GT2560R badz GT28rs
Moderator: Moderator
- rusek300zx
- Stary Wyjadacz
- Posty: 693
- Rejestracja: sob 21 cze, 2008 15:10
- Lokalizacja: Zielona Gora
- Kontakt:
Hejka ktos posiada takie suszarki chinole które sie nie sypią? i gdzie je zakupic.
- rusek300zx
- Stary Wyjadacz
- Posty: 693
- Rejestracja: sob 21 cze, 2008 15:10
- Lokalizacja: Zielona Gora
- Kontakt:
co wszyscy lataja na ori gratach??
zabawię się w górnika
Kupiłem auto które obecnie ma wsadzony R25DET neo w konfiguracji GT3582R (aspiracje poprzedniego właściciela były na 400-500), customowy kolektor wydechowy, dolotowy ala Greddy, wtryskach 450cc co dało 369KM, 404Nm i MEGA laga, ale fakt jak już wstał to był cios. (notabene jak na takie duże turbo to szału nie ma).
Jest to moje pierwsze auto z turbem (brak wiedzy) więc szukam wskazówek aby dobrać odpowiednie turbo do moich oczekiwań.
Przesiadam się z 230KM N/A na powiedzmy 330-350KM na turbie (i to mnie w pełni zadowoli w użytkowaniu codziennym). Więc chińczyk który wstaje te +/-200rpm nie będzie mi raczej przeszkadzał .
Chce zrobić konfigurację tylko i wyłącznie do użytku codziennego na ulice, aby mieć jak najmniejszego laga i byłoby super jakby był w miarę dobry ciąg wysoko.
Po długiej lekturze na necie/forach wszystko wskazuje że najlepiej sprawdzi się GT28RS/GT2860, GT2871 więc szukam teraz jakiegoś chińskiego odpowiednika i myślę ze średnica wirnika 60-64 będzie najodpowiedniejsza. Przy mniejszym turbie będzie powrót do oem kolektora wydechowego.
Z góry dziękuje za jakiekolwiek wskazówki które pomogą wybrać mi :good: odpowiednią turbinę.
no i info (sprawdzone zródła/sprzedawcy) gdzie można dostać dobrej jakości chińczyki w pl lub na ebay.
Kupiłem auto które obecnie ma wsadzony R25DET neo w konfiguracji GT3582R (aspiracje poprzedniego właściciela były na 400-500), customowy kolektor wydechowy, dolotowy ala Greddy, wtryskach 450cc co dało 369KM, 404Nm i MEGA laga, ale fakt jak już wstał to był cios. (notabene jak na takie duże turbo to szału nie ma).
Jest to moje pierwsze auto z turbem (brak wiedzy) więc szukam wskazówek aby dobrać odpowiednie turbo do moich oczekiwań.
Przesiadam się z 230KM N/A na powiedzmy 330-350KM na turbie (i to mnie w pełni zadowoli w użytkowaniu codziennym). Więc chińczyk który wstaje te +/-200rpm nie będzie mi raczej przeszkadzał .
Chce zrobić konfigurację tylko i wyłącznie do użytku codziennego na ulice, aby mieć jak najmniejszego laga i byłoby super jakby był w miarę dobry ciąg wysoko.
Po długiej lekturze na necie/forach wszystko wskazuje że najlepiej sprawdzi się GT28RS/GT2860, GT2871 więc szukam teraz jakiegoś chińskiego odpowiednika i myślę ze średnica wirnika 60-64 będzie najodpowiedniejsza. Przy mniejszym turbie będzie powrót do oem kolektora wydechowego.
Z góry dziękuje za jakiekolwiek wskazówki które pomogą wybrać mi :good: odpowiednią turbinę.
no i info (sprawdzone zródła/sprzedawcy) gdzie można dostać dobrej jakości chińczyki w pl lub na ebay.
Ostatnio zmieniony śr 01 mar, 2017 05:32 przez MRX898, łącznie zmieniany 3 razy.
RB25DET NEO
GT2871 na kulce z wirnikiem alu kutym CNC - kupisz w FMIC.pl
W tej pojemności chinol gt2871 na panewce zrobi i tak robotę.
Ktoś to słabo wystroił albo jakieś małe doładowanie że gt35 i 360km ?
Ktoś to słabo wystroił albo jakieś małe doładowanie że gt35 i 360km ?
