Jakie turbo zamiast fabrycznych w 300zx Z32 TT ?

Wszystko dotyczące użytkowania, dobierania, eksploatacji turbin oraz ew.napraw

Moderator: Moderator

radeklwh

co ty mu za rady dajesz!!!
jak zmieni turba to musi stroić albo jazda na podciśnieniu i tylko tyle bez boosta!!!!!! zero ciśnienia, zero mocniej gazu.... jak ty to sobie wyobrażasz??? "powinno" to się rozstrzelać ostatni rząd PO....
nie namawiaj go na jakieś chinole które bedzie musiał regenerować zaraz ...
większa turbina później wstaje... nie ma co zakładać większych... jak chce tylko taka moc, nie wiesz o czym piszesz albo nigdy nie widziałeś większych turbin w 300zx miałem t28 chińczyki i wiem co piszę.
a po 2 .. to jest 1.5 na strone i jak założysz te t28 na takie 1.5 to jak myślisz kiedy to wstanie :D
emu drogie??
podłączenie ze strojeniem + emu to koszt 4000pln całkowity!!!!! POLECAM !!!!
przy tym jest przesiadka z maf na map sensor co eliminuje w przeszłości potencjalny problem, sondy też można wywalić a do tego dużo opcji jak cholera
ile to nistune kosztuje??? może się zmieści w 3000zł ze strojeniem wlutowaniem itd.
a det3 działa dobrze, jakiej diagnostyki tam byś chciał? jak to świnka i diagnostyke robisz przez consulta, ja problemu nie widze, wszystko działa (miałem det3)

przestańcie mu prać banię...
regeneruj i wyciśnij max z tych swoich turbin, dorzuć fmic na 2.5" downpipy zmień, resztę wydechu na 2.5"
OEM wtryski oem turba max 400
oem turba i wieksze wtryski to 450 może będzie
ponad to, to większe turba i większe wtryski

i jeszcze wszystko zależy od tego jaki masz model samochodu czy automat czy manual

a jak szukasz kogoś do remontu to rusek (ja za daleko) ci zostaje bo tu z forum to chyba nikt nie wie jak panewki kupić do 300zx (haha) a o założeniu podpory wału to nie wspomnę :D lol xD
Ostatnio zmieniony ndz 06 gru, 2015 09:44 przez radeklwh, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Piotr, musisz wyjść z umysłowego zascianka swojego CA i otworzyć się na inne problemy świata ;)

Co do turbin
- Dobry chińczyk nie jest zły i czasy padajacych się już kończą
- wkładanie większego turbo 'na zapas' spowoduje koszty, laga i rozczarowanie
- Jeśli do 400hp to tak jak chłopaki piszą - regeneracja i wiesz ze dołu nie stracisz i masz co miałeś a po strojeniu wiecej
PiotrekŁDZ
Prime Druciarz
Posty: 1598
Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
Lokalizacja: Łódź

co ty mu za rady dajesz!!!
jak zmieni turba to musi stroić albo jazda na podciśnieniu i tylko tyle bez boosta!!!!!! zero ciśnienia, zero mocniej gazu....
To nie prawda. Seryjne ECU spokojnie to ogarnie, byle nie rpzesadzać z boostem, można nawet ciut mniejszy ustawić w peaku niż seryjny

EMU w drogowym aucie z takimi modami instaluje się raczej jak nie ma alternatywy, inaczej to niepotrzebne koszta i komplikacja.

DET3 zrobi podstawową robotę, ale po co skoro jest nistune?
regeneruj i wyciśnij max z tych swoich turbin,
Świetna rada. :airborne:

Seryjne turbiny zapewnią charakterystyke diesla i będą chodziły na maks swoich możliwości przy ~400KM. Nonsens jeśli jest okazja włożyć coś nowszego i wydajniejszego ale jak tam autor sobie chce. Z regeneracja bywa też bardzo różnie...

Michał, poczekaj, wyjdę z zaścianka CA w Twoim stylu, czyli wydając kilka k na strojenie i mimio to upalając kucizne... nailed it! 8)
Ostatnio zmieniony ndz 06 gru, 2015 13:12 przez PiotrekŁDZ, łącznie zmieniany 4 razy.
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Nie upalilem kucizny po strojeniu za kilka k i przynajmniej nie wypowiadam się jak specjalista o silniku którego nigdy nie widziałemani nie modowalem, a tymbardziej o jego osprzecie.

