troche offtop ale ciesze sie ze sa tacy ludzie ! kazdy upgrade auta opisany sfotografowany wszystko ladnie pieknie oby wiecej takich ludzi !
a co do turbiny to kazda ma luz wzdluzny mialem taka turbine chodzila dlugo az do konca uszczelniaczy a pekniecia na gorocej stronie to chyba jak z kolektorem Ca ciezko znalesc nie peknieta
Dziwny dzwiek przy wzroscie boost'u powyzej zera-T28
Moderator: Moderator
dzięki za odpowiedzi, nie mogłem znaleźć bardziej pasującego tematu, w sumie zaczęło się od dziwnych dźwięków przy wzroście boostu
Jeszcze poczekam kilka dni na komenty, bo i tak muszę zamówić farby co by pomalować to co mam na wierzchu i chyba zakładam ją z powrotem, w sumie nie jest źle, powinna jeszcze pochodzić.
Jeszcze poczekam kilka dni na komenty, bo i tak muszę zamówić farby co by pomalować to co mam na wierzchu i chyba zakładam ją z powrotem, w sumie nie jest źle, powinna jeszcze pochodzić.
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
pekniecia przy WG to normalka.
Napisze Ci tak,turbo bedzie działać tak dlugo az nie padnie-wiem ze to dziwna odpowiedz ale turbiny juz taka maja ze nawet nowe potrafia sobie pasc.
Jesli nie zygala olejem to wrzucaj spowrotem
Napisze Ci tak,turbo bedzie działać tak dlugo az nie padnie-wiem ze to dziwna odpowiedz ale turbiny juz taka maja ze nawet nowe potrafia sobie pasc.
Jesli nie zygala olejem to wrzucaj spowrotem
ja z takim wirnikiem nie wkladalbym turbo spowrotem...jedna z łopatek wirnika po stronie zimnej jest wyszczerbiona
wywazenie turbo jest istotne dla wlasciwej pracy, z uwagi na wysokie obroty.
sa na rynku tanie turbiny, ktore maja dobre opinie. juz wolalbym takie wrzucic niz ta co ty masz.
btw pytanie do bardziej doswiadczonych, czy przy rozpadnieciu turbo jest mozliwosc zatarcia panewek, z uwagi na utrate zbyt duzej ilosci oleju i zmniejszeniu cisnienia smarowania? mysle, ze odpowiedz na to pytanie pozwoli ci zadecydowac czy wkladac i ryzykowac czy nie.
Ostatnio zmieniony pn 14 lip, 2014 09:00 przez kolosezw, łącznie zmieniany 1 raz.
Olej straci jak posypią się uszczelnienia - tak, można w ten sposób zabić silnik.
Ale nie zawsze taki stan turbiny do tego moze doprowadzić, czasem zdarza się że wałek się rozpadnie albo ukręci się wirnik ale jedno i drugie, jak wiadomo, dobre nie jest...
Trochę wróżenie, chwilę to jeszcze pojeździ napewno, ale nie wiadomo jak długo...
Ale nie zawsze taki stan turbiny do tego moze doprowadzić, czasem zdarza się że wałek się rozpadnie albo ukręci się wirnik ale jedno i drugie, jak wiadomo, dobre nie jest...
Trochę wróżenie, chwilę to jeszcze pojeździ napewno, ale nie wiadomo jak długo...
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
Jak Ci padnie turbo az tak ze przeleje sie przez niego caly olej to napewno zauwazysz za soba ogromna chmure dymu i zgasisz woz wystarczajaca wczesnie.
Panewki mozna zabić gdy turbo padnie a jego resztki wpadna do miski.
Panewki mozna zabić gdy turbo padnie a jego resztki wpadna do miski.