Siema dodaje nowy temat bo nie znalazlem zadnego o tym temacie
mianowicie padla mi seryjna t25 i mam okazje kupic CT26 z mr 2 toyoty
czy montowal ktos ja do ca18det'a? wiem ze bd musial pospawac kolektor ale czy to podejdzie wgl? jaka osiagne na tym moc? czy lepiej poszukac t28?
mowie odrazu jestem zielony w sprawach turbo : )
a tu foty turbo (bo moze nie warto)
http://imageshack.us/a/img12/8172/2xcf.jpg
http://imageshack.us/a/img21/3971/gj5c.jpg
http://imageshack.us/a/img690/9977/suob.jpg
Czy CT26 podjedzie do CA18DET?
Moderator: Moderator
- MEFisto087
- Redaktor
- Posty: 4108
- Rejestracja: pt 08 paź, 2010 12:29
- Lokalizacja: WM_____
od groma rzeźby, inne flasze kolektor turbo, turbo wydech, 2 wyjścia z gruchy wg, i muszla gorąca na twin scrolu, da się ale raczej nie warto
Sucz 200sx S13
Pickup D22
Parch Patrol Y60<= Sprzedany
Opinie w dziale Giełda
"If it isn’t broken, don’t fix it"
Pickup D22
Parch Patrol Y60<= Sprzedany
Opinie w dziale Giełda
"If it isn’t broken, don’t fix it"
kupa rzeźby niewarta tej turbiny.
szukaj t28
szukaj t28
kolektor to nie problem bo w pracy na laserze nawet z kwasowki moge sobie wyciac flansze i pospawac wszystko i to wszystko za darmo. tylko czy warto sie bawic w to czy da wiecej mocy nic t28? bo ta ct26 moge miec za 400zl a t28 to tak po 1000 chodza
kolektor jest żeliwny, będziesz to spawał z kwasówką?
Turbo przez to wypadnie niżej i będzie trzeba rzeźbić łapę lub poduszkę silnika, przerabiać cały elbow od turbo do wydechu czyli kolejna flansza do zrobienia i spawania kolejnego elementu ktory jest również żeliwny w serii...
Rzeźby więcej niż to warte - dostałeś odp
Turbo przez to wypadnie niżej i będzie trzeba rzeźbić łapę lub poduszkę silnika, przerabiać cały elbow od turbo do wydechu czyli kolejna flansza do zrobienia i spawania kolejnego elementu ktory jest również żeliwny w serii...
Rzeźby więcej niż to warte - dostałeś odp
Binio_, czyli nie będzie łączył z żeliwem tylko nowy rzeźbił.kacus13 pisze:w pracy na laserze nawet z kwasowki moge sobie wyciac flansze i pospawac wszystko
nie wiem jak ta turbina, ale np od 1jz turbiny też chyba ct26? czy jakoś tak to niby ceramiczne wirniki miały i nie lubiły doładowania powyżej 1bara.
Poszukuję...
jeśli to są te co od 1JZ to 400zł to sporo to raz a dwa że padają powyżej 1bara więc lipa
Moim zdaniem ta turbina nie jest taka sama jak w 1jz tamta nie jest na twin scrolu i ma całkiem inny odlew żeliwny .
Moim zdaniem trzeba by sie było dowiedziec z jakiegos zrudła jakie ta turbina ma wirniki jaki wlot i wylot !
Jesli masz warunki to ja bym działał nie bedzie łatwo bo nie bedzie ale da rade
W linku masz podane gdzie była stosowana do 1 bara da rade napewno
http://www.dieselevante.it/turbochargers.asp?idfam=CT26
Moim zdaniem trzeba by sie było dowiedziec z jakiegos zrudła jakie ta turbina ma wirniki jaki wlot i wylot !
Jesli masz warunki to ja bym działał nie bedzie łatwo bo nie bedzie ale da rade
W linku masz podane gdzie była stosowana do 1 bara da rade napewno
http://www.dieselevante.it/turbochargers.asp?idfam=CT26
Ostatnio zmieniony pt 30 sie, 2013 22:48 przez JARGUT, łącznie zmieniany 1 raz.