Dlatego ze jedno jest hardcorowym driftowozem gdzie zrezygnowaliśmy z krokowki bo przepuszczala oraz ustawione na bezpiecznie ze względu na szalejacy boost a drugie jest drogowe, zachowuje się ok ale też nie miało ustawionej krokowki z przyczyn problematycznej przepusnicy która miała być p&p a nie była?PiotrekŁDZ pisze:Nie chce się kłócić, bo nie mam połowy Twojego doświadczenia, ale na prawdę uważasz że napisanie 100% drogowej mapy która będzie ogarniać każde warunki, będzie mało palić, dobrze zachowywać się na półgazach itd to taka chwila? Korekcje wszystkiego nie zrobią. Zresztą widziałem, znam dwa auta na EMU i daleko im do chociaż połowicznie drogowego charakteru. Pewnie wiesz o któych mówię, czemu tam to nie było ogarniete na 100% skoro to taka chwila? Nie mówię że to nie jest możliwe ale na pewno prościej zrobić korekcje na podstawie seryjnej mapy, mam racje?Co do emu-napisanie drogowej mapy zajmuje chwile,sa narzedzia autotunera itp-ale o tym tez nie masz pojecia bo nie widziałeś tego na oczy .
Znam auta na emu które są full drogowe i radzą sobie swietnie