Jak byś to zamontował bez body to na pewno by to pokazali
Na fotkach z bliska widać, że końcówki nie schodzą się ładnie do blachy tylko odstają gdzieś o 1cm albo i więcej - oczywiście zamysłem było to, żeby całość pasowała pod body, więc sam montaż nadkoli mija się z celem w tym przypadku. Także cena za nadkola 600 plus do tego trzeba doliczyć całe body, glebę i dużą felę, żeby to jakoś wyglądało
Przykręcane poszerzenia błotników
Moderator: Moderator
Przedszkole Montessori FaSolLa
Protest Wyborczy
Mateusz Pucharski
Mój wóz to moja twierdza, w tej twierdzy jem i pierdzę...
Protest Wyborczy
Mateusz Pucharski
Mój wóz to moja twierdza, w tej twierdzy jem i pierdzę...
- Veather
- Coś już wiem
- Posty: 62
- Rejestracja: śr 03 wrz, 2008 09:25
- Lokalizacja: Prawie Łódź :)
- Kontakt:
Ktoś już może kupił albo zamontował takie poszerzenia?? Jak tak to zapodajcie foty
Bo na tych pokazowych zdjęciach to nie wygląda za rewelacyjnie... No ale jak już Mysza zauważył jakby była do tego gleba, jakaś fajna fela i ładnie spasowane body to mogłoby być całkiem całkiem
Jak ktoś będzie miał jakieś inne foty z tymi nadkolami od Autora to dawajcie
Bo na tych pokazowych zdjęciach to nie wygląda za rewelacyjnie... No ale jak już Mysza zauważył jakby była do tego gleba, jakaś fajna fela i ładnie spasowane body to mogłoby być całkiem całkiem
Jak ktoś będzie miał jakieś inne foty z tymi nadkolami od Autora to dawajcie
- robacek
- Stały gość
- Posty: 435
- Rejestracja: pn 11 sie, 2008 08:57
- Lokalizacja: Jabłonna/Warszawa
- Kontakt:
jakbym mial luzem 3k to bym zapodał cale to body z poszerzeniami z miejsca i jestem pewien ze wygladaloby grubo niestety do innych body dostepnych w pl te poszerzenia pasowac nie beda raczej ale z tym mysle ze super bedzie sie prezentowalo.
F*** JDM be a ricer. :]
- Veather
- Coś już wiem
- Posty: 62
- Rejestracja: śr 03 wrz, 2008 09:25
- Lokalizacja: Prawie Łódź :)
- Kontakt:
Widzę robacek że podobne rzeczy nam się podobają
Może kiedyś na jakimś spocie porównamy nasze gotowe projekty
a wracając do tematu to może faktycznie do tych body dostępnych w polsce to nie będzie podchodziło, ale myśle że spasowało by się to z którymś body z zakupu grupowego Odinna...
Może kiedyś na jakimś spocie porównamy nasze gotowe projekty
a wracając do tematu to może faktycznie do tych body dostępnych w polsce to nie będzie podchodziło, ale myśle że spasowało by się to z którymś body z zakupu grupowego Odinna...
- robacek
- Stały gość
- Posty: 435
- Rejestracja: pn 11 sie, 2008 08:57
- Lokalizacja: Jabłonna/Warszawa
- Kontakt:
nie wiem jaka cenowo roznica jest ale tutaj chyba body 2500 wychodzi bez poszerzen a u odinna napewno cos podobnego znalezc mozna bo to body to w sumie kopia troche tych zza oceanu.
F*** JDM be a ricer. :]
Tylko nie zapomnij o felach przynajmniej 18-19 szerokie jak Warszawa + malowanie + gwint + opony i z tego robi się hmmm z 10 koła?robacek pisze:jakbym mial luzem 3k to bym zapodał cale to body z poszerzeniami z miejsca i jestem pewien ze wygladaloby grubo niestety do innych body dostepnych w pl te poszerzenia pasowac nie beda raczej ale z tym mysle ze super bedzie sie prezentowalo.
Części tuningowe bovy, naby, pasy szelkowe, wskazniki, turbo timery,stozki, kierownice i wiele wiele innych - zawsze w dobrych cenach !!! 505-205-558
Lista części: http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=14275251
My project s13 http://forum.turbokillers.com/tematy23/ ... vt9286.htm
Lista części: http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=14275251
My project s13 http://forum.turbokillers.com/tematy23/ ... vt9286.htm
http://allegro.pl/item629708553_nissan_ ... zenia.html
poszerzenia z allegro.chyba niedawno wystawione.
poszerzenia z allegro.chyba niedawno wystawione.
