Strona 14 z 16
: śr 06 maja, 2009 18:33
autor: ige
T28 ma potencjal 280-300hp a ile ty wyciagniesz to zalezy tylko i wylacznie od reszty setupu,kondycji motorowni,cisnienia doladowania i podstawowe i najwazniejsze od wystrojenia.
Kres seryjnej mapy jest niewiele wyzej niz seria wiec jak myslisz o jakis wiekszych przyrostach 1-1,2bar to zacznij od myslenia nad chipem\nistune czy inne sa.
Dwie mapy w dodatku z tak mala roznica to bez sens totalny i zbedne utrudnienie,mapy do przedzialu jaki podales to taki standardowy stage 2 oferowany przez wiele osob czy firm.A moc i tak regulujesz noga wiec....
: śr 06 maja, 2009 19:06
autor: Tomek89
ppp pisze:najtansza opcja wydaje sie byc t28 z s14 akurat jest taka do kupienia w bdb stanie za 1500 pierwsze pytanie czy to dobra cena?
Jak masz firmę lub kogoś pomocnego z firmą
to dołóż 1k pln i kup gt28r(gt2560r) .Będziesz miał nowe turbo na ballbearingach ,a nie tzw. igłę po małym przebiegu
Prawda ,prawda i jeszcze raz prawda
mi ściągał pewien forumowicz za tyle ile podał ppp + 20zeta za przesył
a jak już ma być używka to z mega pewnego źródła i najlepiej jak być miał okazje go pomacać, polizać, powąchać, takich rzeczy jak turbawek bym na oddal już nie kupował
Dodam jako ciekawostkę że krótko przed umarciem mojej t28 przez jej stan wóz przy doładowaniu 0,75~0,8 bara wóz za cholerę nie przekroczył 225 km/h na równej autostradzie, a na mojej właśnie gt2560r przy doładowaniu 0,5~0,6( popuszczone śrubki kolektor-turbo ) rwał jak powalony 240 i chyba pod górkę było, więc co nowe to nowe, no a kulki wiadomo jak się wkręcają
mi ma styknąć w CA do finalnych 200 KW i wydaje mi się to w sam raz
: śr 06 maja, 2009 20:57
autor: robacek
niby tak ale takie turbo wychodzi niecale 3k chyba wiec to jest ponad 1000zl wiecej a za ten 1000 wpadnie pompa walbro wpadly juz nacinane tarcze i klock ebc red dolot a i wystrojenie samochodu na ecumasterze + wieksza przeplywka by coobcio to wydatek ~1000zł
: śr 06 maja, 2009 22:01
autor: ige
Tomek89 pisze:
Dodam jako ciekawostkę że krótko przed umarciem mojej t28 przez jej stan wóz przy doładowaniu 0,75~0,8 bara wóz za cholerę nie przekroczył 225 km/h na równej autostradzie,
Hmm ja na T28 @0,55bar robie bez problemu 220km\h na dosyc krotkim odcinku dwupasowki jaka prowadzi do supermarketu dalej nie mam gdzie bo sie konczy droga
U kolegi t28@1,1bar + duzo innych gratow 200paki osiaga w zawrotnym tempie
robacek imo zamiast ecumastera lepiej idz w nistune bo daje nie porownywalnie wieksze mozliwosci a i sporo mniej z nim problemow,no i chlopaki co maja nistune maja swoje forum i mozna sie powymieniac wiedza itp jak sie czegos nie kuma itp
: czw 07 maja, 2009 00:42
autor: robacek
ppp jesli tyle osob jezdzi na t28 i wiele z nich nie ma z nim problemow to nie widze sensu pakowania dodatkowej kasy i tak nie zrobie tym samochodem 100k czy nie bede go katował w drifcie itd. wiec dla niewielkiej roznicy 1000zl moze zastanawiac szczegolnie ze jest jezscze full rzeczy do kupienia nie mowiac o gwincie:/
jaka jest odczuwalna roznica miedzy t28 a gt28r?
co do ecumastera to pojawila sie ta opcja bo spotkalem przypadkiem coobcia na miescie i on zaproponowal mi wystrojenie na em + przeplywka nowa a cena w porownaniu np do kreatora mocy jest mocno konkurencyjna. nie przywiazuje sie do ecu m poprostu czytajac o reputacji coobcia wydaje mi sie to rozsadnym wyborem bo strojenie to ta wieksza czesc sukcesu..
: czw 07 maja, 2009 08:15
autor: jarkowy
poprozę moda historycznego o zrobienie w tym temacie porządku...
[ Dodano: Czw 07 Maj, 2009 14:47 ]
temat w trakcie obróbki i dzieją się z nim róznie dziwne rzeczy bez strachu..
: pn 06 lip, 2009 09:26
autor: Litwinow
Pytanie za 100 pkt
Przy jakim ciśnieniu doładowania otwiera się
seryjny wastegate w Garrecie
GT2860RS?
: pn 06 lip, 2009 10:32
autor: roball
~1 bar,
mierzyłem końcówką kompresora do pompowania kół więc pomiar nie jest szczególnie dokładny
: pn 06 lip, 2009 12:03
autor: jarkowy
No ale to też zależy od wstępnego napręzenia sprężyny. Actuator powinno się sprawdzać nie podpięty do klapki i pierwszy milimetr ruchu mówi o minimalnym ciśnieniu jakie się da ustawić a maxymalne to praktycznie takie jakie chcemy....
: pn 06 lip, 2009 12:49
autor: roball
Za "fabryczny" przyjąłem to co jest przy minimalnym naciągu - RS jest sprzedawany bez założonej sprężyny, te ~1 bar wychodził na WG więc MAP jest odpowiednio niższy (w zależności od modów)
: sob 11 lip, 2009 12:17
autor: ppp
nie chcę może ktoś prawie nowej GT28R niedrogo?
: sob 11 lip, 2009 14:04
autor: Jedi
ppp pisze:nie chcę może ktoś prawie nowej GT28R niedrogo?
co znaczy to "prawie" i ile za to gt28r??;>
: śr 02 cze, 2010 15:45
autor: ige
Panowie czy ktorys z was mial osobiste doswiadczenia z gt3071r?
: czw 19 sie, 2010 15:40
autor: ganjab
Czy ktos z was moze mi doradzic mam silnik ca18det i planuje zrobic bi-turbo badz twin-turbo nie wiem co lepsze tylko zastanawiam sie jakich uzyc turbin t12 czy t15?
I nie chce komentarzy w stylu nie ma sensu tak robic bo od v6 sie oplaca itd. W mazdzie rx-7 w silniku 1.3 dali bi-turbo co dalo 280km wiem ze to wankla ale da sie w mniejszej pojemnosci tak samo widzialem w jakims dieaslu 1.9 montuja teraz seryjnie 2 turbiny.
: czw 19 sie, 2010 15:59
autor: scooter
poczytaj sobie zanim Cię zjedzą
topics43/twin-turbo-a-biturbo-vt10688.h ... ight=turbo
w tym temacie jest kilka odnośników do kolejnych tematów o bi i tt