Emu wychodzi taniej i daje masę przewagi w mocniejszym aucie nawet drogowym które nie jest z założenia drutem wiązane.

Seryjne turbiny skoro wystarczają do 450hp jest to najlepsza droganalajtowy spec bez nakładu większego hajsu.


Nowsze i lepsze turbo? Nie ma takich Chińczyków a ori garetty wyjda 7k...
radeklwh

PiotrekŁDZ pisze:
co ty mu za rady dajesz!!!
jak zmieni turba to musi stroić albo jazda na podciśnieniu i tylko tyle bez boosta!!!!!! zero ciśnienia, zero mocniej gazu....
To nie prawda. Seryjne ECU spokojnie to ogarnie, byle nie rpzesadzać z boostem, można nawet ciut mniejszy ustawić w peaku niż seryjny

EMU w drogowym aucie z takimi modami instaluje się raczej jak nie ma alternatywy, inaczej to niepotrzebne koszta i komplikacja.

DET3 zrobi podstawową robotę, ale po co skoro jest nistune?
regeneruj i wyciśnij max z tych swoich turbin,

Świetna rada. :airborne:

Seryjne turbiny zapewnią charakterystyke diesla i będą chodziły na maks swoich możliwości przy ~400KM. Nonsens jeśli jest okazja włożyć coś nowszego i wydajniejszego ale jak tam autor sobie chce. Z regeneracja bywa też bardzo różnie...

Michał, poczekaj, wyjdę z zaścianka CA w Twoim stylu, czyli wydając kilka k na strojenie i mimio to upalając kucizne... nailed it! 8)
nie ma takiej opcji że to ogarnie...
posłuchaj mnie
jeżeli dmuchasz na t25 0.8 bara to jest max dla ecu
wiesz ile to jest dla t28? to jakieś 0.5 bara
aktuatory są poustawiane seryjnie już na 0.8 bara przeważnie więc co, przekładka aktuatorów z t25 konieczna żeby to nie wywaliło auta aczkolwiek było by trzeba jechać do tunera sprawdzić afr (przerabiane, jeździłem z sondą szerokopasmową, testowane bez strojenia więc bez takich teori chorych proszę)
lag jest niesamowity i auto traci sporo, a i podobno szybko wtawać miały...

i jeszcze raz emu bo to działa wyśmienicie, i bije na łeb nistune które defakto jest ciut tańsze a nie zaoferuje połowy możliwości emu...
przy emu można blowoffy wrzucać śmiało i bedzie pssyyttttt
det wychodzi najtaniej bo puszka kosztuje 400-500zł a strojenie można ogarnąć tanio i myślę że w 1000 udało by się wystroić ale to już niskobutrzetowa opcja lepiej raz a zajebiście
przy emu można wywalić:
maf
ptu
sondy
nistune pozwala tylko robić mapy, zresztą jest tu gdzieś na forum nistune vs emu
a kompa jeszcze sprzedasz bo są one pod nistune poszukiwane

max będzie z turbinami ok 450koni
chłop w anglii stroi i są wykresy piękne ze spoolem jak cholera...
sprawme wtyski dadzą radę do 400km z fpr
autor może sprawdzić wydajność wtrysków za około 160zł czy się nadają

i jaki diesel???? ja mam t25 i jest spoko, złego słowa nie powiem o nich

http://specialtyz.com/blog/?p=441

jak ja nie przemawiam to to chyba przemawia, dziękuję
Ostatnio zmieniony ndz 06 gru, 2015 19:07 przez radeklwh, łącznie zmieniany 1 raz.
PiotrekŁDZ
Prime Druciarz
Posty: 1598
Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
Lokalizacja: Łódź

Faktycznie zaskakująco dobrze trzymają moc te turbiny i może faktycznie są wystarczające natomiast ja osobiście tak czy siak wrzucał bym chinczyk zamiast serii.

