To że wydech okopcony nie powie Ci o niczym co się dzieje na WOT... Zabierasz się do tego od dupy strony, na prawdę. strojenie jest KONIECZNE! Nawet żeby ten gaz ustawic potrzebujesz dostępu do sondy szerokopasmowej. Nawet jak kupisz regulator i zakładając że ECU ogarnie wolne obroty co skąd będziesz wiedział ile nim podlać? Uwierz mi że na oko tego nie ustawisz chyba że będziesz miał mega farta.
Zapłon zmniejsz na 10stopni, zawsze trochę pomoże, ale tu też potrzebne jest STROJENIE a nie przesuwanie zapłonu w całym zakresie! Masz mapy zapłonów do NA nie nadające się do silnika doładowanego....
Powtórzę się, upalisz to KA prędzej czy później, ale Twoja sprawa. Dołóż do tego zestawu nistuna albo ecumastera chociaż i znajdź kogoś kto Ci pomoże ze strojeniem.
kompresor co i jak?
Moderator: Moderator
-
- Prime Druciarz
- Posty: 1598
- Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
- Lokalizacja: Łódź
Tak też zrobie , dzisiaj wszystko zdemontowałem i powalcze z napędem kompresora . A tak orjętacyjnie taki komputer ile kosztuje i czy jakąś używke można kupić? bo szczerze za wielkich funduszy na to na razie brak . Kompresor trafił się za grosze plus reszta gratów wyszło koło 1000 ale jak sobie pomyślę , że jeszcze z półtora muszę dołożyć to chyba zrezygnuje . Jeszcze strojenie mnie ciekawi ile wychodzi i czy to wtedy na hamowni sprawdzane jest ?