Strona 1 z 1

Westgate, BOV, T25

: pn 03 kwie, 2017 17:22
autor: gothic8
Czy mogę zamontować bova do t25?
Jak zablokować westgate w t25? Jakie są sposoby?
Czy bov i wesgate gryzą się razem ze sobą czy nie ?
Mogę zamontować bov'a nie blokując wesgat'u?

Proszę o wyrozumiałość jestem laikiem :D

: pn 03 kwie, 2017 18:14
autor: KyrieElejson
Miałem zamontowanego Bova i wszystko śmigało elegancko więc nie powinno być problemu u Ciebie

: pn 03 kwie, 2017 19:06
autor: gothic8
Czyli bov'a mogę spokojnie zamontować :D

A co z resztą ? :P

: pn 03 kwie, 2017 19:10
autor: kownackiD
Co do zablokowania t25, to wg mnie albo zamontuj mbc i skręć na maxa, albo odepnij wąż z muszli i zaślep oba otwory. WG nie dostanie wtedy, żadnego ciśnienia z układu i się nie otworzy

: pn 03 kwie, 2017 19:38
autor: Robert rs13
normalni jesteście ?
no możesz zostawić turbiny bez ogranicznika
wesgate reguluje ciśnienie w układzie możesz przeciąć jego ramie i wspawać tam śrubę rzymską albo poprostu kupić porządne MBC/EBC i tam regulować ciśnienie :)
seryjny komp ogarnie doładowanie max do 1 bara

: pn 03 kwie, 2017 19:39
autor: szaman
taa i twoje T25 szybciutko wyzionie ducha.

nie wspominajac o samym silniku, bo podnoszenie doladowania bez zadnej ingerencji w paliwo tez szybko zakonczy jego zywot.

wskaznik doladowania chociaz posiadasz?

: pn 03 kwie, 2017 21:44
autor: gothic8
Tak, wskaznik doładowania jest ;) posiadając MBC nie trzeba blokować WG? Porządne MBC tzn ?

: wt 04 kwie, 2017 13:19
autor: kownackiD
Robert rs13 pisze:normalni jesteście ?
no możesz zostawić turbiny bez ogranicznika
wesgate reguluje ciśnienie w układzie możesz przeciąć jego ramie i wspawać tam śrubę rzymską albo poprostu kupić porządne MBC/EBC i tam regulować ciśnienie :)
seryjny komp ogarnie doładowanie max do 1 bara
Wiadomo, że zablokowanie T25 pewnie szybko ją zabije i dla silnika na seryjnym kompie nie będzie to dobre, tak jak napisał szaman, ale gothic8 jest ciekawy to odpowiadamy.

MBC jakby oszukuje WG, opóźnia jego otwarcie co skutkuje większym doładowaniem. Jest wpinanie w wąż między WG, zimną muszlą w przypadku T25

: wt 04 kwie, 2017 17:24
autor: szaman
po pierwsze, to jezeli silnik/turbo ma dla ciebie jakas wartosc, to nalezalo by zapoznac sie z jego budowa,
poszukac informacji co z czym i dlaczego, a nie tylko pytanie na forum!

nie bede tutaj streszczac calego forum itd, tylko w skrocie ogolnie napisze:

jak chcesz wiecej mocy w aucie turbo, to najprosciej jest podniesc doladowanie i proporcjonalnie zwiekszyc ilosc paliwa, jesli zrobisz tylko jedno z tego kompletu silnik moze pasc, a ze jest to wszystko bardziej skomplikowane niz sie wydaje to juz inna sprawa ;)

czasem jakies pojscie na skroty moze zadzialac, moze zadziala na chwile, albo w ogole nie zadziala, warto najpierw sobie przemyslec na co cie stac, jesli masz budzet na eksperymenty, to baw sie dobrze ;) a z drugiej strony jak masz budzet, to lepiej zrobic raz z glowa i miec spokoj.

: wt 04 kwie, 2017 17:35
autor: gothic8
Dzięki za wyrozumiałość ;)