DYMI :(

Wszystko dotyczące użytkowania, dobierania, eksploatacji turbin oraz ew.napraw

Moderator: Moderator

Anonymous

moze za dużo oleju . .. może miarka źle wskazuje, ja to u siebie podejrzewam, dymi mi jak ma humor, czasem wogóle, jak uruchomię bolida , to sprawdzę, czy przeciązenia mają na to wpływ (znaczy - pluskanie oleum w misce) , ,
upiorek

A może ktoś mi podpowie co się mogło stać z moim autkiem. Dzisiaj tak przy ok 5500 obr zacząło mi auto kopcić i straciłem moc. Gdy jadę i nie przekraczam 3000 obr to prawie nie kopci, natomiast czym mocniej nacisne pedał gazu tym więcej dymu zostawiam za sobą. I przy obratach kiedy turbo powinno się załaczyć nic się nie dzieje. rozebrałem rury i w tej która idzie do intercoolera jest olej. Czy to turbo mi się skończyło?
Awatar użytkownika
DrRedDevil
Stały gość
Stały gość
Posty: 271
Rejestracja: ndz 22 lut, 2004 21:33
Lokalizacja: z R-Sport'u
Kontakt:

upiorek pisze:Czy to turbo mi się skończyło?
Najwyraźniej się skończyło...
Blow Off Valve
Racing Line: 2m Blow Off Valve #Cosmo2#BigBoy#
Street Line: The SUN Blow Off Valve

www.ProRacingTechnology.com
JoKeR
Stały gość
Stały gość
Posty: 203
Rejestracja: pn 09 sty, 2006 20:10
Lokalizacja: Niemodlin
Kontakt:

na 100% turbo mam ten sam problem tylko ze mi jeszcze szarpie jak dam gaz w podloge :(
Awatar użytkownika
Pio
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 87
Rejestracja: śr 12 paź, 2005 17:06
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Mi tam bierze olej wyje itd, ale nie ma problemow z dzialaniem 8) .


Ogolnie to regenracja t25 chyba nie ma sensu zupelnie. Lepiej juz dozbierac kase i wsadzic cos lepszego.

Wie kots czy duzo jest jeb.. z zalozeniem trubiny z fiata coupe 20vt ?? to sie zwie t28db czy jakos tak. Flansza standart tylko jak z westgate i downpipe ??
Najtansze panweki ACL RACING, SPRZEGLA EXEDY, OLEJE MOTUL, TARCZE ATE POWERDISC, KLOCKI FERODO DS PERFORMANCE, ZAWIESZENIA KONI oraz WEITEC +plus duzo duzo innych. Bezkonkurencyjne ceny !!! ABSOLUTNIE ZAWSZE !!!

http://WWW.POWER-TUNING.PL
Awatar użytkownika
janeks13 200sx
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 105
Rejestracja: śr 28 gru, 2005 21:47
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

No koledzy właśnie mi dziś też UMARŁA TURBINA ( kopci jak wściekła)-luz na wirniku że głowa boli no i ten olej wszędzie :(

jakieś fatum na turbinki :?
Awatar użytkownika
blurek
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 685
Rejestracja: śr 27 paź, 2004 14:13
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

kurcze, az sie boje teraz o swoja turbinke bo troche jej wycisku dalem ;) no ale turbo timer czuwa :)
aby bylo w temacie - czy zauwazyles jakies wczesniejsze dziwne objawy w pracy turbinki ? czy tak po prostu, patrzysz w lusterku - nie dymi, patrzysz za minute - sciana dymu ;)
http://www.ext.com.pl - radiolinie, teleinformatyka
upiorek

no i jest diagnoza. To nie turbo tylko silnik, 4 gar stoi na amen.
teraz będzie remoncik, ale taki menski, łącznie z wymianą sprzęgła na spieka.
Jak się zrobi remoncik to będzie można wtedy bedzie powoli zrobić z Nismo męskie autko
Awatar użytkownika
Rafi
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 639
Rejestracja: wt 09 mar, 2004 07:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

no własnie tak jest człowiek kupuje nyse i w palnik. NA początku trzeba sprawdzić AFR,ciśnienie paliwa, cały system potem palnik!!!
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
Awatar użytkownika
rysiul123
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 125
Rejestracja: wt 16 lis, 2004 23:35
Lokalizacja: Tworóg k/ Tarnowskich Gór
Kontakt:

No i moja zaczeła dymic, narazie tak sredniawo, raz mocniej zaz słabiej, zależy jaki ma chumorek nyska. Przyczynom jest turbinka, olej w dolocie i luzy na turbince.

U waga na turbinki na ślasku ptasia grypa atakuje S13, po koleji padajom jak muchy:P
Awatar użytkownika
janeks13 200sx
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 105
Rejestracja: śr 28 gru, 2005 21:47
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Blurek co do objawów

głośna praca turbawki a następstwa ---dym i jeszcze raz dym :evil: :angered:

luz na wirniku oliwa wszędzie :evil:
patryk
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 63
Rejestracja: pt 17 lut, 2006 22:09
Lokalizacja: Pruszków

Witam, u mnie do dzisiaj nic nie dymiło, ale niestety, tylko ze troche inaczej. Wczoraj podłączyłem wskaźnik od ciśnienia i temp. oleju i troche mi sie z tym zeszło, wylałem ze 4 razy olej z filtra, i dolalem troche ponad 0.5l. Dzisiaj , dopuki jechalem do 3 tyś nic sie nie dzilo, po rozgrzaniu dałem w palnik i zatrzymałem sie i wysiadłem a tam z rury chmura dymu, straszna, dymił ze 3 min. zwłaszcza po przegazuwce jak schodził na wolne i po tym czasie przestał jak ręką odjoł. czy nalałem za dużo oleju, czy to coś z turbo???
Awatar użytkownika
rysiul123
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 125
Rejestracja: wt 16 lis, 2004 23:35
Lokalizacja: Tworóg k/ Tarnowskich Gór
Kontakt:

Patryk sciagnij rure która idzie od filtra do turbo i zobacz czy jest olej, w dolocie i czy som luzy na wirniku, jaksom luzy i olej to turbo wybiera sie w wiecznom podróż. Mie to własnie spodkało.

A sprawdz świece czy nie masz zawalonych olejem.
JoKeR
Stały gość
Stały gość
Posty: 203
Rejestracja: pn 09 sty, 2006 20:10
Lokalizacja: Niemodlin
Kontakt:

patryk wydaje mi sie ze to nie turbo u mnie jak mialem padnieta turbine po rozgrzaniu silnika dymil non stop
Awatar użytkownika
dziubas
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1020
Rejestracja: ndz 11 lip, 2004 22:41
Lokalizacja: warszawa WOLA
Kontakt:

jak strasznie dymi to tylko turbo sa 2 rodzaje dymienia , albo olej sie pali ,albo woda paruje z twojego opisu wynika ze turbo padlo i koniec
ODPOWIEDZ

Wróć do „Turbo”