Rozłożony fotel

Wszelkie modyfikacje karesorii i wnętrza

Moderator: Moderator

ReapeR
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 5
Rejestracja: wt 06 paź, 2009 23:56

Gdy wracałem wczoraj z uczelni mój kochany fotel doskonale wyczuł, że jestem zmęczony i że z chęcią bym się położył i... położył się, gdy się o niego oparłem...
No cóż jakoś do domu dotarłem, trzymając się kierownicy żeby się nie położyć do tyłu, ale taka jazda jest niemożliwa na dłuższą metę. Rozważam własnie wstawienie sobie kubełka, ale zanim się zdecyduję, zanim przyjdzie, przydałoby się coś doraźnie z tym fotelem zrobić.. Istnieje jakieś wyjście?
Awatar użytkownika
kali
Stały gość
Stały gość
Posty: 352
Rejestracja: śr 06 lut, 2008 17:52
Lokalizacja: Przyszowice

zaspawać na stałe też tak zrobiłem zanim nie miałem kubełków
Awatar użytkownika
ige
Postojebca
Postojebca
Posty: 1208
Rejestracja: wt 29 lip, 2008 20:55
Lokalizacja: zg

kali jaki masz kubel? i w czym tzn jaka buda s13?

bo tez chcem kubel wrzucic bo juz mnie wkurwiaaaaaaaaa to zapieranie sie o reczny przy jakis szybszych przelotach ;/

a wiem ze jest problem w s13 z wysokoscia kubla zeby wlazl i nie dodtykal sufitu, a zelzy mi zeby kubel zostal na standardowej szynie z regulacja

wiec Panowie co macie u siebie?
Ostatnio zmieniony wt 24 lis, 2009 17:49 przez ige, łącznie zmieniany 1 raz.
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Awatar użytkownika
Dasiek
Redaktor
Redaktor
Posty: 957
Rejestracja: czw 19 mar, 2009 21:38
Lokalizacja: Kraków

przylaczam sie do pytanie. Rozwazalem kubelek bez regulacji, Bimarco Bravo itp, albo Jacky (bez regulacji, b. tani z homologacja drogowa) ma ktos cos takiego ??
Awatar użytkownika
kali
Stały gość
Stały gość
Posty: 352
Rejestracja: śr 06 lut, 2008 17:52
Lokalizacja: Przyszowice

Ja mam kubły z hbm i są z pełną regulacją i zamontowałem je na starych prowadnicach mam ok 190cm i o sufit nie haczę można 4 punktowe pasy kupić i dobrze trzyma w zakrętach
Awatar użytkownika
ige
Postojebca
Postojebca
Posty: 1208
Rejestracja: wt 29 lip, 2008 20:55
Lokalizacja: zg

wielkie dzieki za info
to sa te co stoja po 449 na balldero?
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
patryk
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 63
Rejestracja: pt 17 lut, 2006 22:09
Lokalizacja: Pruszków

Awatar użytkownika
Dasiek
Redaktor
Redaktor
Posty: 957
Rejestracja: czw 19 mar, 2009 21:38
Lokalizacja: Kraków

Odwiedziłem wczoraj sklep tuningowy. Po rozmowie i poszperaniu po sieci, stracilem zajawke na fotele Jacky. Zdecydowalem sie na fotele Bimarco Cobra II + pasy 5pkt racing, juz z normalna klamra jakie mamy w szelkach a nie to co jest racingach za 100zl.
Do tego szyny i zestaw gotowy.
Dlaczego Cobra I, nie II. Siadlem w I i bylo dla mnie strasznie plytko, w dodatku glowa, bardziej szyja wadzilem o gorna koncowke fotela- bez sensu.
Cobra II byla juz dla mnie i niebo wygodniejsza, glebsza i wymiarowo na mnie sie zgadzalo.

Nie mam porownania z Micro itd, wiec nie uwazajcie mojej wypowiedzi za to ze Cobra II jest najlepsza.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Styling”