Michał nie ma takich chinczyków? Nie ma gt2860cos tam na kulce? Ostatnio mówiłeś co innego. Być może jeszcze znalazła by się taka z wirnikiem CNC(nie chce mi się szukać czy juz produkują). No zupełnie to samo co stare t25.... Wstawać to też będzie lepiej niż t28. Nikt nie mówi też nic o drutowaniu, kiepska i tania docinka stary...
jeżeli dmuchasz na t25 0.8 bara to jest max dla ecu
wiesz ile to jest dla t28? to jakieś 0.5 bara
To tak nie działa... 0.5b to 0.5b(szczególnie przy tak małej różnicy w wielkosci trubin i takich samych stronach wydechowych) Różnica jest przy wyższym doładowaniu gdzie jedna utrzyma np0.8b przy ~7tyś a druga nie mimo zadanego ciśnienia. Jeśli t25 trzyma 0.5b do samego odcięcia i t28 tak samo to nie ma cudów, ecu to ogarnie.
aktuatory są poustawiane seryjnie już na 0.8 bara przeważnie
To akurat dobry argument, chociaż do obejścia. Generalnie żeby było jasne, nie namawiam na sprawdzanie granic możliwosci seryjnej mapy, po prostu chciałem dać autorowi znać że zmiana turbin nie wiąże się automatycznie z koniecznościa strojenia, zmiana kompa itd. Kewstia zadanego doładowania.

Co do EMU, to jasne, najprostrza opcja na zrobienie bezpiecznego, drogowego setupu to szarpanie wiązki i wkładanie standalona. Powodzenia z pisaniem dorgowej mapy która nie będzie szarpać będzie mało paliła w każdych warunkach itd... Emu jest zajebiste i nie przecze, ale nie popadajmy w wariacje bo niedługo będziecie proponowali EMU do ca stage 1 :lol: Nie wiem też jakby miało wyjsc taniej od używanego nistuna którego wystarczy podłączyć po oryginalna wtyczkę i zrobić korekcje mapy. żarty żartami...
ale to już niskobutrzetowa opcja lepiej raz a zajebiście
Dlatego doradzasz zostawić seryjne turbiny... konsekwentnie. Po za tym lepiej nie lepiej, jak nie ma $$$ to sobie można chcieć. Niektórzy całe szczęście nie muszę brać tego pod uwagę, ale nie wszyscy maja ten komfort i chyba zdaja się zapominają że nie każdego stać żeby wyłożyć kilka kafli na EMU z nową wiązką, strojeniem i bajerami i zrobić to od razu po tym jak kupiło się nowe turbiny.... A przecież szkoda storić bez wydechu, dolotu itd... :D

Przedstawiłem mój punkt widzenia. Dla mnie eot.

PS-t25 nie ma za grosz swagu :wink:

radeklwh, wgl co to były dokładnie za turbiny te "t28 chinczyki"(i reszta setupy, wydech/dolot, menedżement wsio?)? Bo Twoja postawa wygląda trochę tak jakbyś wrzucił kiedyś duże turbo, coś poszło nie tak i się zraziłeś do czegokolwiek więcej niż seria. Co chcesz mi wmówić że szczyt marzeń posiadacza 300zx to 2xt25? No proszę Cie xD
Ostatnio zmieniony ndz 06 gru, 2015 20:10 przez PiotrekŁDZ, łącznie zmieniany 5 razy.
radeklwh

no przecież pisałem ci że jeżdziłem z szerokopasmówką i nie mogłem dmuchać 0.8 bara.. musiałem zejść do 0.6.. a zabawa spora z aktuatorami..

piszesz że seria dobrze trzyma moc ale i tak byś chińczyki wrzucał./..
co ty piszesz.. jak trzyma i jeździ dobrze to po co koszta??? no i po co?? widziałeś te wykresy jakie ładne?????
kupisz dla takich samych? albo i gorszych? :lol:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
a to nie będzie więcej powietrza przy t28 z takim samym doładowaniem co t25

a co sie uparłem??? bo autor chce 380-450 koni kurwa a ty mu oferujesz chinola jak ma już dobre turba..

gsp-600 wirnik prawie odleciał ot co..

ty masz vg? czy co bo gadasz i gadasz
a nie przerobiłeś nic a nic chyba w tym silniku...

wydech fajny mam przelot z jdm downpipami potem 2,5" i schodzi się do 4,5" i tłumik 5zigena ROjasma

emu wiązkę ciąć? a przejściówki to nie ma??? jak chcesz to tnij swoją... ja swojej nie zamierzam.. nie po to kupiłem nową.. rzeźnik jesteś
Ostatnio zmieniony ndz 06 gru, 2015 20:24 przez radeklwh, łącznie zmieniany 1 raz.
PiotrekŁDZ
Prime Druciarz
Posty: 1598
Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
Lokalizacja: Łódź

