DYMI :(
Moderator: Moderator
moze za dużo oleju . .. może miarka źle wskazuje, ja to u siebie podejrzewam, dymi mi jak ma humor, czasem wogóle, jak uruchomię bolida , to sprawdzę, czy przeciązenia mają na to wpływ (znaczy - pluskanie oleum w misce) , ,
A może ktoś mi podpowie co się mogło stać z moim autkiem. Dzisiaj tak przy ok 5500 obr zacząło mi auto kopcić i straciłem moc. Gdy jadę i nie przekraczam 3000 obr to prawie nie kopci, natomiast czym mocniej nacisne pedał gazu tym więcej dymu zostawiam za sobą. I przy obratach kiedy turbo powinno się załaczyć nic się nie dzieje. rozebrałem rury i w tej która idzie do intercoolera jest olej. Czy to turbo mi się skończyło?
- DrRedDevil
- Stały gość
- Posty: 271
- Rejestracja: ndz 22 lut, 2004 21:33
- Lokalizacja: z R-Sport'u
- Kontakt:
Najwyraźniej się skończyło...upiorek pisze:Czy to turbo mi się skończyło?
Blow Off Valve
Racing Line: 2m Blow Off Valve #Cosmo2#BigBoy#
Street Line: The SUN Blow Off Valve
www.ProRacingTechnology.com
Racing Line: 2m Blow Off Valve #Cosmo2#BigBoy#
Street Line: The SUN Blow Off Valve
www.ProRacingTechnology.com
na 100% turbo mam ten sam problem tylko ze mi jeszcze szarpie jak dam gaz w podloge
Mi tam bierze olej wyje itd, ale nie ma problemow z dzialaniem .
Ogolnie to regenracja t25 chyba nie ma sensu zupelnie. Lepiej juz dozbierac kase i wsadzic cos lepszego.
Wie kots czy duzo jest jeb.. z zalozeniem trubiny z fiata coupe 20vt ?? to sie zwie t28db czy jakos tak. Flansza standart tylko jak z westgate i downpipe ??
Ogolnie to regenracja t25 chyba nie ma sensu zupelnie. Lepiej juz dozbierac kase i wsadzic cos lepszego.
Wie kots czy duzo jest jeb.. z zalozeniem trubiny z fiata coupe 20vt ?? to sie zwie t28db czy jakos tak. Flansza standart tylko jak z westgate i downpipe ??
Najtansze panweki ACL RACING, SPRZEGLA EXEDY, OLEJE MOTUL, TARCZE ATE POWERDISC, KLOCKI FERODO DS PERFORMANCE, ZAWIESZENIA KONI oraz WEITEC +plus duzo duzo innych. Bezkonkurencyjne ceny !!! ABSOLUTNIE ZAWSZE !!!
http://WWW.POWER-TUNING.PL
http://WWW.POWER-TUNING.PL
- janeks13 200sx
- Coś już wiem
- Posty: 105
- Rejestracja: śr 28 gru, 2005 21:47
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
No koledzy właśnie mi dziś też UMARŁA TURBINA ( kopci jak wściekła)-luz na wirniku że głowa boli no i ten olej wszędzie
jakieś fatum na turbinki
jakieś fatum na turbinki
kurcze, az sie boje teraz o swoja turbinke bo troche jej wycisku dalem no ale turbo timer czuwa
aby bylo w temacie - czy zauwazyles jakies wczesniejsze dziwne objawy w pracy turbinki ? czy tak po prostu, patrzysz w lusterku - nie dymi, patrzysz za minute - sciana dymu
aby bylo w temacie - czy zauwazyles jakies wczesniejsze dziwne objawy w pracy turbinki ? czy tak po prostu, patrzysz w lusterku - nie dymi, patrzysz za minute - sciana dymu
http://www.ext.com.pl - radiolinie, teleinformatyka
no i jest diagnoza. To nie turbo tylko silnik, 4 gar stoi na amen.
teraz będzie remoncik, ale taki menski, łącznie z wymianą sprzęgła na spieka.
Jak się zrobi remoncik to będzie można wtedy bedzie powoli zrobić z Nismo męskie autko
teraz będzie remoncik, ale taki menski, łącznie z wymianą sprzęgła na spieka.
Jak się zrobi remoncik to będzie można wtedy bedzie powoli zrobić z Nismo męskie autko
no własnie tak jest człowiek kupuje nyse i w palnik. NA początku trzeba sprawdzić AFR,ciśnienie paliwa, cały system potem palnik!!!
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
[/scroll]
- rysiul123
- Coś już wiem
- Posty: 125
- Rejestracja: wt 16 lis, 2004 23:35
- Lokalizacja: Tworóg k/ Tarnowskich Gór
- Kontakt:
No i moja zaczeła dymic, narazie tak sredniawo, raz mocniej zaz słabiej, zależy jaki ma chumorek nyska. Przyczynom jest turbinka, olej w dolocie i luzy na turbince.
U waga na turbinki na ślasku ptasia grypa atakuje S13, po koleji padajom jak muchy:P
U waga na turbinki na ślasku ptasia grypa atakuje S13, po koleji padajom jak muchy:P
- janeks13 200sx
- Coś już wiem
- Posty: 105
- Rejestracja: śr 28 gru, 2005 21:47
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
Blurek co do objawów
głośna praca turbawki a następstwa ---dym i jeszcze raz dym
luz na wirniku oliwa wszędzie
głośna praca turbawki a następstwa ---dym i jeszcze raz dym
luz na wirniku oliwa wszędzie
Witam, u mnie do dzisiaj nic nie dymiło, ale niestety, tylko ze troche inaczej. Wczoraj podłączyłem wskaźnik od ciśnienia i temp. oleju i troche mi sie z tym zeszło, wylałem ze 4 razy olej z filtra, i dolalem troche ponad 0.5l. Dzisiaj , dopuki jechalem do 3 tyś nic sie nie dzilo, po rozgrzaniu dałem w palnik i zatrzymałem sie i wysiadłem a tam z rury chmura dymu, straszna, dymił ze 3 min. zwłaszcza po przegazuwce jak schodził na wolne i po tym czasie przestał jak ręką odjoł. czy nalałem za dużo oleju, czy to coś z turbo???
- rysiul123
- Coś już wiem
- Posty: 125
- Rejestracja: wt 16 lis, 2004 23:35
- Lokalizacja: Tworóg k/ Tarnowskich Gór
- Kontakt:
Patryk sciagnij rure która idzie od filtra do turbo i zobacz czy jest olej, w dolocie i czy som luzy na wirniku, jaksom luzy i olej to turbo wybiera sie w wiecznom podróż. Mie to własnie spodkało.
A sprawdz świece czy nie masz zawalonych olejem.
A sprawdz świece czy nie masz zawalonych olejem.
patryk wydaje mi sie ze to nie turbo u mnie jak mialem padnieta turbine po rozgrzaniu silnika dymil non stop