Manual boost controller

Wszystko dotyczące użytkowania, dobierania, eksploatacji turbin oraz ew.napraw

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
mowser
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 64
Rejestracja: czw 08 mar, 2007 23:32
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

mozna mozna tylko tak jak bylo wczesniej- bez przesady bo sie świstak zadyszy i padnie
Awatar użytkownika
TURBO maniac
Stały gość
Stały gość
Posty: 442
Rejestracja: sob 20 gru, 2003 13:42
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Do zmniejszania ciś. poniżej wrtości uistawionej na wg to chyba nie bardzo...
Gdy dał gazu to wał urwoł, bo pod maską było TURBO!
Paweł B

A jak sprawdzacie ciśnienie doladowania przez mbc??? macie zmontowany wskaznik doładowania w aucie ?? czy podpięty na chwile wskaźnik bar by ustawić ciśnienie??? a tak przy okazi mam takie pytanie czy chip de s13 pod turbo Garret T-25 ecu1 dostępny na turbokillers może uzyskać 210 koni tak jak piosze?? maksymalnie ???a czy by mieć do uzyskania więcej Km trzeba zastosować chip który daje możliwość do więcej km ??? a i jak sprawa wygląda z paliwem jak damy no np 1.1 bara to chip zwiększa dawkę paliwa??? o wydajniejszej pompie paliwa niezapomniałem tylko chciałem wiedzieć jak podnosimy np z standardowo 0,8 bara do max na tym chipie 1,2 to im więcej podkręcimy tym więcej paliwa silnik dostanie???a dzieje sie przez to że chip pozwoli na większą dawkę?? niewiem czy dobrze rozumię ale jk wzrosnie ciśnienie doładowania do 1.2 bara i bedzie uboga mieszanka paliwa to soda lambda da informacje do kompa czyli też chipa a komp zażądzi już o bogatszym wtrysku??? proszę o odpowiedz czy to wszystko rozumie tak jak należy :wink:
pozdrawiam
Awatar użytkownika
driftking.pl
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 92
Rejestracja: sob 17 mar, 2007 20:23
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

sonda działa tylko do 3000rpm dlatego, jeśli zwiększasz ciśnienie doładowania, trzeba dolać paliwa... czips sam tego nie zrobi, bo ma wgraną jedną mape, którą wykorzystuje,

silnik powinien być strojony, pod dane ciśnienie doładowania, turbo, ic, wydech, wałki itd... wtedy ma to największy sens, przy gotowych czpisach, należy zachować jak najwiecej parametrów podanych, przez twórce tego czipsa
:: 4skills.pl :: Profesjonalne szkolenia ::
Grzesiek
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 38
Rejestracja: wt 03 kwie, 2007 15:11
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

czyli jak turbo mi dmucha dajmy na to 1 bar to nie moge sobie doladowania zmniejszyc przez mbc na powiedzmy 0,8 ? ??? bo Tak wynika z odpowiedzi TurboManiaca
harder, better, faster, stronger ... never over

Pozdrawiam
Grzesiek
Awatar użytkownika
EnDrIu
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 537
Rejestracja: wt 26 paź, 2004 14:33
Lokalizacja: Warszawa

Grzesiek pisze:czyli jak turbo mi dmucha dajmy na to 1 bar to nie moge sobie doladowania zmniejszyc przez mbc na powiedzmy 0,8 ? ??? bo Tak wynika z odpowiedzi TurboManiaca
seryjnie nie dmucha Ci 1 bar, tylko 0.6 wiec po co zmniejszac? Jak chcesz za darmo wziac sobie 0.3 bara to wez wykrec boost solenoid jak masz s14. pytanie tylko po co :P
Było: 200sx s13 SR20DET
Jest: 200sx s13 CA18DET

Sprzedam s13
topics20/s-s13-18t-z-gt28rs-vt31839.htm#288454
Grzesiek
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 38
Rejestracja: wt 03 kwie, 2007 15:11
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

wiem ze nie dmucha 1 bara ale dalem tak przykladow3o czy z 1 da sie ckrecic z pomoca MBC na przyklad na 0,8 ;-)
harder, better, faster, stronger ... never over