Słuchaj powiem tak, skoro t25 tak fajnie trzymają to co by było na jakimś gt2860r na kulce z wirnikiem CNC? Tylko nie pisz mi o mega lagu bo to nie jest wielkościowo turbina która zrobi Ci laga szczególnie z kulką i wirnikiem. Napisze jeszcze raz, nie zdziwiłbym sie gdyby takie turbo o jakim napisałem wstawało LEPIEJ od t25, miało mniejszego laga po zmianie biegów i lepiej reagowało na dodanie gazu.


a to nie będzie więcej powietrza przy t28 z takim samym doładowaniem co t25
Nie, a juz na pewno nie w tym przypadku. Ewentualne różnice mogą być przy dużych doładowaniach na skraju wydajności gdzie mała turbina będzie mocno grzała powietrze. Znaczenie też ma strona gorąca turbiny. Większy/inny wirnik i muszla zapewniają lepszy przepływ przez co przy tym samym doładowaniu może być więcej tlenu w komorze.
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Powtórzę, nie mierz miarą swoich doświadczeń czyli jednego ca18.
Zauważ że t28 w ca to nie jest diesel a w 300zx dmuchasz z mniejszej pojemności a osiągnąć można 450km

Chińczyk tak, 2860RS czyli spec który wkłada się na 550+ tutaj a tego właściciel nie planuje, ani wydać 4k na turbiny chińskie zwłaszcza...

0,5 bara to zawsze będzie 0,5 bara ale sprawność i wydatek powietrza to druga sprawa. Co innego 0,5 z t25, t28 a co innego z 3071
Po tym co czytam, czego oczekuje właściciel t28 zdaje się być sensowne, jeśli ma więcej kasy to ich odpowiednik na kulce z ori garretta lub sprowadzenie i testowanie samemu np z cxracing od boriego.

Czemu emu może wyjść korzystniej?
Sprzedajemy 2xmaf za 1200zl
Sprzedajemy 2 sondy i w ich miejsce dajemy szerokopasmowa sondę po której emu może robić korekcję.
Sprzedajemy zegary lub ich nie kupujemy a jedynie dajemy czujniki do emu + bt na telefon/tablet (zaoszczędzone z 500-1000)
Sprzedajemy seryjne ecu (z 500zl?)
Nie musimy kupować EBC (potencjalnie zaoszczędzone 500-1000)
Nie musimy kupować bee-r (potencjalnie zaoszczędzone 600)
Pojawiają się już kostki do seryjnych wiązek wiec odejdzie robienie wiązki
Strojenie dla osoby ogarniajacej zajmuje nawet mniej czasu ponieważ wartości w mapę podaje się realne a nie' z palca' jak w nistune
Odchodzą problemy z blowoffami
Można podpiąć kontrolę startu, trakcji
radeklwh

PiotrekŁDZ pisze:Słuchaj powiem tak, skoro t25 tak fajnie trzymają to co by było na jakimś gt2860r na kulce z wirnikiem CNC? Tylko nie pisz mi o mega lagu bo to nie jest wielkościowo turbina która zrobi Ci laga szczególnie z kulką i wirnikiem. Napisze jeszcze raz, nie zdziwiłbym sie gdyby takie turbo o jakim napisałem wstawało LEPIEJ od t25, miało mniejszego laga po zmianie biegów i lepiej reagowało na dodanie gazu.


a to nie będzie więcej powietrza przy t28 z takim samym doładowaniem co t25
Nie, a juz na pewno nie w tym przypadku. Ewentualne różnice mogą być przy dużych doładowaniach na skraju wydajności gdzie mała turbina będzie mocno grzała powietrze. Znaczenie też ma strona gorąca turbiny. Większy/inny wirnik i muszla zapewniają lepszy przepływ przez co przy tym samym doładowaniu może być więcej tlenu w komorze.
powiem jeszcze raz

musiałem zejść doładowaniem przy takiej turbinie
Technical Specifications:
Compressor Wheel Diameter: 46.48 / 60MM
Exhaust Wheel Diameter: 47.12 / 53MM
Compressor Trim: 60
Exhaust Trim: 63
Internal wastegate set at: 12PSI
Cooling Type: Water and Oil Cooled Only.

