Witajcie. interesuje mnie taki otwór jak na przedstawionych poniżej zdjęciach:
taki otwór ma w swoich carbonowych maskach np firma VIS. mi chodzi o sam laminatowy otwór do dopasowania na maskę lub jeśli ktoś już kiedyś coś takiego robił to o informację jak coś takiego wykonać. w ogóle nie wiem jak się za to zabrać.. chodzi o to, żeby na początku był dosyć wąski, na końcu ramiona muszą się szeroko rozchodzić a jego najwyższy punkt ma być około 6cm od maski. czekam na odpowiedzi i pozdrawiam, Moryc7
[ Dodano: Sro 23 Lut, 2011 20:19 ]
może ktoś jednak coś wie w temacie?
wylot ciepłego powietrza spod maski
Moderator: Moderator
Zapraszamy do Zakopanego!! http://www.zol.pl/nocleg/sfinks
__________________________________________________
____On the seventh day God created 4 stroke engine<blink>!!</blink> ;] ______
__________________________________________________
____On the seventh day God created 4 stroke engine<blink>!!</blink> ;] ______
- f_zukowski
- Coś już wiem
- Posty: 191
- Rejestracja: ndz 10 cze, 2007 12:41
- Lokalizacja: bielsk podlaski / toronto
- Kontakt:
a takie wloty zrobić w seryjnej masce ?
Koszt tańszy a i wygląd , przynajmniej dla mnie lepszy , tak skromnie , stonowanie..
(...) aaa , oprócz słodyczy , drogi św. Mikołaju , prosze tak na marginesie jeszcze o Mustanga '68 GT500 ..........
Nomalna Predkość kazdego własniciela 200sx to 120km/h wiec nic nie spłynie, a o staniu nie ma mowy bo nismo ma miec swoj dom/garażBullseye pisze:Świetne w swej prostocie
A tak dopytując, czy dajmy na to podczas ulewnego deszczu woda nie będzie spływała po wylocie na silnik i czegoś nie uszkodzi czy jakoś się temu zapobiega ?
mały OT
Niskie, Szerokie... i jedzie się Bokiem
S14a in Progress (4%)
Honda CB600F Hornet (94bhp) (100%)
S14a in Progress (4%)
Honda CB600F Hornet (94bhp) (100%)
weźmy pod uwagę również stanie na jakimś parkingu gdy załatwiamy np przelew w banku
Zapraszamy do Zakopanego!! http://www.zol.pl/nocleg/sfinks
__________________________________________________
____On the seventh day God created 4 stroke engine<blink>!!</blink> ;] ______
__________________________________________________
____On the seventh day God created 4 stroke engine<blink>!!</blink> ;] ______
Najłatwiejszym modem chyba jest podniesienie zawiasów, żeby "tyłem" więcej temperatury uciekało...
Oczywiście, ze będzie się woda wlewać, dlatego o niebo lepsze jest rozwiązanie bodaj Authora, gdzie od góry montuje się wlot (oczywiście mając otwór w masce). Oczywiście woda nie ścieka i ilość wody= ilości napadanej. Większość leci na chłodnicę / wiatrak. Wszystko zależy od umiejscowienia. Ważne żeby woda w "cewkach nie stała"
Osobiście mam maskę podniesioną na zawiasach o jakieś 4-5 cm (podkładkami ) + dłuższe śruby. W dodatku zostawiłem uszczelkę "przy kratce podszybia" żeby woda nie ściekała bezpośrednio do komory silnika.
Najtaniej wychodzi- efekt zbliżony!
Jeżeli Binio testował swoje maski, warto żeby dorzucił swoje zdanie. Jak to wpływa na temp + relację z solidnymi opadami.
Osobiście mam maskę podniesioną na zawiasach o jakieś 4-5 cm (podkładkami ) + dłuższe śruby. W dodatku zostawiłem uszczelkę "przy kratce podszybia" żeby woda nie ściekała bezpośrednio do komory silnika.
Najtaniej wychodzi- efekt zbliżony!
Jeżeli Binio testował swoje maski, warto żeby dorzucił swoje zdanie. Jak to wpływa na temp + relację z solidnymi opadami.
No też mi się tak zdaje. Jeśli na masce coś robić, to chyba najlepiej wlot powietrza, żeby owiewało np.: turbinę, a na zawiasach żeby temperatura uciekała - i w ten sposób mamy prosty system wywiewania temperatury... Ale to tylko moja opinia, nie wiem jak fachowcy to widzą.
- f_zukowski
- Coś już wiem
- Posty: 191
- Rejestracja: ndz 10 cze, 2007 12:41
- Lokalizacja: bielsk podlaski / toronto
- Kontakt:
Kiedyś myślałem nad wylotami ciepłego powietrza tak jak w tym red nismo. Oprócz tego nad wlotem zimnego powietrza nad filtrem , czyli podsumowując dwa wyloty , jeden wlot w masce.
Co do ściekania wody pomysłem było zrobienie małej rynienki i puszczenie wody albo na przedni pas (chłodnice) albo po bokach na odpływy błotników. Oczywiście nie obyło by się bez delikatnego wzmocnienia maski. Taki miałem plan do momentu aż nissan powiedział bay i odszedł.
Co do ściekania wody pomysłem było zrobienie małej rynienki i puszczenie wody albo na przedni pas (chłodnice) albo po bokach na odpływy błotników. Oczywiście nie obyło by się bez delikatnego wzmocnienia maski. Taki miałem plan do momentu aż nissan powiedział bay i odszedł.
(...) aaa , oprócz słodyczy , drogi św. Mikołaju , prosze tak na marginesie jeszcze o Mustanga '68 GT500 ..........
My mamy takie w ofercie:
nismo style
vertex albo uras style zrobiony od podstaw u nas wraz z przerobieniem uzebrowania od spodu lub sam wlot:
Podczas jazdy w deszczu widac jak ładnie wyciaga wode ze srodka nie wspomniawszy juz o cieplym powietrzu
Co do zalewania to pomogą odpowiednie rynienki oraz siatka.
Pamietajcie ze jadac w deszczu i tak macie wszystko mokre w środku
nismo style
vertex albo uras style zrobiony od podstaw u nas wraz z przerobieniem uzebrowania od spodu lub sam wlot:
Podczas jazdy w deszczu widac jak ładnie wyciaga wode ze srodka nie wspomniawszy juz o cieplym powietrzu
Co do zalewania to pomogą odpowiednie rynienki oraz siatka.
Pamietajcie ze jadac w deszczu i tak macie wszystko mokre w środku