Dobrzy ludzie pomóżcie!!!
Szukam przewodów dolotowych do turbiny, do nissana 200sx '93rok.
Niegdzie tego nie ma , oprócz serwisu, gdzie cena jest
nie do przyjęcia.
Dlatego kupie natychmiast(za rozsądne pieniądze) owe przewody (komplet 4szt.)
Mój e-mail: mkgra@interia.pl
Z góry dziękuję.
Turbosprezarka
Moderator: Moderator
JAkie przewody dolotowe??
Orowanie do intercoolera, przewody olejowe , wodne, a moze od przeplywomierza do turbo??
Orowanie do intercoolera, przewody olejowe , wodne, a moze od przeplywomierza do turbo??
Ja poszukuje 2przewodów olejowych oraz 2-wodnych. Może użyłem złej nazwy-dolotowe?
Tak w każdym razie gdzieś wyczytałem. To są te stalowe rurki które łączą turbine z silnikiem. Jeżeli by ktoś wiedział coś na ten temat, to jestem na 100% zainteresowany kupnem-na już. To można kupić w serwisie nissana, albo w auto-częściach, wyłącznie oryginalne za cene nie do przyjęcia. Jestem zainteresowany używanymi, albo nowy-zamiennik.
Pozdrawiam.
Tak w każdym razie gdzieś wyczytałem. To są te stalowe rurki które łączą turbine z silnikiem. Jeżeli by ktoś wiedział coś na ten temat, to jestem na 100% zainteresowany kupnem-na już. To można kupić w serwisie nissana, albo w auto-częściach, wyłącznie oryginalne za cene nie do przyjęcia. Jestem zainteresowany używanymi, albo nowy-zamiennik.
Pozdrawiam.
-
- Coś już wiem
- Posty: 68
- Rejestracja: wt 09 gru, 2003 11:27
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Można też dorobić elastyczne w stalowym oplocie.A jaka jest cena w serwisie?
W serwisie chcą około 1200pln. A gdzie to można dorobić? No i za ile, a najważniejsze, żeby ten co to ma zrobić wiedział o co chodzi, bo ci z którymi do tej pory miałem "przyjemność" rozmawiać...to ręce opadają. Ani literatury do tego auta nie ma ani nic. Nie mam niestety tych starych na wzór, ponieważ poprzedni właściciel znalazł "fachowców", którzy w trakcie demontażu starej turbinki te przewody obcięli...
Tego nawet nie skomentuje...
Tego nawet nie skomentuje...
mam tez taki problem z wezykami sam rozwalilem jeden zakladajac glowice. Rozwiazalem go tak, przynajmniej na chwile (az nie kupie nowego turbo), obciolem pekniete miejsce i dalem gumowy zbrojony wezyk od paliwa a na srodek cybancik zeby niespuchl prowizorka jak siemasz (prosze państwa bez uwag). Zamowilem wezyki takie od koparki(wytrzymuja 400bar) gietkie zbrojone metalem dalem panu gwing da nowe sroby i mi zrobi - pan robil Pagero dla Orlen Teamu na rajd PD o tam tylko sa miekkie przewody do turbo.
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
[/scroll]
a miedzian by się nie nadawał ??? ja kiedyś myślałem nad miedzianym przewodem od chamulca (tira lub coś takiego) tylko że tam jest ogromna temperatura więc chyba nie zabardzo
panowie u mnie typ dorabia 15 zeta zarobiony 50cm
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
[/scroll]
ale z czego z miedzi
Tam nie ma ogromnet tempetarory olej ma maksymalnie 100-120 stompny zalezyjak kto gaz wciska a a na wolnych z chlodnica oleju jak w s12 i s13 to okolo 90 stopni
jak tak muwisz to ja widziałem u mnie przewód miedziany od hamulca chyba stara za 5 zł tylko nie pamiętam jaką długość miał i prosty byłChEsTeR pisze:Tam nie ma ogromnet tempetarory olej ma maksymalnie 100-120 stompny zalezyjak kto gaz wciska a a na wolnych z chlodnica oleju jak w s12 i s13 to okolo 90 stopni
NO PROSTE ZE MOZE BYĆ MIEDZIANY ZA 5-15 ZETA ? A JESCZE JAK MU PRZYNIESIESZ ORYGINALNE GWINTY TO ZAROBI NA TWOICH ADOGNIESZ TO SAM
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
[/scroll]
Tylko ze przewod od hamulca ma troszke za mały przekroj przydalo by sie cos o wiekrzym przeplywie
- jarkowy
- Założyciel Klubu
- Posty: 1088
- Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
- Lokalizacja: Władysławowo
- Kontakt:
Hamulcowe mają za małe przekroje!
Widziałem już kilka dorabianych elastycznych gumowych w oplocie i właściwie nie mam zastrzeżeń ale mam uwage to musi być guma pierweszej klasy zeby nie parciała i nie zmniejszała swojego przekroju pod wpływem temp i oleju który jak wiadomo nie jest przyjazny dla gumy na dłuższą metę.
Co do temperatór to nie sądze ze najważniejsza jest temp oleju tylko ta która jest otoczeniem tej rurki przecież tejn przewod jaki i inne są pod kolektorem ydechowym i obok muszlu wydechowej turbiny więc jasne jest chyuba ze skoro tam jest 850stopni celcjusza to to wokoło napewno jest więcej jak 90 stopni. dał bym nawet ze tam panuje temp rzedu 200-300 stopni. a to dla gumy jest zabójcze! Jednak te co oglądałem (ze 3 takie w moim zyciu się przewinęły) byłyt w porządku.
JEDNAK NIE NA DARMO NISSAN DAŁ TAM STALOWE RURKI !
Widziałem już kilka dorabianych elastycznych gumowych w oplocie i właściwie nie mam zastrzeżeń ale mam uwage to musi być guma pierweszej klasy zeby nie parciała i nie zmniejszała swojego przekroju pod wpływem temp i oleju który jak wiadomo nie jest przyjazny dla gumy na dłuższą metę.
Co do temperatór to nie sądze ze najważniejsza jest temp oleju tylko ta która jest otoczeniem tej rurki przecież tejn przewod jaki i inne są pod kolektorem ydechowym i obok muszlu wydechowej turbiny więc jasne jest chyuba ze skoro tam jest 850stopni celcjusza to to wokoło napewno jest więcej jak 90 stopni. dał bym nawet ze tam panuje temp rzedu 200-300 stopni. a to dla gumy jest zabójcze! Jednak te co oglądałem (ze 3 takie w moim zyciu się przewinęły) byłyt w porządku.
JEDNAK NIE NA DARMO NISSAN DAŁ TAM STALOWE RURKI !
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...
SKYRACING
OO\____/OO
602227141
Turbokiller
automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
SKYRACING
OO\____/OO
602227141
Turbokiller
automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666