Jakie turbo zamiast fabrycznych w 300zx Z32 TT ?

Wszystko dotyczące użytkowania, dobierania, eksploatacji turbin oraz ew.napraw

Moderator: Moderator

MaYak
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 13
Rejestracja: sob 04 kwie, 2015 00:31
Lokalizacja: Warszawa

W niedługim czasie planuje remont silnika to i warto by zadbać o turbiny w ZXie. Od poprzedniego właściciela wiem ze turbiny są raczej u końca swego żywota i będą wymagały regeneracji. Ale pomyślałem że jak już silnik będzie wyciągnięty to czemu zamiast regeneracji nie zakupić jakichś większych turbin aby stado kucy pod maską się nieco rozmnożyło. Jako że jestem laikiem to pytam się Was czy jest to dobry pomysł, a jeśli tak to jakich turbin szukać aby pasowały bez większych przeróbek i nie kosztowały majątku ( gdyż potrzebuję 2 szt). Pozdrawiam
Niebieski trupek 300zx Z32 TT
Awatar użytkownika
rusek300zx
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 693
Rejestracja: sob 21 cze, 2008 15:10
Lokalizacja: Zielona Gora
Kontakt:

No hej :) Wymiana samych suszarek nic Ci nie da trzeba duzo modów by sie wszystko do kupy poskładało i jeżdzilo. Na seryjnych jesli zregenerujesz mozesz wystroic do okolo 400 jesli celujesz podan to przyszykuj kupę kasy:)
Ostatnio zmieniony wt 01 gru, 2015 19:04 przez rusek300zx, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
szaman
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3183
Rejestracja: śr 13 sie, 2008 22:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

rusek300zx, ale az tak go nie strasz, zagladalem ostatnio pod 300zx tt i dojscie do turbin jest fatalne, wiec jak juz dojdzie do zmiany, to najlepiej wkladac cos lepszego co ci sie tam zmiesci ;)
reszte pozniej sie powolutku dozbiera/dokupi ;)

a z benzyna turbo zawsze sie znajda jakies wydatki, bo zawsze będzie kusic do podniesienia mocy ;)

chyba w projekcie uzytkownika Draxan znajdziesz troche info o turbinach,
kojarzy mi sie ze da sie tam zmiescic cos pokroju t28 - seryjnie wystepuja tam wielkosciowo turbiny jak t25 chyba??