Mocowanie foteli kubelkowych

Wszelkie modyfikacje karesorii i wnętrza

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
I.T
Stały gość
Stały gość
Posty: 230
Rejestracja: śr 07 maja, 2008 22:12
Lokalizacja: Gdansk
Kontakt:

Witam,

Mam pytanie gdzie najlepiej dostac mocowanie foteli kubelkowych ? Pytanie czy szyny tez robia pod FIA czy nie ? Jakie firmy polecacie ?

Pozdrawiam
W123 81` 280E 185 HP
200SX 94` 280 HP
V70 97` 2.0T AWD 225 HP

" Most important thing is not power but engine response "

Don`t say what you think cause you get Ban
Awatar użytkownika
I.T
Stały gość
Stały gość
Posty: 230
Rejestracja: śr 07 maja, 2008 22:12
Lokalizacja: Gdansk
Kontakt:

fotele juz w drodze, a chcialbym je zamontowac odrazu po przyjsciu : ) wiec spieszy mi sie troche z szynami. Wiec przydaloby sie jakies info.

W sklepie jednym oferowali mi uniewersalne szyny Sparco ale w S14 jedna sroba jest na boku a 3 na plasko. a w uniewersalnym mocowaniu sa 4 na plasko
W123 81` 280E 185 HP
200SX 94` 280 HP
V70 97` 2.0T AWD 225 HP

" Most important thing is not power but engine response "

Don`t say what you think cause you get Ban
Awatar użytkownika
borimichal
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 2728
Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
Lokalizacja: Skoczów

Gotowych szynek nie kupisz pod S14.


Ja u siebie w S13(nie wiem jak w s14 ale w s13 dodatkowo praktycznie kazda sruba jest na innej wysokosci) zalozylem kubelki na szynkach z orginalnych foteli-odkreca sie je od foteli.
Tak w duzym skrocie dolozylem dwa katowniki i mam porzadnie przymocowanego kubla,ktorego sie da przesuwac.
Moj kubel wchodzi praktycznie miedzy orginalne szynki takze jest zamocowany dosyc nisko.

W rajdach jest jednak tak,ze fotel musi byc skrecony sztywno z nadwoziem.
Niektorzy poprostu wierca nowe dziury w podlodze zeby zamontowac kubla......
Awatar użytkownika
I.T
Stały gość
Stały gość
Posty: 230
Rejestracja: śr 07 maja, 2008 22:12
Lokalizacja: Gdansk
Kontakt:

Znalazlem cos takiego, no ale to takie no-namy sa

http://cgi.ebay.co.uk/Side-mount-slidin ... 240%3A1318
W123 81` 280E 185 HP
200SX 94` 280 HP
V70 97` 2.0T AWD 225 HP

" Most important thing is not power but engine response "

Don`t say what you think cause you get Ban
Awatar użytkownika
ige
Postojebca
Postojebca
Posty: 1208
Rejestracja: wt 29 lip, 2008 20:55
Lokalizacja: zg

borimichal a co masz za kubla?
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Awatar użytkownika
Sadzak
Stały gość
Stały gość
Posty: 311
Rejestracja: ndz 05 sie, 2007 20:24
Lokalizacja: Imielin
Kontakt:

Jak nie chcesz no nama to mozesz z driftworks'a wziąsć :wink:
http://www.driftworks.com/catalog/produ ... -side.html
Nissan s13 x4 - sprzedane wszystkie
NISSAN 200SX S14 1jz GTE - Driftwóz był
Czesci do s13/s14-- >PW/GG
Tel. 505 185 641
Auto performance service- swapy, tuning, naprawy
Imielin ul.krótka 2
Awatar użytkownika
borimichal
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 2728
Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
Lokalizacja: Skoczów

Zmobilizowaliscie mnie do zalozenia tematu o montazu kubelkow w "Zrob to sam"
tutaj link do mojego tematu:

http://forum.turbokillers.com/tematy29/ ... .htm#94669

Widze tylko ze pytales o mocowaniaw FIA,nie wiem czy chcesz tym gdzies startowac gdzie sa wymagane homologacje?
W rajdach napewno takie przesuwne szynki nie przejda BK.

