środek s14 w s13

Wszelkie modyfikacje karesorii i wnętrza

Moderator: Moderator

ganjab
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 31
Rejestracja: czw 03 wrz, 2009 16:40
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

No wlasnie tylko i wylacznie chodzi mi o te przyciski i onic wiecej sa tak masywne jak od traktora.

[ Dodano: Sob 28 Sie, 2010 11:15 ]
czarny1986r pisze:ganjab napisał:
Ale wyglada bardzo fajnie Tylko nie podoba mi sie ten spartanski srodek ja wole wyposrodkowac miedzy wygladem a sportem

jeszcze tylko wydłużyć nadwozie, wstawić drzwi dla tylnych pasażerów i w taki oto sposób ze sportowego samochodu możemy mieć rodzinny sedan :D

-s13 to samochód nie dla każdego :!:
Tak jak ludzie tuninguja z zewnatrz wsadzajac bodykita to czemu sie doczepiasz ze chcesz tez w srodku? Pewnie jestes jednym z tych co gadaj ze seryjne auto najpiekniejsze a tak naprawde mowia tak bo nie stac ich na modyfikacje i odwracaja kota ogonem.
Wiscoo

Ej, kolegi, bez takich wycieczek. Każdy ma swój pomysł na furkę i to jest dobre. Najważniejsze, że nyski nie rdzewieją gdzieś na szrotach, a wszyscy jesteśmy tutaj z własnej woli, nie z przymusu, więc nie ma co się kłócić.

Co do przeróbki samych przycisków - jest taka możliwość. Na pewno będzie trochę rzeźby i dłubania, żeby dobrać jakieś ładniejsze, lepiej wykonane.
Sam w swojej zamierzam obszyć deskę skórą i już szukam części konsoli od Aston Martina, żeby niektóry elementy... Przerobić.;)
Awatar użytkownika
domino
-#Administrator
-#Administrator
Posty: 2824
Rejestracja: ndz 31 sie, 2008 09:34
Lokalizacja: złotów

ganjab pisze:No wlasnie tylko i wylacznie chodzi mi o te przyciski i onic wiecej sa tak masywne jak od traktora.

[ Dodano: Sob 28 Sie, 2010 11:15 ]
czarny1986r pisze:ganjab napisał:
Ale wyglada bardzo fajnie Tylko nie podoba mi sie ten spartanski srodek ja wole wyposrodkowac miedzy wygladem a sportem

jeszcze tylko wydłużyć nadwozie, wstawić drzwi dla tylnych pasażerów i w taki oto sposób ze sportowego samochodu możemy mieć rodzinny sedan :D

-s13 to samochód nie dla każdego :!:
Tak jak ludzie tuninguja z zewnatrz wsadzajac bodykita to czemu sie doczepiasz ze chcesz tez w srodku? Pewnie jestes jednym z tych co gadaj ze seryjne auto najpiekniejsze a tak naprawde mowia tak bo nie stac ich na modyfikacje i odwracaja kota ogonem.

a ja mysle ze to kolejny założony temat do marudzenia i teoretyzowania

I ZANIM NAPISZESZ ZE MNIE NIE STAC LUB INNE PODOBNE FARMAZONY TO OGLADNIJ MOJ PROJEKT

a z doswiadczenia wiem ze jak sie zabardzo nakombinuje to pozniej tylko nerw jest jak połowa nie działa
Ostatnio zmieniony sob 28 sie, 2010 11:55 przez domino, łącznie zmieniany 1 raz.
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.
Awatar użytkownika
czarny1986r
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 797
Rejestracja: sob 10 paź, 2009 22:04
Lokalizacja: Konin

kolego ganjab, pomysl czasami zanim coś napiszesz, i nie jestem z tych co tylko gadają, a mój projekt z 2jzgte inside opublikuje jak już silnik bedzie zamontowany i wszystko będzie chodziło, bo wcześniej to wg mnie bezsensu, bo jeszcze wiele może sie zdarzyc...



http://picasaweb.google.pl/PaVVeliRGK/C ... tPokqeG_QE#
Awatar użytkownika
przemekD
Stały gość
Stały gość
Posty: 414
Rejestracja: czw 26 kwie, 2007 09:52
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Chłopaki dajcie sobie spokój :roll: Nie wiecie jakie krowy najgłośniej ryczą :wink:
Wiscoo

Toż to mówiłem. Nie ma się co kłócić, mamy sobie pomagać.;)
ganjab
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 31
Rejestracja: czw 03 wrz, 2009 16:40
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

ok sory moze troche za ostro powiedzialem ale wkurzylem sie jak kolega powiedzial ze to nie samochod dla mnie.

[ Dodano: Nie 29 Sie, 2010 09:08 ]
Ogolnie remont juz zrobilem dla tego teraz blacha, lakier jak sie lakieruje to od razu jakis bodykit zeby pozniej zderzaki sie nie odruznialy wiec jak wizualka to do razu myslalem o srodku. To byl juz 3 szlif wiec dopiero jak ten silnik mi padnie to bede myslal o modyfikacjach silnika to tak na wyrost pisze jak by ktos sie pytal czemu nie zaczynam od zwiekszani mocy w takiej furze. Ogolnie to kupilem w bardzo kiepskim stanie i bardzo duzo kosztowalo mnie doprowadzenie do seryjnych parametrow. Pozniej i tak musze robic swapa bo to 3 szlif a ze ca18det juz stary i sa problemy z czesciami to sie zastanawiam nad sr20det
Wiscoo

Na pewno dobry wybór, przesiadka na nowy, mniej awaryjny motor. Ja w swoim robię tak zwany "customizing", czyli robię auto, które będzie mi pasować. Zainstalowałem na przykład samościemniające się lusterko wsteczne...:D A będzie sporo jeszcze takich gadżetów, jak pozwoli czas i pieniądz. Także jestem zwolennikiem tego typu modów, pod jednym warunkiem - ma to wyglądać i działać porządnie, bez drutowania.;)
ganjab
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 31
Rejestracja: czw 03 wrz, 2009 16:40
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Popieram ja tez jestem zwolennikiem roznych modyfikacji nie lubie auta seryjnego nie zeby nasze bylo malo fajne bo jest super ale lepiej miec cos wyjatkowego :D

[ Dodano: Nie 29 Sie, 2010 16:42 ]
Widze ze ladnie robicie swoje maszyny sory ze wybuchlem ale to juz nie pierwszy raz spotykam sie ze zlosliwymi docnkami.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Styling”