: ndz 06 gru, 2015 07:37
co ty mu za rady dajesz!!!
jak zmieni turba to musi stroić albo jazda na podciśnieniu i tylko tyle bez boosta!!!!!! zero ciśnienia, zero mocniej gazu.... jak ty to sobie wyobrażasz??? "powinno" to się rozstrzelać ostatni rząd PO....
nie namawiaj go na jakieś chinole które bedzie musiał regenerować zaraz ...
większa turbina później wstaje... nie ma co zakładać większych... jak chce tylko taka moc, nie wiesz o czym piszesz albo nigdy nie widziałeś większych turbin w 300zx miałem t28 chińczyki i wiem co piszę.
a po 2 .. to jest 1.5 na strone i jak założysz te t28 na takie 1.5 to jak myślisz kiedy to wstanie
emu drogie??
podłączenie ze strojeniem + emu to koszt 4000pln całkowity!!!!! POLECAM !!!!
przy tym jest przesiadka z maf na map sensor co eliminuje w przeszłości potencjalny problem, sondy też można wywalić a do tego dużo opcji jak cholera
ile to nistune kosztuje??? może się zmieści w 3000zł ze strojeniem wlutowaniem itd.
a det3 działa dobrze, jakiej diagnostyki tam byś chciał? jak to świnka i diagnostyke robisz przez consulta, ja problemu nie widze, wszystko działa (miałem det3)
przestańcie mu prać banię...
regeneruj i wyciśnij max z tych swoich turbin, dorzuć fmic na 2.5" downpipy zmień, resztę wydechu na 2.5"
OEM wtryski oem turba max 400
oem turba i wieksze wtryski to 450 może będzie
ponad to, to większe turba i większe wtryski
i jeszcze wszystko zależy od tego jaki masz model samochodu czy automat czy manual
a jak szukasz kogoś do remontu to rusek (ja za daleko) ci zostaje bo tu z forum to chyba nikt nie wie jak panewki kupić do 300zx (haha) a o założeniu podpory wału to nie wspomnę lol xD
jak zmieni turba to musi stroić albo jazda na podciśnieniu i tylko tyle bez boosta!!!!!! zero ciśnienia, zero mocniej gazu.... jak ty to sobie wyobrażasz??? "powinno" to się rozstrzelać ostatni rząd PO....
nie namawiaj go na jakieś chinole które bedzie musiał regenerować zaraz ...
większa turbina później wstaje... nie ma co zakładać większych... jak chce tylko taka moc, nie wiesz o czym piszesz albo nigdy nie widziałeś większych turbin w 300zx miałem t28 chińczyki i wiem co piszę.
a po 2 .. to jest 1.5 na strone i jak założysz te t28 na takie 1.5 to jak myślisz kiedy to wstanie
emu drogie??
podłączenie ze strojeniem + emu to koszt 4000pln całkowity!!!!! POLECAM !!!!
przy tym jest przesiadka z maf na map sensor co eliminuje w przeszłości potencjalny problem, sondy też można wywalić a do tego dużo opcji jak cholera
ile to nistune kosztuje??? może się zmieści w 3000zł ze strojeniem wlutowaniem itd.
a det3 działa dobrze, jakiej diagnostyki tam byś chciał? jak to świnka i diagnostyke robisz przez consulta, ja problemu nie widze, wszystko działa (miałem det3)
przestańcie mu prać banię...
regeneruj i wyciśnij max z tych swoich turbin, dorzuć fmic na 2.5" downpipy zmień, resztę wydechu na 2.5"
OEM wtryski oem turba max 400
oem turba i wieksze wtryski to 450 może będzie
ponad to, to większe turba i większe wtryski
i jeszcze wszystko zależy od tego jaki masz model samochodu czy automat czy manual
a jak szukasz kogoś do remontu to rusek (ja za daleko) ci zostaje bo tu z forum to chyba nikt nie wie jak panewki kupić do 300zx (haha) a o założeniu podpory wału to nie wspomnę lol xD