Chińskie turbo do Ca
Moderator: Moderator
-
- Coś już wiem
- Posty: 77
- Rejestracja: wt 21 paź, 2014 18:21
- Lokalizacja: Warszawa
Potrzebuje na szybko info jaka replika garretta podejdzie do ca bez kombinowania i przerabiania.Padło mi t25 i potrzebuje cos co da mi okolo 270 KM.Najlepiej na kulkach ale wezme wszystko.
Ostatnio zmieniony wt 01 maja, 2018 21:18 przez turbokillers, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja mu w gas a on bokiem w las
-
- Coś już wiem
- Posty: 77
- Rejestracja: wt 21 paź, 2014 18:21
- Lokalizacja: Warszawa
Ale podejdzie bez rzadnych kombinacji?
Ja mu w gas a on bokiem w las
Nowe przewody w oplocie, jesli jeszcze nie masz, to pomoga w montażu nowego turbo i w kazdej nastepnej wymianie turbo/uszczelek,
Kazda wymiana turbo na inne może spowodowac korekty w układzie wydechowym, bo zmiana wielkosci wirnika wydechowego wywola odsuniecie osi turbo od kolektora, moze bedzie to tylko kosmetyka, a moze przy takiej samej gorocej muszli bedzie bez zmian, ale mysle, ze warto o tym wspomniec dla potomnych.
Jak juz zrzucach turbo to najlepiej wrzucic nowe uszczelki, a turbo bardzo dobrze przykrecic i niechodzi mi o to, zeby bylo na milion Nm, tylko kazda nakrętka/śruba musi byc z dobrego materiału i zabezpieczona przed odkręcaniem z uwagi na wpływ ciepła i drgania.
Co zaś do samego turbo to tak jak kolega wyżej wspomniał Garrett GT28R jest bardzo fajna opcja w CA, mocowo da sie pod 300KM zrobic, ewentualnie Garrett GT28RS ciut większe turbo i powinno sie dać koło 330KM ogarnac, ale to wszystko zależne od kondycji silnika i reszty osprzętu. Sam u siebie mam GT28R, filmiki jak sie to zbiera gdzieś w moim temacie da sie znalesc.
Kazda wymiana turbo na inne może spowodowac korekty w układzie wydechowym, bo zmiana wielkosci wirnika wydechowego wywola odsuniecie osi turbo od kolektora, moze bedzie to tylko kosmetyka, a moze przy takiej samej gorocej muszli bedzie bez zmian, ale mysle, ze warto o tym wspomniec dla potomnych.
Jak juz zrzucach turbo to najlepiej wrzucic nowe uszczelki, a turbo bardzo dobrze przykrecic i niechodzi mi o to, zeby bylo na milion Nm, tylko kazda nakrętka/śruba musi byc z dobrego materiału i zabezpieczona przed odkręcaniem z uwagi na wpływ ciepła i drgania.
Co zaś do samego turbo to tak jak kolega wyżej wspomniał Garrett GT28R jest bardzo fajna opcja w CA, mocowo da sie pod 300KM zrobic, ewentualnie Garrett GT28RS ciut większe turbo i powinno sie dać koło 330KM ogarnac, ale to wszystko zależne od kondycji silnika i reszty osprzętu. Sam u siebie mam GT28R, filmiki jak sie to zbiera gdzieś w moim temacie da sie znalesc.
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
Jak być chciał to mam nowe chińczyki gt28 (na ślizgu) w dobrych cenach.
Części tuningowe bovy, naby, pasy szelkowe, wskazniki, turbo timery,stozki, kierownice i wiele wiele innych - zawsze w dobrych cenach !!! 505-205-558
Lista części: http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=14275251
My project s13 http://forum.turbokillers.com/tematy23/ ... vt9286.htm
Lista części: http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=14275251
My project s13 http://forum.turbokillers.com/tematy23/ ... vt9286.htm