Witam,
Mam pytanie gdzie najlepiej dostac mocowanie foteli kubelkowych ? Pytanie czy szyny tez robia pod FIA czy nie ? Jakie firmy polecacie ?
Pozdrawiam
Mocowanie foteli kubelkowych
Moderator: Moderator
W123 81` 280E 185 HP
200SX 94` 280 HP
V70 97` 2.0T AWD 225 HP
" Most important thing is not power but engine response "
Don`t say what you think cause you get Ban
200SX 94` 280 HP
V70 97` 2.0T AWD 225 HP
" Most important thing is not power but engine response "
Don`t say what you think cause you get Ban
fotele juz w drodze, a chcialbym je zamontowac odrazu po przyjsciu : ) wiec spieszy mi sie troche z szynami. Wiec przydaloby sie jakies info.
W sklepie jednym oferowali mi uniewersalne szyny Sparco ale w S14 jedna sroba jest na boku a 3 na plasko. a w uniewersalnym mocowaniu sa 4 na plasko
W sklepie jednym oferowali mi uniewersalne szyny Sparco ale w S14 jedna sroba jest na boku a 3 na plasko. a w uniewersalnym mocowaniu sa 4 na plasko
W123 81` 280E 185 HP
200SX 94` 280 HP
V70 97` 2.0T AWD 225 HP
" Most important thing is not power but engine response "
Don`t say what you think cause you get Ban
200SX 94` 280 HP
V70 97` 2.0T AWD 225 HP
" Most important thing is not power but engine response "
Don`t say what you think cause you get Ban
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
Gotowych szynek nie kupisz pod S14.
Ja u siebie w S13(nie wiem jak w s14 ale w s13 dodatkowo praktycznie kazda sruba jest na innej wysokosci) zalozylem kubelki na szynkach z orginalnych foteli-odkreca sie je od foteli.
Tak w duzym skrocie dolozylem dwa katowniki i mam porzadnie przymocowanego kubla,ktorego sie da przesuwac.
Moj kubel wchodzi praktycznie miedzy orginalne szynki takze jest zamocowany dosyc nisko.
W rajdach jest jednak tak,ze fotel musi byc skrecony sztywno z nadwoziem.
Niektorzy poprostu wierca nowe dziury w podlodze zeby zamontowac kubla......
Ja u siebie w S13(nie wiem jak w s14 ale w s13 dodatkowo praktycznie kazda sruba jest na innej wysokosci) zalozylem kubelki na szynkach z orginalnych foteli-odkreca sie je od foteli.
Tak w duzym skrocie dolozylem dwa katowniki i mam porzadnie przymocowanego kubla,ktorego sie da przesuwac.
Moj kubel wchodzi praktycznie miedzy orginalne szynki takze jest zamocowany dosyc nisko.
W rajdach jest jednak tak,ze fotel musi byc skrecony sztywno z nadwoziem.
Niektorzy poprostu wierca nowe dziury w podlodze zeby zamontowac kubla......
Znalazlem cos takiego, no ale to takie no-namy sa
http://cgi.ebay.co.uk/Side-mount-slidin ... 240%3A1318
http://cgi.ebay.co.uk/Side-mount-slidin ... 240%3A1318
W123 81` 280E 185 HP
200SX 94` 280 HP
V70 97` 2.0T AWD 225 HP
" Most important thing is not power but engine response "
Don`t say what you think cause you get Ban
200SX 94` 280 HP
V70 97` 2.0T AWD 225 HP
" Most important thing is not power but engine response "
Don`t say what you think cause you get Ban
borimichal a co masz za kubla?
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Jak nie chcesz no nama to mozesz z driftworks'a wziąsć
http://www.driftworks.com/catalog/produ ... -side.html
http://www.driftworks.com/catalog/produ ... -side.html
Nissan s13 x4 - sprzedane wszystkie
NISSAN 200SX S14 1jz GTE - Driftwóz był
Czesci do s13/s14-- >PW/GG
Tel. 505 185 641
Auto performance service- swapy, tuning, naprawy
Imielin ul.krótka 2
NISSAN 200SX S14 1jz GTE - Driftwóz był
Czesci do s13/s14-- >PW/GG
Tel. 505 185 641
Auto performance service- swapy, tuning, naprawy
Imielin ul.krótka 2
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
Zmobilizowaliscie mnie do zalozenia tematu o montazu kubelkow w "Zrob to sam"
tutaj link do mojego tematu:
http://forum.turbokillers.com/tematy29/ ... .htm#94669
Widze tylko ze pytales o mocowaniaw FIA,nie wiem czy chcesz tym gdzies startowac gdzie sa wymagane homologacje?
