Witam
zacznę od tego ze zmieniam t25 na t28 i nie za bardzo wiem gdzie mam dać wężyk od westgate bo seria t25 ma poprowadzony w muszle, a t28 idzie w dolot miedzy przeplywka a turbo czy miedzy przepustnice a ic??
drugie pytanko dotyczy bov'a zakładam hks ssqv i moje pytanko brzmi gdzie mam sie wpiac z "podciśnieniem??" które wychodzi z bov'a (odrazu mowie ze nie mam MBC i aktualnie raczej nie będzie)
i ostatnie pytanko podobne jak z bov'em tylko chodzi o zegar doładowania gdzie się wpiąć z wężykiem
Pozdrawiam Sonic "beginner"
t28 w s13 i kilka niewiadomych
Moderator: Moderator
to ja chyba mam jakieś dziwne t28 bo mam tak samo wpięty wężyk jak w t25 tylko króciec przekręciłem
Doładowanie jest jak narkotyk za pierwszym razem najlepsze później wydaje sie tylko słabsze i słabsze ...więc musisz ładować więcej!
odp.1. Za turbiną
odp. 2. Za przepustnica kawałek po lewej stronie kolektora są dwa wężyki gruby i chudy ktore ide w okolice prewej strony chlodnicy(patrac od przodu na auto).Musisz przeciac ten grubszy wezyk .Bedziesz potrzebowal trojnika z dwoma koncowkami o sr 6mm i jedna koncowka 4mm.
odp 3. mbc wstawiaj bo t28 jest ustawiona seryjnie 0,35-4 bara,poza tym wczesniej turbo wstaje
odp 4 zegar doladowania podepnij pod podcisnienia ktora ida z kolektora w okolice lewego nadkola
Jakby co mieszkam niedaleko i moge pomóc
odp. 2. Za przepustnica kawałek po lewej stronie kolektora są dwa wężyki gruby i chudy ktore ide w okolice prewej strony chlodnicy(patrac od przodu na auto).Musisz przeciac ten grubszy wezyk .Bedziesz potrzebowal trojnika z dwoma koncowkami o sr 6mm i jedna koncowka 4mm.
odp 3. mbc wstawiaj bo t28 jest ustawiona seryjnie 0,35-4 bara,poza tym wczesniej turbo wstaje
odp 4 zegar doladowania podepnij pod podcisnienia ktora ida z kolektora w okolice lewego nadkola
Jakby co mieszkam niedaleko i moge pomóc