Właśnie na nissantech te foty juz są od dawna
Części tuningowe bovy, naby, pasy szelkowe, wskazniki, turbo timery,stozki, kierownice i wiele wiele innych - zawsze w dobrych cenach !!! 505-205-558
Lista części: http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=14275251
My project s13 http://forum.turbokillers.com/tematy23/ ... vt9286.htm
Lista części: http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=14275251
My project s13 http://forum.turbokillers.com/tematy23/ ... vt9286.htm
- Matt Castillo
- Coś już wiem
- Posty: 132
- Rejestracja: wt 28 kwie, 2009 23:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
nie wiem ale moim zdaniem są brzydkie, a mianowicie krawędzie ich są ohydnie ścięte
jak by były zaokrąglone takie jakby nadmuchane albo bez tego ścięcia to były by git i by te tylne dochodziły do reszty elementów body a nie takie szpary są (czy każdy ma sobie to szpachlą wypełniać jak sobie je kupi i zamontuje?) hehe
jak by były zaokrąglone takie jakby nadmuchane albo bez tego ścięcia to były by git i by te tylne dochodziły do reszty elementów body a nie takie szpary są (czy każdy ma sobie to szpachlą wypełniać jak sobie je kupi i zamontuje?) hehe
- robacek
- Stały gość
- Posty: 435
- Rejestracja: pn 11 sie, 2008 08:57
- Lokalizacja: Jabłonna/Warszawa
- Kontakt:
Neo o tym wszystkim pamietam:) od dawna mi sie marzy ktoras z tych felg w 18"
Driftworks Edition Black Chrome Rota Torque Drift 18" mistrz jeszcze et 12:D
tylko ta cena.. 950Ł
teznoR..
ew rota na et 12 18x9,5 tez jest mega gruba;] oczywiscie wersja polerowana;]
malowanie juz opanowane wiec to najmniejszy problem i koszt. wlasnie sie zastanawialem czy jest sens pakowac gwint czy wystarczy poprostu odpowiednie amorki ze sprezynami wsadzic zeby zmniejszyc zakres skoku amorka zeby nie urwalo pol body na dziurze. bo gwint do jazdy na codzien zaden sie nie nadaje niestety jesli chodzi o jakikolwiek komfort a 18" to juz lekkie obsranie komfortu:P
co do samych poszerzen mi pasuja ale cena jest imo dosyc wysoka max 400zl to by dawalo 100 za kawalek plastiku.. reszta body jest tez imo baaardzo fajna ale cena tez malo atrakcyjna;/ jak uzbieram na jakas grubą felge sprzedam swoje felgi i za to co zostanie kupie poszerzenia i przedni zderzak autora i ew progi pomaluje i bedzie mesko ze hey;] bedzie wygladal jakby mial z frulion KM a na zlotach bede sie lansowal tylko zeby na 1/4 nie rozwiac watpliwosci o wielkiej drzemiacej w nim mocy:P
Driftworks Edition Black Chrome Rota Torque Drift 18" mistrz jeszcze et 12:D
tylko ta cena.. 950Ł
teznoR..
ew rota na et 12 18x9,5 tez jest mega gruba;] oczywiscie wersja polerowana;]
malowanie juz opanowane wiec to najmniejszy problem i koszt. wlasnie sie zastanawialem czy jest sens pakowac gwint czy wystarczy poprostu odpowiednie amorki ze sprezynami wsadzic zeby zmniejszyc zakres skoku amorka zeby nie urwalo pol body na dziurze. bo gwint do jazdy na codzien zaden sie nie nadaje niestety jesli chodzi o jakikolwiek komfort a 18" to juz lekkie obsranie komfortu:P
co do samych poszerzen mi pasuja ale cena jest imo dosyc wysoka max 400zl to by dawalo 100 za kawalek plastiku.. reszta body jest tez imo baaardzo fajna ale cena tez malo atrakcyjna;/ jak uzbieram na jakas grubą felge sprzedam swoje felgi i za to co zostanie kupie poszerzenia i przedni zderzak autora i ew progi pomaluje i bedzie mesko ze hey;] bedzie wygladal jakby mial z frulion KM a na zlotach bede sie lansowal tylko zeby na 1/4 nie rozwiac watpliwosci o wielkiej drzemiacej w nim mocy:P
F*** JDM be a ricer. :]
- robacek
- Stały gość
- Posty: 435
- Rejestracja: pn 11 sie, 2008 08:57
- Lokalizacja: Jabłonna/Warszawa
- Kontakt:
tak sobie patrze i mysle ze tutaj poszerzenia tez sa troche odjechane a wygladaja nieziemsko a felga to tylko 18x9 et10 a efekt przekozak;] zastanawiam sie tylko jak rozwiazac sprawe zawieszenia przy takim modzie ma ktos jakis pomysl zeby ominac gwint w celu utrzymania komfortu jazdy? da sie bez gwintu ograniczyc skok amorka jakos? bo samo obnizenie jest do zrobienia martwie sie raczej skokiem koła.
