Goldwing - potrzebna porada.

Wszystko dotyczące użytkowania, dobierania, eksploatacji turbin oraz ew.napraw

Moderator: Moderator

Maks moto
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 3
Rejestracja: pt 15 cze, 2018 05:39
Lokalizacja: Augustów

Cześć nie mam Nissana tylko Hondę, ale może mnie nie zlinczujecie. Buduje motocykle hobbystycznie i jestem tu, bo potrzebna mi fachowa pomoc. Pacjent Honda GL 1200 , kupiłem na graty silnik Fuego turbo i przełożyłem z niego turbinę i gaźnik. Silnik chodzi w sumie nieźle, turbina gwizda, silnik się wkręca ale niemiłosiernie dymi i wali olejem. Restryktor 1,5 ale może za duży? Czy taki spadek spływu oleju wystarczy? Przekrój węża około 17mm, mam tam wąż przeźroczysty i podczas pracy widzę że olej wali tam pełną gębą. Wirnik luzów nie ma więc zakładam że turbo jest OK ale może jestem w błędzie. Wiem że pytania może lakonicznie ale pierwszy raz ładuję turbinę w taki silnik, ale ogólnie jest gites ;)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
GRAQ
Stały gość
Stały gość
Posty: 331
Rejestracja: śr 21 lut, 2007 18:23
Lokalizacja: Łęczyca
Kontakt:

Restryktor trzeba dobrać pod konkrętną turbinę. Każde turbo ma podane ilość i ciśnienie oleju jakie potrzebuje żeby przeżyć. Podane są również parametry spływu oleju- na oko spadek mały. Trzeba sięgnąć do karty katalogowej. Jako że w swoim życiu zabiłem 4 turbiny z czego dwie przez nieprawidłowe smarowanie, jak również patrząc na zdjęcia mokrej muszli gorącej stwierdzam że uszczelniacze wirnika popłynęły.
Ostatnio zmieniony pt 15 cze, 2018 10:44 przez GRAQ, łącznie zmieniany 1 raz.
Maks moto
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 3
Rejestracja: pt 15 cze, 2018 05:39
Lokalizacja: Augustów

Pierwsze uruchomienie zrobiłem bez śruby restrykcyjnej, mogłem wtedy zabić uszczelnienie?
Awatar użytkownika
GRAQ
Stały gość
Stały gość
Posty: 331
Rejestracja: śr 21 lut, 2007 18:23
Lokalizacja: Łęczyca
Kontakt:

Tak. To wystarczy.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Turbo”