Strona 2 z 2

: ndz 05 paź, 2014 07:13
autor: Tofik
Binio_ pisze:Nie wiem w czym widzisz problem
Mówię tylko o sensie takiego montażu. Akurat z pół roku temu na innym motoryzacyjnym forum rozgryzaliśmy ten sam temat i po przeanalizowaniu różnych materiałów wyczytaniu kilku artykułów takie wnioski wynikły. Miał ten system parę zalet, ale te dwie były chyba najistotniejsze :D

: ndz 05 paź, 2014 08:42
autor: borimichal
Dasiek ten nissan z karpacza z turbem w bagazniku , miał system napedzania tego turba poprzez spalanie gazu. z tym ze na karpaczu kazali mu te gadzety powyciagac bo były niebezpieczne.
W kazdym badz razie z sprawnym takim układem lag był zerowy :)

: ndz 05 paź, 2014 11:43
autor: Draxan
Tu najbardziej chodzi o dwie rzeczy 1) miejsce pod maska ; 2) prostote takiego ukladu (mimo targaniu rur przez cale auto) .
U mnie w ZXie mam 2x GT2560R i one juz w zasadzie ledwo ledwo wchodza, bez duzej ingerencji w konstrukcje auta nie ma bata zeby tam wlazło coś wiekszego.
Przy takim zamontowaniu turb jak tutaj, problem ten znika.
Tak naprawde sensu takiego systemu turbo nie zrozumie nikt kto nie mial auta z silnikiem V6 , V8 o duzej pojemnosci, tam poprostu naprawde nie ma miejsca.
Pamietajcie, nie kazdy ma ochote wycinac caly przod auta i robic sobie tam konstrukcje oparta na rurkach.

PS. majac takie powiedzmy 5 litrowe V8 naprawde w dupie bym mial czy te turba maja laga czy nie, bo sam silnik z dolu w zupelnosci starcza, predzej zabraknie mu trakcji niz mocy