naba
Moderator: Moderator
Mam taka nabe LINK i kierownice taka jak dałes w linku tylko ze z czerwonymi nicmi. Wszystko pasuje bez rzadnych przerobek do s13. Za taka kase byłem naprawde pozytywnie zaskoczony co do jakosci tej kiery. Jezdze z nia juz ponad pól roku i nie ma na nie zadnych przetarc czy innych sladow zużycia. W polskich sklepach nic lepszego za te pieniadze nie dostaniesz.
A odbijają Ci kierunki? Bo z tego co się orientowałem to chyba żadna naba nie ma takiej funkcjj. Ja kupiłem nabę na Allegro za 129 zł, wyciełem z orginalnej kiery tą tuleję która jest odpowiedzialna za odbijanie kierunków i razem to skleciłem. Kierunki mi odbijają, sygnał mi dzxiała. Jedyny myk to taki że trochę ciężej mi kiera chodzi, ale to w najblizszym czasie też dopracuję. Jak zrobię zdjecia to pkażę jak to się prezentuje
damn, te szwy sa az tak widoczne czy to twoj aparat je tak 'wyostrzyl'
'Nigdy nie jest źle, ale zawsze może być lepiej' ;]
- TURBO maniac
- Stały gość
- Posty: 442
- Rejestracja: sob 20 gru, 2003 13:42
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Czy ta naba siądzie do S13? Z tego co gadałem z gościem to podobno tak, ale czy da się to stwierdzić po opisie i zdjęciach z tej aukcji? Średnica wewnątrz to około 17mm.
Gdy dał gazu to wał urwoł, bo pod maską było TURBO!
TURBO maniac na naby trzeba uważać sam kupiłem jedną podobno pasującą do 200SX - wszystko ładnie pięknie siadło tylko naba miała o jakiś 0.5-1mm większy wieloklin - efekt - wchodziła głębiej na wieloklinie (nie dało się dokręcić orginalną śrubą - musiałem użyć podkładek), do tego luzy na kierownicy i przycieranie o plastik pod spodem więc wyleciała - leży w szafie - ostatnio trafiłem na allegro momo i jest o niebo lepiej - wszystko idealnie pasuje, 0 luzu.
Nie oszczędzaj na tym elemencie chyba że chcesz żeby ci kiedyś kierownica w rękach została albo się dowolnie kręciła na wieloklinie
Nie oszczędzaj na tym elemencie chyba że chcesz żeby ci kiedyś kierownica w rękach została albo się dowolnie kręciła na wieloklinie
Naby chyba są w sklepie TK.
Edit. ceny nie znałem. Po prostu jak przeglądałem ofertę to mi gdzieś zostało ze są.
A cena
Edit. ceny nie znałem. Po prostu jak przeglądałem ofertę to mi gdzieś zostało ze są.
A cena
Ostatnio zmieniony śr 20 gru, 2006 09:38 przez Karrlos, łącznie zmieniany 1 raz.
EMWU is dead
- TURBO maniac
- Stały gość
- Posty: 442
- Rejestracja: sob 20 gru, 2003 13:42
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Dzięki Raptor, nie wiedziałem że takie cyrki mogą być z nabami.
Karrlos, faktycznie naby są w sklepie TK ale ich cena to 216 zeta. Mi nie zależy na nowej i do tego firmowej. Za 216 to mam używke nabe w stanie bdb i nową kiere do tego.
Karrlos, faktycznie naby są w sklepie TK ale ich cena to 216 zeta. Mi nie zależy na nowej i do tego firmowej. Za 216 to mam używke nabe w stanie bdb i nową kiere do tego.
Gdy dał gazu to wał urwoł, bo pod maską było TURBO!
a ja mam trochę inne pytanie
czy seryjną kierownice można jakoś zamocować 1-2 cm bliżej kierowcy ? można to jakoś zrobić ? nigdy nie rozbierałem kolumny kierowniczej więc zupełnie nie mam pojęcia jak to tam wygląda i dlatego pytam
czy seryjną kierownice można jakoś zamocować 1-2 cm bliżej kierowcy ? można to jakoś zrobić ? nigdy nie rozbierałem kolumny kierowniczej więc zupełnie nie mam pojęcia jak to tam wygląda i dlatego pytam
Strojenie CA18DET , SR20DET , RB25DET (Nistune , PowerFC) , Honda (Crome) , Subaru
Niestety nieda sie !IceMan pisze:a ja mam trochę inne pytanie
czy seryjną kierownice można jakoś zamocować 1-2 cm bliżej kierowcy ? można to jakoś zrobić ? nigdy nie rozbierałem kolumny kierowniczej więc zupełnie nie mam pojęcia jak to tam wygląda i dlatego pytam
Pod kierownica niema jak zwiekszyc odleglosci a na kolumnie kierowniczej rowniez niema mozliwosci przyblizania/oddalania. Dlogosc i ustawienie wszystkich czesci przekładni i przegubow niepozwala na "wysuniecie" kierownicy. Wiec pozostaje kupno naby, kierownicy i "przedłużacza" miedezy naba a kierownica.
Sprzedam SHORT SHIFTERY ,, downpipy , frontpipy 3", zegary SWOOSH i SAGA 52mm i 60mm
Odświeżę temat i zapytam w drugą stronę: jak zdjąć nabę? Z tego co widzę odkręca się tą dużą nakrętkę co jest po środku, a naba wciśnięta jest na wieloklin. Oczywiście nie chce zejść,... Macie jakiś patent na to, czy ciągnąć ile sił?
Chodzi o układ kierowniczy, więc wolę się upewnić niż nabroić.
Chodzi o układ kierowniczy, więc wolę się upewnić niż nabroić.
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
Najlepiej poprosic kogos o pomoc.karpiu pisze:Odświeżę temat i zapytam w drugą stronę: jak zdjąć nabę? Z tego co widzę odkręca się tą dużą nakrętkę co jest po środku, a naba wciśnięta jest na wieloklin. Oczywiście nie chce zejść,... Macie jakiś patent na to, czy ciągnąć ile sił?
Chodzi o układ kierowniczy, więc wolę się upewnić niż nabroić.
Luzujesz nakretke,ciagniesz mocno kierownice do siebie,w tym samym czasie ktos "bije mlotkiem" po kluczu ktory jest nasadzony na nakretce- u mnie ta metoda zawsze skutkuje.
Pozdrawiam
Czy naba MOMO do S14 będzie pasować do S13
ALLEGRO: naba MOMO
Widzicie jakąś alternatywe na allegro, może ktoś zakupił u konkretnego sprzedawcy, naba pasuje i go poleci?
ALLEGRO: naba MOMO
Widzicie jakąś alternatywe na allegro, może ktoś zakupił u konkretnego sprzedawcy, naba pasuje i go poleci?