Strona 14 z 16

: śr 06 maja, 2009 18:33
autor: ige
T28 ma potencjal 280-300hp a ile ty wyciagniesz to zalezy tylko i wylacznie od reszty setupu,kondycji motorowni,cisnienia doladowania i podstawowe i najwazniejsze od wystrojenia.

Kres seryjnej mapy jest niewiele wyzej niz seria wiec jak myslisz o jakis wiekszych przyrostach 1-1,2bar to zacznij od myslenia nad chipem\nistune czy inne sa.

Dwie mapy w dodatku z tak mala roznica to bez sens totalny i zbedne utrudnienie,mapy do przedzialu jaki podales to taki standardowy stage 2 oferowany przez wiele osob czy firm.A moc i tak regulujesz noga wiec....

: śr 06 maja, 2009 19:06
autor: Tomek89
ppp pisze:
najtansza opcja wydaje sie byc t28 z s14 akurat jest taka do kupienia w bdb stanie za 1500 pierwsze pytanie czy to dobra cena?
Jak masz firmę lub kogoś pomocnego z firmą :) to dołóż 1k pln i kup gt28r(gt2560r) .Będziesz miał nowe turbo na ballbearingach ,a nie tzw. igłę po małym przebiegu
Prawda ,prawda i jeszcze raz prawda :mrgreen:

mi ściągał pewien forumowicz za tyle ile podał ppp + 20zeta za przesył :twisted:

a jak już ma być używka to z mega pewnego źródła i najlepiej jak być miał okazje go pomacać, polizać, powąchać, takich rzeczy jak turbawek bym na oddal już nie kupował :wink:
Dodam jako ciekawostkę że krótko przed umarciem mojej t28 przez jej stan wóz przy doładowaniu 0,75~0,8 bara wóz za cholerę nie przekroczył 225 km/h na równej autostradzie, a na mojej właśnie gt2560r przy doładowaniu 0,5~0,6( popuszczone śrubki kolektor-turbo ) rwał jak powalony 240 i chyba pod górkę było, więc co nowe to nowe, no a kulki wiadomo jak się wkręcają :)


mi ma styknąć w CA do finalnych 200 KW i wydaje mi się to w sam raz

: śr 06 maja, 2009 20:57
autor: robacek
niby tak ale takie turbo wychodzi niecale 3k chyba wiec to jest ponad 1000zl wiecej a za ten 1000 wpadnie pompa walbro wpadly juz nacinane tarcze i klock ebc red dolot a i wystrojenie samochodu na ecumasterze + wieksza przeplywka by coobcio to wydatek ~1000zł

: śr 06 maja, 2009 22:01
autor: ige
Tomek89 pisze:
Dodam jako ciekawostkę że krótko przed umarciem mojej t28 przez jej stan wóz przy doładowaniu 0,75~0,8 bara wóz za cholerę nie przekroczył 225 km/h na równej autostradzie,
Hmm ja na T28 @0,55bar robie bez problemu 220km\h na dosyc krotkim odcinku dwupasowki jaka prowadzi do supermarketu dalej nie mam gdzie bo sie konczy droga :mrgreen:
U kolegi t28@1,1bar + duzo innych gratow 200paki osiaga w zawrotnym tempie :D

robacek imo zamiast ecumastera lepiej idz w nistune bo daje nie porownywalnie wieksze mozliwosci a i sporo mniej z nim problemow,no i chlopaki co maja nistune maja swoje forum i mozna sie powymieniac wiedza itp jak sie czegos nie kuma itp

: czw 07 maja, 2009 00:42
autor: robacek
ppp jesli tyle osob jezdzi na t28 i wiele z nich nie ma z nim problemow to nie widze sensu pakowania dodatkowej kasy i tak nie zrobie tym samochodem 100k czy nie bede go katował w drifcie itd. wiec dla niewielkiej roznicy 1000zl moze zastanawiac szczegolnie ze jest jezscze full rzeczy do kupienia nie mowiac o gwincie:/

jaka jest odczuwalna roznica miedzy t28 a gt28r?

co do ecumastera to pojawila sie ta opcja bo spotkalem przypadkiem coobcia na miescie i on zaproponowal mi wystrojenie na em + przeplywka nowa a cena w porownaniu np do kreatora mocy jest mocno konkurencyjna. nie przywiazuje sie do ecu m poprostu czytajac o reputacji coobcia wydaje mi sie to rozsadnym wyborem bo strojenie to ta wieksza czesc sukcesu..

: czw 07 maja, 2009 08:15
autor: jarkowy
poprozę moda historycznego o zrobienie w tym temacie porządku...

[ Dodano: Czw 07 Maj, 2009 14:47 ]
temat w trakcie obróbki i dzieją się z nim róznie dziwne rzeczy bez strachu..

: pn 06 lip, 2009 09:26
autor: Litwinow
Pytanie za 100 pkt ;) Przy jakim ciśnieniu doładowania otwiera się seryjny wastegate w Garrecie GT2860RS?

: pn 06 lip, 2009 10:32
autor: roball
~1 bar,
mierzyłem końcówką kompresora do pompowania kół więc pomiar nie jest szczególnie dokładny

: pn 06 lip, 2009 12:03
autor: jarkowy
No ale to też zależy od wstępnego napręzenia sprężyny. Actuator powinno się sprawdzać nie podpięty do klapki i pierwszy milimetr ruchu mówi o minimalnym ciśnieniu jakie się da ustawić a maxymalne to praktycznie takie jakie chcemy....

: pn 06 lip, 2009 12:49
autor: roball
Za "fabryczny" przyjąłem to co jest przy minimalnym naciągu - RS jest sprzedawany bez założonej sprężyny, te ~1 bar wychodził na WG więc MAP jest odpowiednio niższy (w zależności od modów)

: sob 11 lip, 2009 12:17
autor: ppp
nie chcę może ktoś prawie nowej GT28R niedrogo? :)

: sob 11 lip, 2009 14:04
autor: Jedi
ppp pisze:nie chcę może ktoś prawie nowej GT28R niedrogo? :)

co znaczy to "prawie" i ile za to gt28r??;>

: śr 02 cze, 2010 15:45
autor: ige
Panowie czy ktorys z was mial osobiste doswiadczenia z gt3071r?

: czw 19 sie, 2010 15:40
autor: ganjab
Czy ktos z was moze mi doradzic mam silnik ca18det i planuje zrobic bi-turbo badz twin-turbo nie wiem co lepsze tylko zastanawiam sie jakich uzyc turbin t12 czy t15?
I nie chce komentarzy w stylu nie ma sensu tak robic bo od v6 sie oplaca itd. W mazdzie rx-7 w silniku 1.3 dali bi-turbo co dalo 280km wiem ze to wankla ale da sie w mniejszej pojemnosci tak samo widzialem w jakims dieaslu 1.9 montuja teraz seryjnie 2 turbiny.

: czw 19 sie, 2010 15:59
autor: scooter
poczytaj sobie zanim Cię zjedzą
topics43/twin-turbo-a-biturbo-vt10688.h ... ight=turbo

w tym temacie jest kilka odnośników do kolejnych tematów o bi i tt