F*** JDM be a ricer. :]
- Matt Castillo
- Coś już wiem
- Posty: 132
- Rejestracja: wt 28 kwie, 2009 23:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
robacek pisze:tak sobie patrze i mysle ze tutaj poszerzenia tez sa troche odjechane a wygladaja nieziemsko a felga to tylko 18x9 et10 a efekt przekozak;] zastanawiam sie tylko jak rozwiazac sprawe zawieszenia przy takim modzie ma ktos jakis pomysl zeby ominac gwint w celu utrzymania komfortu jazdy? da sie bez gwintu ograniczyc skok amorka jakos? bo samo obnizenie jest do zrobienia martwie sie raczej skokiem koła.
]
miałem kiedyś reno 19prześwit był 8cm od Asfaltu na czerwonych amorach koni i żółtych sprężynach ale nie wiem jakie to były skok amora był malutki bo przy max skręcie od opony ro rantu błotnika było 0.5cm a jak próbowaliśmy dogiąć auto to max na 1 cm siadało nie był to gwint ale strasznie twarde. tyle ze były bardzo wygodne fotele więc komfort jazdy jako taki był hehe przy krótkim skoku amora raczej nigdy nie zachowa się komfortu jazdy (tak mi się wydaje) chyba że wsadzi się naprawdę wygodne i miękkie fotele
- robacek
- Stały gość
- Posty: 435
- Rejestracja: pn 11 sie, 2008 08:57
- Lokalizacja: Jabłonna/Warszawa
- Kontakt:
ja niby mam obnizone auto teraz na czerwonych sprezynach ale chce zrobic swoja nyske w stylu samochodu time attack
czyli gleba moze dyfuzor w zestawach odina jest ciekawy tylni spojler z dyfuzorem no i wlasnie poszerzenie auta wchodzi w gre tyle ze przy takim stylu trzeba by pewnie to wygladzic razem z nadwoziem albo pojsc w nity i np inny kolor poszerzen np karoseria czerwona poszerzenia czarne i felga raczej 18 bo tez myslalem na 19 jak juz wycinam nadkola tyle ze ceny i dostepnosc 19 jest mocno zniechecająca. same felgi z miejsca przekraczają wartosc stockowej nyski:P
to Twoje rozwiazanie wydaje sie byc sensowne a jesli nie cos takiego to wleci gwint. siedziec bede na kubelkach wiec komfort bedzie ograniczony.. jedyna chwila za ktora nienawidze takiego zawieszenia w s13 to koleiny na skrzyzowaniach i łaczenia na niektorych mostach w wawie np;/ GRRRRR jak przejezdzam audi a3 to nawet nie czuje a moim podskakuje az zeby bolą:P
czyli gleba moze dyfuzor w zestawach odina jest ciekawy tylni spojler z dyfuzorem no i wlasnie poszerzenie auta wchodzi w gre tyle ze przy takim stylu trzeba by pewnie to wygladzic razem z nadwoziem albo pojsc w nity i np inny kolor poszerzen np karoseria czerwona poszerzenia czarne i felga raczej 18 bo tez myslalem na 19 jak juz wycinam nadkola tyle ze ceny i dostepnosc 19 jest mocno zniechecająca. same felgi z miejsca przekraczają wartosc stockowej nyski:P
to Twoje rozwiazanie wydaje sie byc sensowne a jesli nie cos takiego to wleci gwint. siedziec bede na kubelkach wiec komfort bedzie ograniczony.. jedyna chwila za ktora nienawidze takiego zawieszenia w s13 to koleiny na skrzyzowaniach i łaczenia na niektorych mostach w wawie np;/ GRRRRR jak przejezdzam audi a3 to nawet nie czuje a moim podskakuje az zeby bolą:P
F*** JDM be a ricer. :]