wastegate...
Moderator: Moderator
Koledzy potrzebuje pomocy...mam sr20det z t28, zakupilem dzisiaj Garrett gt2871R ale bez wastegate-u....czy bedzie mi on pasowal z t28?? jesli nie to czego mam szukac i jakie sa ceny tego urzadzenia??pozdrawiam i czekam na odpowiedz
Lepiej dokoptowac z T25 troche wiecej sie dmuchnie...
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #005/06 Nie jestem alkoholikiem jestem koneserem bo pić nie muszę, piję bo lubię ...[/scroll]
wg z t25 nie pasuje idealnie do t28... trzeba kombinowac... lepiej kupic mbc...
Na allegro widziałem wastegate do gt28rs ale było z muszlą i pasował do t28kamils14 pisze:Koledzy potrzebuje pomocy...mam sr20det z t28, zakupilem dzisiaj Garrett gt2871R ale bez wastegate-u....czy bedzie mi on pasowal z t28?? jesli nie to czego mam szukac i jakie sa ceny tego urzadzenia??pozdrawiam i czekam na odpowiedz
wiec jaka rada koledzy...?? rozmawialem z pewnym z naszych ktory jezdzi ladna s13 na ladnych alu azev i powiedzial mi ze bedzie pasowac...
Wcinam się tutaj w temat, żeby nie robić nowego.
Czy wastegate w T25 jest rozbieralny ?
Od jakiegoś czasu mam problemy z doładowaniem, utrzymuję się w przedziale 0.4-0.5 bara.
W próbie z zablokowanym WG dmucha 1 bara i komp odcina czyli turbo konstrukcyjnie raczej sprawne.
Teraz zastanawiam się co może powodować tak szybkie otwieranie się acutatora. Czy sprężyna w WG może się od tak "wyruchać", że zacznie się poddawać wcześniej niż powinna ?
Wydech seria, bez mbc i bova. Umierająca pompa paliwa, ale na sprawnej było to samo.
Czy wastegate w T25 jest rozbieralny ?
Od jakiegoś czasu mam problemy z doładowaniem, utrzymuję się w przedziale 0.4-0.5 bara.
W próbie z zablokowanym WG dmucha 1 bara i komp odcina czyli turbo konstrukcyjnie raczej sprawne.
Teraz zastanawiam się co może powodować tak szybkie otwieranie się acutatora. Czy sprężyna w WG może się od tak "wyruchać", że zacznie się poddawać wcześniej niż powinna ?
Wydech seria, bez mbc i bova. Umierająca pompa paliwa, ale na sprawnej było to samo.
Actuator nie jest rozbieralny znaczy hermetyczny.
Może być :
- Nieszczelna membrana.
- Nieszczelność na tym krótkim wężyku.
- Złapała syfa
Masz parę rozwiązań
1. kupić actuator z Driftshop.pl i ustawić na 0,8 bar wastgate
2. Odkupić do chłopaków inny aktuator z rozwalonej t25 za grosze.
3. Męczyć się z to twoją ale niskie szanse poprawy.
Może być :
- Nieszczelna membrana.
- Nieszczelność na tym krótkim wężyku.
- Złapała syfa
Masz parę rozwiązań
1. kupić actuator z Driftshop.pl i ustawić na 0,8 bar wastgate
2. Odkupić do chłopaków inny aktuator z rozwalonej t25 za grosze.
3. Męczyć się z to twoją ale niskie szanse poprawy.
zdejmij gruche wg, kompresorem sprawdz przy jakim cisnieniu sie uchyla i czy jest szczelna
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
tak dla jasnoci tylko,
wastegate to ta klapka ktora upuszcza spaliny i w t25/t28 jest "czescia" muszli goroacej,
aktuator(gruszka) to ten silowniczek z precikiem co owiera wastegate.
najlepiej zrobic test jak napisal ige oraz sprawdz czy ci sie blaszka ktora podtrzymuje aktuator nie skrzywila, robal o tym gdzies pisal - lekkie jej wygiecie daje roznice w doladowaniu.
wastegate to ta klapka ktora upuszcza spaliny i w t25/t28 jest "czescia" muszli goroacej,
aktuator(gruszka) to ten silowniczek z precikiem co owiera wastegate.
najlepiej zrobic test jak napisal ige oraz sprawdz czy ci sie blaszka ktora podtrzymuje aktuator nie skrzywila, robal o tym gdzies pisal - lekkie jej wygiecie daje roznice w doladowaniu.
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
- roball
- -#Moderator
- Posty: 3140
- Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
- Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki
BloodS
Coś grzebałeś przy turbinie, czy nagle tak się zaczęło dziać?
@erison
Nieszczelność na wężyku spowoduje wzrost doładowania a nie jego spadek,
podobnie nieszczelność na membranie - siła działająca będzie niższa,
więc WG otworzy się później (lub wcale).
Coś grzebałeś przy turbinie, czy nagle tak się zaczęło dziać?
@erison
Nieszczelność na wężyku spowoduje wzrost doładowania a nie jego spadek,
podobnie nieszczelność na membranie - siła działająca będzie niższa,
więc WG otworzy się później (lub wcale).
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
a zombie zombie zombie...
Nie dotykałem turbiny w ogóle, stało się to nagle. Byłem przekonany, że konstrukcyjnie już zdycha, ale nie ładowała by wtedy ponad bara na zblokowanym WG, nie pluje olejem, nie dymi, sprawa musi tkwić w aktuatorze.
Muszę sprawdzić tak jak ige mówi na kompresorze. Potem będę szukał dalej.
Muszę sprawdzić tak jak ige mówi na kompresorze. Potem będę szukał dalej.
Ostatnio zmieniony pn 14 mar, 2011 15:36 przez BloodS, łącznie zmieniany 1 raz.