miałem wpięty lm-2 i patrzyłem co się dzieje 0.5 było ok ale wstawała za późno
przy 0.8 bara to przerywał przy bucie
przejściówki są , w gt4 taką chyba piotrek ma nawet teraz zakładaną w 300zx
a jeżeli będzie więcej powietrza w komorze spalania to przydała by się korekta mapy nie uważasz?
jak znajdę przelicznik przepływu powietrza to umieszczę to zobaczysz jka różnica jest pomiędzy t25 a t28 przy takim samym doładowaniu

gt2860r takie eksperymenty to w vg 600+ :lol: :lol: to jakieś 150 koni więcej niż autor postu by chciał
Ostatnio zmieniony ndz 06 gru, 2015 20:54 przez radeklwh, łącznie zmieniany 1 raz.
PiotrekŁDZ
Prime Druciarz
Posty: 1598
Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
Lokalizacja: Łódź

zx ma jedna przepływkę
sprzedać seryjne, uzywane wąskopasmówki? Rili?
Sam wiesz że display na telefonie to nie to samo co zegary + koszty modułu BT ewnetualengo tabletu (imo na minus swag, zegary mają klimat)
Seryjne ECU? może ktoś kiedyś to kupi... MOŻE
Nie musimy tak czy siak, można zrobić na mbc, no ale powiedzmy...
a co to ten bee-r i po co to? ;)
Pojawiają się kostki czy są do zx'a? Chcesz to puszczać na seryjnych czujnikach(nonsens) czy wykorzystać kable(troche drut + wtyczki i tak trzeba zrobić i dołożyc kilka)-samo się nie zrobi więc $$$
Strojenie na WOT tak, ale czy to będzie w pełnie drogowo jezdne.
Te problemy z Blow offami faktycznie są w ZX? W CA i SR podobno też są, jakoś ich nie zauważyłem.
Można podpiac kontrolę startu, trakcji. Tylko ze $$$ i po co, żeby można było wyłączyć czy koelga w dragu lata?
Finalnie, ile ZX'ów jeździ już na EMU? Kto to wystroi i za ile i da gwarancję że będzie ładnie jeźdizło na codzień i nie trzeba będzie jeźdizć co chwile na poprawki, bo angle zaczelo łąpać boost cuty albo przelewa jak pojebany puki się nie dogrzeje...? ;) no właśnie... A Nistuna podpinasz i jeździsz tego samego dnia-jest różnica?

Nadal nie widzę zastosowania EMU w tym aucie. No chyba ze bo tak i bo można zrobić procedure <font class="red">PIP</font> baków z wydechu. To nie ma o czym mówić :lol:

radeklwh przerywał? To ciekawe, może boostcuty łapałełeś albo masz coś z paliwem. Żeby auto przerywało przez afr to musi byc ponad 15-16 conajmniej. Jaki dokładnie miałeś afr skoro mierzyłeś?
Ostatnio zmieniony ndz 06 gru, 2015 21:28 przez PiotrekŁDZ, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
borimichal
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 2728
Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
Lokalizacja: Skoczów

Dobra, jako że ostatnio maltretowałem sie troche z jednym 300zx`em.
Ori T25 dają tam sobie świetnie rade,narazie dmuchamy z nich pod 1bara i utrzymuja to doładowaniie pod samą odcinkę. Zmienilismy wtryski na 440 z imprezy,zmieniamy fmica i celujemy w 1,2 bara.
To niestety nie zabawka typu CA, gdzie turbo wymienimy w dwie godziny,a naciąg aktuatora poprawimy w 5 minut,tutaj praktycznie każda czynnosc serwisowa wiąże sie z targaniem silnika.
Te 420 koni z seryjnych turbin jest jak najbardziej realne i jesli wlasciciel nie ma wiekszych oczekiwan nie ma sensu ich zmieniac .


Piotrek 0.5 bara z roznych turbin nigdy nie bedzie tym samym.
co do seryjnej mapy to niestety nie wiesz o tym bo grzebales tylko przy swoim zgurzowaciałym CA , to są dosyć czułe na zmiane doładowan głównie w niskim przedziale obrotów-mogą powstawac stuki.

Co do emu-napisanie drogowej mapy zajmuje chwile,sa narzedzia autotunera itp-ale o tym tez nie masz pojecia bo nie widziałeś tego na oczy .


