jak znajde to wcisne foty na forum
Awatar użytkownika
Draxan
Postojebca
Postojebca
Posty: 1642
Rejestracja: czw 23 cze, 2011 20:52
Lokalizacja: UK - Bridgend / PL - Kraków
Kontakt:

bybs pisze:gdzies mam nawet foto jak zrobic ten testryktor :)
jak znajde to wcisne foty na forum
daj, bo chyba mi sie sprzyda to info, cos mi sie wydaje ze poyebałem z tymi restryktorami u siebie jak wkladalem turba...
Awatar użytkownika
djlasior
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 168
Rejestracja: pt 23 lip, 2010 18:04
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Kontakt:

bybs, I jak z tym zdiątkiem :D
Awatar użytkownika
Andy
Postojebca
Postojebca
Posty: 1477
Rejestracja: wt 05 kwie, 2011 02:51
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

tak na marginesie Virus z lubina mial podobny poblem ze mu ladowalo 1b i tez mial to mbc... w nim byl problem... dopiero jak wymienil bylo OK
Ostatnio zmieniony pt 26 paź, 2012 01:26 przez Andy, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
but if I spin and begin to slide, please dear god, protect my ride.
-Amen
ODPOWIEDZ

Wróć do „Turbo”