Strona 1 z 1

garrett t28 z s14a a 466541-5001S Garrett GT2560R w CA

: wt 30 wrz, 2014 18:27
autor: dredman
Witam

Mam mozliwosc wrzucenia Garreta 466541-5001S.. na chwile obecna mam oem s14a T28 Turbo ktore nawet niezle dmucha 262BHP na kompie od xree
Tak sie zastanawiam nad wymiana jakie bonusy beda i czy wogole komp xree to ogarnie
Czytalem ze GT2560R duzo szybciej wstaje i tak sobie mysle ;)

POzdr

: czw 02 paź, 2014 16:19
autor: szaman
ja i domino mamy gt2560r u siebie, jest fajnie ;)
domino chyba w swoim temacie wrzucal wykres po strojeniu jak sie nie myle.

: czw 02 paź, 2014 20:09
autor: dredman
Coolio

To wrzucam tylko pozostaje kwestia jak to bedzie z 4 mapowcem jezdzilo ... czy te same ustawienia boostu co w t28 bo gt chyba inny rozklad mocy ma

: pt 03 paź, 2014 08:59
autor: orbital
będzie dobrze jeżdziło , 4 mapowiec jest dobrze dolany, ja zauważyłem że na 2560R przy 1.3 bara zaczyna czasem przerywać przy wchodzeniu na boost przy mocnym bucie , prawdopodobnie świece trzeba na zimniejsze zmienić , jak zrobie sprzęgło w przyszłym roku to pojadę na chamownie .. 3 z przodu powinno pęknąć.

: pt 03 paź, 2014 13:07
autor: dredman
orbital

Wrzucaj wykres !!! ja nie chce wiecej niz 1.2 bar gdyz mam wszystko stock w silniku fakt faktem nowe tloki etc ale nie chce ryzykowac wiec raczej bym zostawil mocowo tak jak w T28 dlatego ciekawi mnie rozklad mocy/boostu na poszczegolnych turbinach.
Muszle w nich wygladaja tak samo wiec wydaje mi sie ze jedyna roznica to kulkowe lozyska, jesli sie myle prosze mnie poprawic
Szaman Ty na 1.2 Bar jezdzisz na tej swojej dmuchawce GT2560R z xree kompem ?
Co do swiec ja sklepalem swoje na 0.6 I przerywanie ustalo, a mi jzu przerywal przy ok 1.2 bara na chamowni.
Wogole ciekawe czy aktuator z T28 podejdzie do gt2560R wie ktos moze ??

Pozdr

: pt 03 paź, 2014 17:14
autor: szaman
tak bylo na 4 mapowcu i doladowaniu okolo 1.1
https://www.youtube.com/watch?v=vN6CLnQEQIk

teraz jest 1.2 i po strojeniu na nistune, ale na 4 mapowcu tez fajnie smigalo, nie narzekalem :)

slyszalem opinie ze te turbo powyzej 1.2 szybko padnie i nie utrzyma do konca obrotów, wiec ja wole tego doladowania nie przekraczac ;)

aktuator mam seryjny razem z turbina byl, podniesione doladowanie przez mbc properfecta.

edit: dodatkowe info - swiece zimniejsze platynowe, sklepane na 0,7.
na seryjnej cieplocie swiec to po dlugim lupaniu zdarzalo mu sie przerywac, na zimniejszych jest ok, z tej turbiny 3 z przodu moze byc trudne ;)

: pt 10 paź, 2014 13:45
autor: dredman
Hi

Niezla chlosta, latal az milo, Duzo zmienil nistune ? tak z ciekawosci pytam
Ja 3 z przodu nie zakladam nawet, bo troche trzebaby pozmieniac na kute , a juz wole zmienic silnik na sra albo jz
Ja aktuator prawdopodobnei przezuce z t28 co mam a mbc properfekt rowniez chociaz korci gizzmo zeby kupic choc properfekt starcza spokojnie

Pozdr

: ndz 12 paź, 2014 09:42
autor: Furious
dredman, jak bywasz w warszawie to możesz podjechać do mnie, sprawdzimy AFR i będziesz wiedział czy mapa ogarnia, a zawsze można też coś podstroić