W rajdach napewno takie przesuwne szynki nie przejda BK.
Zamiast kupowania szynek polecam pokombinowac samemu-napewno wyjdzie taniej, a i bedziesz mial satysfakcje z tego ze zrobiles to sam
tutaj link do mojego tematu:
http://forum.turbokillers.com/tematy29/ ... .htm#94669
Widze tylko ze pytales o mocowaniaw FIA,nie wiem czy chcesz tym gdzies startowac gdzie sa wymagane homologacje?
W rajdach napewno takie przesuwne szynki nie przejda BK.
Zamiast kupowania szynek polecam pokombinowac samemu-napewno wyjdzie taniej, a i bedziesz mial satysfakcje z tego ze zrobiles to sam
samchod idze pod lige driftu.
Czy tam sa wymagane szyny z FIA ? czy tez nie ? Czy wogule jest cos takiego jak szyny FIA
Czy tam sa wymagane szyny z FIA ? czy tez nie ? Czy wogule jest cos takiego jak szyny FIA
W123 81` 280E 185 HP
200SX 94` 280 HP
V70 97` 2.0T AWD 225 HP
" Most important thing is not power but engine response "
Don`t say what you think cause you get Ban
200SX 94` 280 HP
V70 97` 2.0T AWD 225 HP
" Most important thing is not power but engine response "
Don`t say what you think cause you get Ban
- TiGRA
- -#Administrator
- Posty: 1777
- Rejestracja: pt 06 lip, 2007 11:17
- Lokalizacja: Kórnik /k. Poznania
- Kontakt:
Nie byłbym taki pewny...robacek pisze:w drifcie w pl nic nie potrzebuje homologacji fia.
Poczytaj sobie regulamin PFD
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym dniu następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
- robacek
- Stały gość
- Posty: 435
- Rejestracja: pn 11 sie, 2008 08:57
- Lokalizacja: Jabłonna/Warszawa
- Kontakt:
ostatnio jak czytalem nic takiego nei znalazlem. jest kilka rzeczy ktore potrzebuja homologacji drogowej ale o fia nic nie ma z tego co pamietam. a napewno juz nie mocowanie foteli kubelkowych tak samo jak same fotele. Pasy sa opisane jakie maja byc ale tez chyba bez fia jedynie muszą byc min 3" czy cos takiego. TiGRA jezeli sie myle i pamietasz jakies obowiazki z fia to wstaw beda chlopaki mądrzejsi o tą wiedze i nie zmarnuja moze kasy na przygotowanie samochodu kupujac chinola jakiegos;)
- TiGRA
- -#Administrator
- Posty: 1777
- Rejestracja: pt 06 lip, 2007 11:17
- Lokalizacja: Kórnik /k. Poznania
- Kontakt:
Z tego co pamiętam to klatka powinna być zgodna z załącznikiem J regulaminu FIA oraz główny wyłącznik prądu chyba...
Załączam regulamin PFD '2008
Załącznika "J" nie mam w robocie ...
Załączam regulamin PFD '2008
Załącznika "J" nie mam w robocie ...
- Załączniki
-
- Regulamin zawodów Toyo Drift Cup 2008 by PFD.zip
- (10.71 KiB) Pobrany 344 razy
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym dniu następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
- robacek
- Stały gość
- Posty: 435
- Rejestracja: pn 11 sie, 2008 08:57
- Lokalizacja: Jabłonna/Warszawa
- Kontakt:
nie wiem czy wyl z fia ma byc zgodny ma generalnie wylaczac silnik a jak jest zrobiony to Twoja sprawa choc z tego co pamietam jest tylko jedno wlasciwe rozwiazanie. nie wiem jak sezon 09 ale w 08 klatka nie byla wymagana wiec tez raczej nie byla wymagana homologacja fia dla klatki. ale na 100% pewien nie jestem
Pozdrawiam
koniec OT
Pozdrawiam
koniec OT
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
TiGRA pisze:Z tego co pamiętam to klatka powinna być zgodna z załącznikiem J regulaminu FIA oraz główny wyłącznik prądu chyba...
Załączam regulamin PFD '2008
Załącznika "J" nie mam w robocie ...
A czy masz ten zalacznik "J" spolszczony?
Jesli tak to bym prosil
KGB Oblech Drift Team