Pozdrawiam
Grzesiek
Awatar użytkownika
EnDrIu
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 537
Rejestracja: wt 26 paź, 2004 14:33
Lokalizacja: Warszawa

Grzesiek pisze:wiem ze nie dmucha 1 bara ale dalem tak przykladow3o czy z 1 da sie ckrecic z pomoca MBC na przyklad na 0,8 ;-)
wszystko zalezy jak ustawiony jest wastegate, przykladowo w s14 jest 0.3 wiec mozesz sobie zmniejszyc w przedziale 0.7-0.3
Było: 200sx s13 SR20DET
Jest: 200sx s13 CA18DET

Sprzedam s13
topics20/s-s13-18t-z-gt28rs-vt31839.htm#288454
Awatar użytkownika
TURBO maniac
Stały gość
Stały gość
Posty: 442
Rejestracja: sob 20 gru, 2003 13:42
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Grzesiek pisze:wiem ze nie dmucha 1 bara ale dalem tak przykladow3o czy z 1 da sie ckrecic z pomoca MBC na przyklad na 0,8 ;-)
Jeżeli wg jest ustawiony na 1bara to na MBC nie zejdziesz niżej, możesz tylko wyżej.
Gdy dał gazu to wał urwoł, bo pod maską było TURBO!
Awatar użytkownika
tomibi
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 46
Rejestracja: śr 06 gru, 2006 19:16
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

To po co taki samochod kupywac zeby zmniejszac cisnienie doladowania :d
Grzesiek
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 38
Rejestracja: wt 03 kwie, 2007 15:11
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

pytanie czysto retoryczne bylo ;-)
harder, better, faster, stronger ... never over

Pozdrawiam
Grzesiek
Awatar użytkownika
Student
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 95
Rejestracja: ndz 12 mar, 2006 13:48
Lokalizacja: Lubin
Kontakt:

siema mam takie opytanie do ile przez mbc mozna podkrecici turbine t25 tak zeby jej nc nie było czy dac sobie spokoj i kupic t28 za odpowiedz z gory dzieki
Awatar użytkownika
pioorek
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 66
Rejestracja: wt 13 mar, 2007 23:39
Lokalizacja: piaseczno
Kontakt:

teoretycznie to w okolice 1,2 bara ale jak masz nawet T25 nówke sztuke to nie pożyje za długo najlepiej kupić T28, no i jest jeszcze ekonomiczna wersja tylko troche gorsza od T28 a mianowicie szukasz gościa od turbin który w obudowe od T25 wkłada środek od T28 i lekko przerabia strone dolotową bo wydechowe sa takie same.
wspopmnienia po nysce:/ Ale napewno będzie następna...
Awatar użytkownika
bazabaza
Stały gość
Stały gość
Posty: 484
Rejestracja: pn 14 lut, 2005 10:54
Lokalizacja: Rybnik

nie chce zakładać nowego tematu więc pisze tu. zamontowałem dzisiaj MBC i wszystko dobrze działa bo da sie podnosić doładowanie ale mam pytanie co zrobić z przewodem który szedł od turbiny do acutatora teraz do acutatora mam podłączony MBC a przewód został i nie wiem co z nim zrobić zaślepić go czy może gdzieś wpiąć
Doładowanie jest jak narkotyk za pierwszym razem najlepsze później wydaje sie tylko słabsze i słabsze ...więc musisz ładować więcej!
Awatar użytkownika
ZyZZyX
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 68
Rejestracja: sob 25 lut, 2006 23:57
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Mbc ma wejscie i wyjscie, z turbo wezyk wchodzi do mbc a z mbc wychodzi i wchodzi do westgate'a (acutatora) i obwod jest zamknięty. Chyba cos zle podlaczyles
ODPOWIEDZ

Wróć do „Turbo”