Zamiast kupowania szynek polecam pokombinowac samemu-napewno wyjdzie taniej, a i bedziesz mial satysfakcje z tego ze zrobiles to sam ;)
Awatar użytkownika
I.T
Stały gość
Stały gość
Posty: 230
Rejestracja: śr 07 maja, 2008 22:12
Lokalizacja: Gdansk
Kontakt:

samchod idze pod lige driftu.

Czy tam sa wymagane szyny z FIA ? czy tez nie ? Czy wogule jest cos takiego jak szyny FIA
W123 81` 280E 185 HP
200SX 94` 280 HP
V70 97` 2.0T AWD 225 HP

" Most important thing is not power but engine response "

Don`t say what you think cause you get Ban
Awatar użytkownika
robacek
Stały gość
Stały gość
Posty: 435
Rejestracja: pn 11 sie, 2008 08:57
Lokalizacja: Jabłonna/Warszawa
Kontakt:

w drifcie w pl nic nie potrzebuje homologacji fia.
Awatar użytkownika
TiGRA
-#Administrator
-#Administrator
Posty: 1777
Rejestracja: pt 06 lip, 2007 11:17
Lokalizacja: Kórnik /k. Poznania
Kontakt:

robacek pisze:w drifcie w pl nic nie potrzebuje homologacji fia.
Nie byłbym taki pewny...
Poczytaj sobie regulamin PFD
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym dniu następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Awatar użytkownika
robacek
Stały gość
Stały gość
Posty: 435
Rejestracja: pn 11 sie, 2008 08:57
Lokalizacja: Jabłonna/Warszawa
Kontakt:

ostatnio jak czytalem nic takiego nei znalazlem. jest kilka rzeczy ktore potrzebuja homologacji drogowej ale o fia nic nie ma z tego co pamietam. a napewno juz nie mocowanie foteli kubelkowych tak samo jak same fotele. Pasy sa opisane jakie maja byc ale tez chyba bez fia jedynie muszą byc min 3" czy cos takiego. TiGRA jezeli sie myle i pamietasz jakies obowiazki z fia to wstaw beda chlopaki mądrzejsi o tą wiedze i nie zmarnuja moze kasy na przygotowanie samochodu kupujac chinola jakiegos;)
Awatar użytkownika
TiGRA
-#Administrator
-#Administrator
Posty: 1777
Rejestracja: pt 06 lip, 2007 11:17
Lokalizacja: Kórnik /k. Poznania
Kontakt:

Z tego co pamiętam to klatka powinna być zgodna z załącznikiem J regulaminu FIA oraz główny wyłącznik prądu chyba...

Załączam regulamin PFD '2008
Załącznika "J" nie mam w robocie ... :alien:
Załączniki
Regulamin zawodów Toyo Drift Cup 2008 by PFD.zip
(10.71 KiB) Pobrany 344 razy
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym dniu następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Awatar użytkownika
robacek
Stały gość
Stały gość
Posty: 435
Rejestracja: pn 11 sie, 2008 08:57
Lokalizacja: Jabłonna/Warszawa
Kontakt:

nie wiem czy wyl z fia ma byc zgodny ma generalnie wylaczac silnik a jak jest zrobiony to Twoja sprawa choc z tego co pamietam jest tylko jedno wlasciwe rozwiazanie. nie wiem jak sezon 09 ale w 08 klatka nie byla wymagana wiec tez raczej nie byla wymagana homologacja fia dla klatki. ale na 100% pewien nie jestem

Pozdrawiam

koniec OT
Awatar użytkownika
borimichal
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 2728
Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
Lokalizacja: Skoczów

TiGRA pisze:Z tego co pamiętam to klatka powinna być zgodna z załącznikiem J regulaminu FIA oraz główny wyłącznik prądu chyba...

Załączam regulamin PFD '2008
Załącznika "J" nie mam w robocie ... :alien:

A czy masz ten zalacznik "J" spolszczony?
Jesli tak to bym prosil :)
Awatar użytkownika
kamils13
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 163
Rejestracja: pt 29 wrz, 2006 19:17
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

KGB Oblech Drift Team
ODPOWIEDZ

Wróć do „Styling”