Najrozsądniejszym rozwiązaniem jest wrzucenie nistuna(mozna obecnie kupic za 800zł).
radeklwh

znasz problem?
wyobraź sobie że maf przelicza przepływ powietrza a mapa napisana jest tak że ćiśnienie wraca do układu i znowu ogień
a jak wsadzisz blovoffy to komp myśli żę tam jest powietrze a tak na prawdę poszło w atmosferę...
leje benzyny pod dużo powietrza a tam nima i jest booogato.. nie jest to zdrowe

tak chyba prosto wytłumaczone
PiotrekŁDZ
Prime Druciarz
Posty: 1598
Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
Lokalizacja: Łódź

Wiem jaka jest teoria na ten temat blow offa i moim zdaniem jest błedna. Pytałem czy praktyka jest taka sama w przypadku zx'a jak w przypakdu innych silników z grupy nissana które mimo teorii pracują normalnie z blow offem. Zagwostka, jeśli nie ma blow offa to powietrze wraca przez sprężarkę i filtr, przepływka tego nie liczy bo na chwile ślepnie czy jak? Czemu wtedy nie dolewa? Hmmmm, może tps i odcięcie paliwa ma tu coś do rzeczy, ale co ja wiem
Piotrek 0.5 bara z rożnych turbin nigdy nie bedzie tym samym.
Wiem, przecież o tym pisałem. Pytanie jak bardzo różne są t25 vs t28 i czy rozpatrujemy ten przypadek czy porównujemy małą turbinkę z lochą.

Nie mówię że t25 nie starczy na 420KM w tym aucie. Twierdzę że lepiej pójść w nowsze, wydajniejsze turbiny. Jeśli turbiny były by ok to nie było by sensu ich zmieniać, ale skoro właściciel mówi ze trzeba zmienić i sam pyta o większe? Rozumiem że Ty Bori też byś wolał w swoim ZX'e seryjne t25 niż turbiny z wirnikami CNC i na kulce?
Co do emu-napisanie drogowej mapy zajmuje chwile,sa narzedzia autotunera itp-ale o tym tez nie masz pojecia bo nie widziałeś tego na oczy .
Nie chce się kłócić, bo nie mam połowy Twojego doświadczenia, ale na prawdę uważasz że napisanie 100% drogowej mapy która będzie ogarniać każde warunki, będzie mało palić, dobrze zachowywać się na półgazach itd to taka chwila? Korekcje wszystkiego nie zrobią. Zresztą widziałem, znam dwa auta na EMU i daleko im do chociaż połowicznie drogowego charakteru. Pewnie wiesz o któych mówię, czemu tam to nie było ogarniete na 100% skoro to taka chwila? Nie mówię że to nie jest możliwe ale na pewno prościej zrobić korekcje na podstawie seryjnej mapy, mam racje?
Ostatnio zmieniony ndz 06 gru, 2015 21:31 przez PiotrekŁDZ, łącznie zmieniany 2 razy.
Tomek89
Postojebca
Postojebca
Posty: 1608
Rejestracja: pn 15 paź, 2007 20:04
Lokalizacja: Gm. G?ogówek(opolskie)
Kontakt:

radeklwh, z bovem jest tak jak piszesz, dużo ludzi na tym lata i nie ma problemów. Jak co podłącz jak recyrkulacja i jakiś tam efekt akustyczny jest+ brak przelewania.
Nie mam pojęcia ile miejsca w komorze z ZXa jest, w stanach pakują tam 2x gt2860r. Jeśli pasuje t25 to może by tak 2xt28 na kulce? Nie miałem w ca18 nigdy seryjnego t25, ale na t28 bb z podstawowymi modami + ebc turbina wstaje przyzwoicie. Różnicę pojemności skokowej przypadającej na jedną turbosprężarkę ( ca 1.8L vs vg 1.5L ) troszkę zniwelować powinno VTC. Nowe takie turbo troszkę kosztuje, ale przy ludzkim traktowaniu na trochę starczy. Jedna ma potencjał max 330 koni to 2 sztuki dają radę( na oko) do okolic 600 koni. Jeśli nawet tylko 500 obsłużą to i tak dużo jak na seryjny silnik.

Jak ma wstawać to jeszcze jest opcja t25 na kulce (gt2554r), ale obecnie cenowo jeszcze większy kosmos niż t28 BB (gt2560r).
Rice is nice
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Turbo”