Części tuningowe bovy, naby, pasy szelkowe, wskazniki, turbo timery,stozki, kierownice i wiele wiele innych - zawsze w dobrych cenach !!! 505-205-558
Lista części: http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=14275251
My project s13 http://forum.turbokillers.com/tematy23/ ... vt9286.htm
Lista części: http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=14275251
My project s13 http://forum.turbokillers.com/tematy23/ ... vt9286.htm
RB ma flansze T3 a Wy proponujecie T2 ... więc nie będzie pasować, po za tym gt2871 miało by za małą dupkę dla takiej pojemności
Mogę załatwić dobre chińskie turbo na ślizgach, pełen boost przy 3k rpm (na seryjnym kolektorze), wydajność do 400-420KM. Przetestowane w dwóch RB. Później wrzucę wykres - około 0,8 bara i 380KM.
Druga sprawa że to turbo które masz jest dość duże, z tego co pamiętam pełen boost powinien być koło 4-4.5k, a wynik który masz jest jakiś śmiesznie mały.
Pytanie na czym jest to wystrojone i jaki boost ?
Mogę załatwić dobre chińskie turbo na ślizgach, pełen boost przy 3k rpm (na seryjnym kolektorze), wydajność do 400-420KM. Przetestowane w dwóch RB. Później wrzucę wykres - około 0,8 bara i 380KM.
Druga sprawa że to turbo które masz jest dość duże, z tego co pamiętam pełen boost powinien być koło 4-4.5k, a wynik który masz jest jakiś śmiesznie mały.
Pytanie na czym jest to wystrojone i jaki boost ?
Ostatnio zmieniony wt 28 lut, 2017 14:49 przez IceMan, łącznie zmieniany 1 raz.
Strojenie CA18DET , SR20DET , RB25DET (Nistune , PowerFC) , Honda (Crome) , Subaru
no właśnie tez mnie o tym poinformowano, a większość mniejszych turbo jest na T2, gdzie u mnie nie ma miejsca żeby założyć przejściówkę.
Druga sprawa to czy założyć oem kolektor wydechowy, czy przy gt30 zostawić ten?
Wymiarami (jeśli dobrze patrzę) to GT3071 (Wirnik ssący: in 52mm, out 71mm) ma podobne parametry do GT2871.
No i jest z flanszą T3 (0.63/ 0.82/ 1.06), uwzględniając że nie chce iść w duże moce i aby auto miało dobry dół to 0.63 będzie optymalnym wyborem?
na ślizgach: http://fmic.pl/jrspec-gtgtx/46103-jrspe ... 6r-jb.html
na kulkach: http://fmic.pl/jrspec-gtgtx/46104-jrspe ... 6r-bb.html
Co do obecnego setu to Stand alone EMU, a reszta nie mam pojęcia i nie bardzo mam jak sprawdzić, bo to przejęty projket, ale podobno ten 3582 miał coś kombinowane.
Druga sprawa to czy założyć oem kolektor wydechowy, czy przy gt30 zostawić ten?
Wymiarami (jeśli dobrze patrzę) to GT3071 (Wirnik ssący: in 52mm, out 71mm) ma podobne parametry do GT2871.
No i jest z flanszą T3 (0.63/ 0.82/ 1.06), uwzględniając że nie chce iść w duże moce i aby auto miało dobry dół to 0.63 będzie optymalnym wyborem?
na ślizgach: http://fmic.pl/jrspec-gtgtx/46103-jrspe ... 6r-jb.html
na kulkach: http://fmic.pl/jrspec-gtgtx/46104-jrspe ... 6r-bb.html
Co do obecnego setu to Stand alone EMU, a reszta nie mam pojęcia i nie bardzo mam jak sprawdzić, bo to przejęty projket, ale podobno ten 3582 miał coś kombinowane.
Ostatnio zmieniony śr 01 mar, 2017 05:00 przez MRX898, łącznie zmieniany 5 razy.
RB25DET NEO
Do gt30 potrzebujesz zewnętrznego WG, czyli seryjny kolektor odpada (albo do przeróbki).
Jeśli teraz masz gt35 tzn. że masz już zewnętrzny WG, więc najprościej będzie założyć mniejsze turbo i wio.
Na seryjnym kolektorze turbo wstaje bardzo szybko, ale zapewne góra będzie lepsza na tym co masz, a dodatkowo jeśli jest równoodległościowy to RB brzmi niesamowicie
Jeśli teraz masz gt35 tzn. że masz już zewnętrzny WG, więc najprościej będzie założyć mniejsze turbo i wio.
Na seryjnym kolektorze turbo wstaje bardzo szybko, ale zapewne góra będzie lepsza na tym co masz, a dodatkowo jeśli jest równoodległościowy to RB brzmi niesamowicie
Strojenie CA18DET , SR20DET , RB25DET (Nistune , PowerFC) , Honda (Crome) , Subaru