Witam. Znów mam problem, po sprawdzeniu całego dolotu, wszystko było w porządku, dzisiaj podczas wyprzedzania samochodu (jakieś 4,5 tys. obr na 4 może 3) nagle z niczego, pedał od gazu wpadł mi w podłogę ( było słychać tylko gwizd) a samochód zaczął się dławić szarpać.
Problem zaczyna się gdy startuje doładowanie, "bez turbo" samochód normalnie jeździ, przyspiesza, ale gdy dam więcej gazu i turbo ma zacząć pompować, wtedy się dławi i w ogóle nie chce przyspieczyć. Znów na luzie podczas postoju wkręca się nawet przyzwoicie( lecz też nie ma doładowania dochodzi do 0.0, 0.2) i po zejściu z obrotów gaśnie,trochę nie równo pracuje.
Dodam jeszcze że od jakiegoś czasu potrafił się przydławić przy gwałtownym wciśnieciu gazu.
Ktoś miał podobny problem,okazało się że to pompa paliwa, ale dodatkowym objawem była jej głośna praca, u mnie jest cisza.(walbro 255 ma ze 3 lata "podobno")
Gdyby to były świece to szarpał by chyba zarówno i przy pracy z turbo jak i bez..
Filtr powietrza mam trochę stary ale nie zatkał by się w tak odczuwalny sposób i tak nagle.
Proszę o pomoc.
Szarpanie przy wejściu na boost.
Moderator: Moderator
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 19
- Rejestracja: śr 28 sie, 2013 19:11
- Lokalizacja: mińsk mazowiecki
Nieszczelny dolot
Miałem podobnie przy wejściu na boost się dławił, musiało być gdzieś nieszczelnie bo po zmianie na FMIC jest ok.
Miałem podobnie przy wejściu na boost się dławił, musiało być gdzieś nieszczelnie bo po zmianie na FMIC jest ok.
Ostatnio zmieniony sob 22 mar, 2014 15:29 przez luki343, łącznie zmieniany 1 raz.
CA18
moze byc koniec przeplywki, lub tez sondy... mialem tak dzisiaj wymienilem te 2czesci , i jak reka odja, ale nieszczelnosc rowniez to moze byc , ja dzis wpuscilem 2 bary i szczelne bylo -az mi przewody gumowe zwalalo
sonda tutaj odpada, bo i tak widzi skalę do 3k rpm czyli można powiedzieć że bez boostakazio pisze:lub tez sondy...
że CI pomogło to czysty przypadek, jak wymieniłeś 2 rzeczy naraz to raczej nie ta.
Poszukuję...
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 19
- Rejestracja: śr 28 sie, 2013 19:11
- Lokalizacja: mińsk mazowiecki
Był to dolot znów,nie wiem co sie z nim teraz dzieje.
Wysadza mi rurę jak nie z jednej to z drugiej strony..
Wysadza mi rurę jak nie z jednej to z drugiej strony..
Dobre opaski skręcane i przetłoczenia na rurach aby silikony się nie zsuwały.
albo nawet pilnikiem podrap powierzchnię żeby była chropowata i już nie będzie ich zrzucać
Poszukuję...
zrob 3 spawy na koncu rurek takie po 1cm i wystarczy zeby opaski nie zsuwalo
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 19
- Rejestracja: śr 28 sie, 2013 19:11
- Lokalizacja: mińsk mazowiecki
dobry pomysł, idę szukać pilnika opaski skręcane mam, chciałbym aby było 2 na razie zrzuca przy 0,8