Siema,
wczoraj zakupiłem s13 i od razu zauważyłem że auto ma potężną turbodziure ( wstaje przy ok 4,5-5tys obr). Jako że jestem nowy w świecie turbo i nissanów prosiłbym was o pomoc przez co tak może być?
spec:
- ca18det
- fmic 600x300x80
- filtr stożkowy k&n style dość zmęczony
- turbo t28
- doładowanie na 0,8bar dostepne z tego co zauważyłem dopiero na wysokich obrotach (tak ma być?)
filtr musze zmienić to wiem, ale na jaki? Gąbke czy zwykły stożek? IC z tego co wyczytałem jest dość duże, jeśli mam zmienić to na jaki rozmiar? Co innego może być winne?
Przeczytałem tematy na forum jednak nie odpowiedziały one na moje pytania
Turbodziura ca18det
Moderator: Moderator
przeczysc przeplywke, czyli wykrecasz modul z alu korpusu i bedziesz mial dwa druciki do przemycia,
rob to bardzo ostroznie, bo sa delikatne.
jesli widzisz ze masz slaby filtr to wymieniaj!
sprawdz tak jak pisal Krzys,
czy podczas przyspieszania nic nie szarpie/przerywa?
sprawdz czy wastegate pracuje prawidlowo i czy jest zamkniety na luzie/wylaczonym silniku
rob to bardzo ostroznie, bo sa delikatne.
jesli widzisz ze masz slaby filtr to wymieniaj!
sprawdz tak jak pisal Krzys,
czy podczas przyspieszania nic nie szarpie/przerywa?
sprawdz czy wastegate pracuje prawidlowo i czy jest zamkniety na luzie/wylaczonym silniku
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
wchodzisz na fmic.pl i dobierasz sobie komponenty wg uznania
No na fmic.pl sa tylko rury i kolanka za bardzo nie mam kogoś żeby mi to pospawał.
A jeśli bym zmienił IC na mniejszy a zostawił orurowanie z wiekszego to co sie stanie? Wiem że nie wybuchnie pytam bardziej o laga, podejrzewam że IC będzie blokował lekko, myle sie?
A jeśli bym zmienił IC na mniejszy a zostawił orurowanie z wiekszego to co sie stanie? Wiem że nie wybuchnie pytam bardziej o laga, podejrzewam że IC będzie blokował lekko, myle sie?
Jak dasz mniejszy niż seryjny (a takich nie ma) to dopiero będzie problem.
śmiało możesz dawać mniejszy, orurowanie można przedłużyć by pasował do krótszego IC.
Na fmic masz komponenty, łączniki i kolana silikonowe są długie, kolana alu też są długie, składasz to jak lego bez spawania, potrzeba jedynie trochę wyobraźni i miarka by pomierzyć gdzie jakie dać
śmiało możesz dawać mniejszy, orurowanie można przedłużyć by pasował do krótszego IC.
Na fmic masz komponenty, łączniki i kolana silikonowe są długie, kolana alu też są długie, składasz to jak lego bez spawania, potrzeba jedynie trochę wyobraźni i miarka by pomierzyć gdzie jakie dać
Możesz śmiało dać 550x230x65 ICka
Jeśli tak późno wstaje to obstawiał bym nieszczelną klape WG w muszli wydechowej albo mocno popękaną muszlę w tym miejscu - przez to ucieka spalina
Jeśli tak późno wstaje to obstawiał bym nieszczelną klape WG w muszli wydechowej albo mocno popękaną muszlę w tym miejscu - przez to ucieka spalina