czarny mat
Moderator: Moderator
ok 2-2,5 L
troche sie malowało. nie jestem profi lakiernikiem, ale jak jest potrzeba to sie maluje. malowałem kilka samochodów w całosci, wiec wiem mniej wiecej ile farby potrzeba. wartosc 2-2,5l to wartosc powiedzmy z zapasem(np. 2 litry lakieru starcza na pomalowanie z zew całeo golfa3 w wersji 5d). mysle ze doswiadczony lakiernik poradził by sobie 1,5L. wszystko zalezy od sprzetu jakim dysponujemy, jaki jest kolor poprzedniej warstwy/podkladu i czy malujemy tylko z zew, czy wszystko
warszawa, cena okazyjna do dogadania
To pomaluj sobie za 3 koła u kogoś w serwisie - wtedy pewnie wyjdzie taniej
Części tuningowe bovy, naby, pasy szelkowe, wskazniki, turbo timery,stozki, kierownice i wiele wiele innych - zawsze w dobrych cenach !!! 505-205-558
Lista części: http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=14275251
My project s13 http://forum.turbokillers.com/tematy23/ ... vt9286.htm
Lista części: http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=14275251
My project s13 http://forum.turbokillers.com/tematy23/ ... vt9286.htm
poszukam zdjec od kumpla ktory tez malowal w czarnym macie. mowi ze najwiekszy problem to to ze jak sie zrobi zaciek (a on profi lakiernikiem nie jest) to trzeba na nowo caly element malowac bo niestety ale polerka nie wchodzi w gre
[ Dodano: Pon 04 Sty, 2010 15:56 ]
honde sam malowal ale pojedynczymi elementami bo ma maly kompresor wyszla bardzo fajnie jego corka malowal jego znajomy. sam sie zastanawialem czy swojego nissana nie oddac do malowania ale narazie odpuscilem temat i draze temat oklejania ale... jezeli finanse nie pozwola to byc moze pojade do niego z dwoma dziewicami i butelka jacka i tez bede mial nissana w czarnym macie
ps. aha teraz jego corek tak wyglada w ramach zaspokojenia ciekawosc i wydaje mi sie ze kolor jest mega
[ Dodano: Pon 04 Sty, 2010 15:56 ]
honde sam malowal ale pojedynczymi elementami bo ma maly kompresor wyszla bardzo fajnie jego corka malowal jego znajomy. sam sie zastanawialem czy swojego nissana nie oddac do malowania ale narazie odpuscilem temat i draze temat oklejania ale... jezeli finanse nie pozwola to byc moze pojade do niego z dwoma dziewicami i butelka jacka i tez bede mial nissana w czarnym macie
ps. aha teraz jego corek tak wyglada w ramach zaspokojenia ciekawosc i wydaje mi sie ze kolor jest mega
No tak w serwisie by wzieli z 5-6 koła
Części tuningowe bovy, naby, pasy szelkowe, wskazniki, turbo timery,stozki, kierownice i wiele wiele innych - zawsze w dobrych cenach !!! 505-205-558
Lista części: http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=14275251
My project s13 http://forum.turbokillers.com/tematy23/ ... vt9286.htm
Lista części: http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=14275251
My project s13 http://forum.turbokillers.com/tematy23/ ... vt9286.htm
sobi, a jak z trwałością i efektem końcowym (wyglądem) każdego z tych wariantów? Bo najtaniej nie zawsze się opłaca robić, jak trzeba potem robić dwa razy.sobi pisze:koszt zależy od tego czy chcesz robic to sam czy u lakiernika
efekt czarny mat można uzyskac na kilka sposobów:
- pomalowac czarnym Unikorem ok 30zl za litr
- zwykły lakier np renolak + talk [jest trwalszy i sami mozemy dobrac jak bardzo ma byc matowy] lakier 50zł/litr + 5zł talk[kupisz w sklepie z lakierami]
- dorabiany matowy lub pół-matowy akryl, cena ok 150-200 litr
Generalnie z s13 planuję sobie zrobić takiego hardcora do driftu i czarny mat to sprawa moim zdaniem konieczna
Jest:
'87 Chevrolet El Camino
'95 BMW 328i
Były:
'90 S13, CA18DET + Walbro 255l/h (rozbity/sprzedany)
'99 S14A, SR20DET + PowerFC, Scorpion cat-back @1bar (sprzedany)
'87 Chevrolet El Camino
'95 BMW 328i
Były:
'90 S13, CA18DET + Walbro 255l/h (rozbity/sprzedany)
'99 S14A, SR20DET + PowerFC, Scorpion cat-back @1bar (sprzedany)
co do trwałosci... wiadomo, najdroższa opcja bedzie najtrwalsza. gdzies miałem fotki kolegi fiata 2,0 dohc którego malowałem w czarny mat, efekt był całkiem ok, a koszt farby ok 70zł jesli nie bedziesz mył go gąbką, tylko na myjce cisnieniowej to wytrzyma ze 2 latka, od gabki po jakims czasie moze zacząc sie scierac i robic bardziej "błyszczący"