Lakiery candy/barwienie lakierów bezbarwnych
Moderator: Moderator
jak tylko dostane paczke to pocykam jakies foty w HD i dodam
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
but if I spin and begin to slide, please dear god, protect my ride.
-Amen
- Draxan
- Postojebca
- Posty: 1642
- Rejestracja: czw 23 cze, 2011 20:52
- Lokalizacja: UK - Bridgend / PL - Kraków
- Kontakt:
WOW! Nawet na zdjeciach wyglada mega miazga! Nie pogniewal bym sie tak miec polakierowane czesci silnika
Projekt 300ZX z32 Twin Turbo (504BHP / 630Nm) :
Temat - topics37/z32-stock-300zx-twin-turbo-vt20452.htm
Foty - https://picasaweb.google.com/draxan1980 ... directlink
Temat - topics37/z32-stock-300zx-twin-turbo-vt20452.htm
Foty - https://picasaweb.google.com/draxan1980 ... directlink
obiecane fotki w HD z podziekowaniami dla Claysmana
Ostatnio zmieniony wt 19 lis, 2013 10:50 przez Andy, łącznie zmieniany 1 raz.
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
but if I spin and begin to slide, please dear god, protect my ride.
-Amen
- claysman
- Stary Wyjadacz
- Posty: 754
- Rejestracja: pn 09 sty, 2012 22:19
- Lokalizacja: Ujście k/Piły
- Kontakt:
Nie. Lakiery Autocolor wytrzymują do około stu stopni bez ścinania.MiniMi pisze:temperatura nie będzie miała negatywnego skutku na lakier??
BTW: Wygląda kozacko
Ja miałem polakierowaną chłodnicę w jednym aucie i lakier zaczął pękać po roku
No ale temperatura na chłodnicy jest o wiele mniejsza niż na deklach zaworowych;)
///Tutaj na bieżąco będę wrzucał postępy z prac nad autami i lakierami Candy.
Jeśli mogę prosić o Lajka byłoby super;)
https://www.facebook.com/LakierniaUkleja
Ostatnio zmieniony śr 20 lis, 2013 12:14 przez claysman, łącznie zmieniany 3 razy.
jak obiecalem dorzucam foty z auta - pokrywy najwiekszy szal robia wieczorem / noca przy dobrym oswietleniu
Ostatnio zmieniony czw 21 lis, 2013 20:24 przez Andy, łącznie zmieniany 1 raz.
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
but if I spin and begin to slide, please dear god, protect my ride.
-Amen
- wisniowy
- Coś już wiem
- Posty: 51
- Rejestracja: pt 24 lis, 2006 22:23
- Lokalizacja: FG - Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
Nie jestem lakiernikiem, ale mojego poprzedniego Nissana malowaliśmy podobną techniką tyle że była to gotowa receptura MOTORCOLOR YAMAHA. Auto było w całości pomalowane w srebrny metal a na to poszły cienkie warsty "krwi" nakładane cienką mgiełką ok 4 warstw a potem na to lakier bezbarwny. Efekt niesamowity :
Auto opisane tutaj: topics34/s13-style-szatanismo-by-mot-vt7794.htm#73200
Jedynym mankamentem takiego rozwiązania jest to że lakiernik powiedział że jak coś obrysuje to nie podejmuje sie malowania jednego elementu czy nawet trzech. Trzebaby malować całe auto.
Auto opisane tutaj: topics34/s13-style-szatanismo-by-mot-vt7794.htm#73200
Jedynym mankamentem takiego rozwiązania jest to że lakiernik powiedział że jak coś obrysuje to nie podejmuje sie malowania jednego elementu czy nawet trzech. Trzebaby malować całe auto.
- claysman
- Stary Wyjadacz
- Posty: 754
- Rejestracja: pn 09 sty, 2012 22:19
- Lokalizacja: Ujście k/Piły
- Kontakt:
Tak, to jest efekt zwykłej trójwarstwówki- dostępnej w każdym systemie lakierniczym.wisniowy pisze:Nie jestem lakiernikiem, ale mojego poprzedniego Nissana malowaliśmy podobną techniką tyle że była to gotowa receptura MOTORCOLOR YAMAHA. Auto było w całości pomalowane w srebrny metal a na to poszły cienkie warsty "krwi" nakładane cienką mgiełką ok 4 warstw a potem na to lakier bezbarwny. Efekt niesamowity :
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Auto opisane tutaj: topics34/s13-style-szatanismo-by-mot-vt7794.htm#73200
Jedynym mankamentem takiego rozwiązania jest to że lakiernik powiedział że jak coś obrysuje to nie podejmuje sie malowania jednego elementu czy nawet trzech. Trzebaby malować całe auto.
Co do lakierowania całego auta zamiast elementów- lekki bullshit;) Wystarczy dobrze wycieniować i po sprawie. Max jeden cały element i obustronne przejścia.
Candy od trójwarstwówki różni się pigmentami barwiącymi i ich nasyceniem;)
ja powiem krotko... zdiecia nie przedstawiaja stanu faktycznego to trzeba zobaczyc na zywo :]
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
but if I spin and begin to slide, please dear god, protect my ride.
-Amen
- claysman
- Stary Wyjadacz
- Posty: 754
- Rejestracja: pn 09 sty, 2012 22:19
- Lokalizacja: Ujście k/Piły
- Kontakt:
Dzieje się, dzieje;)
Zdjęcia wrzucane już w temacie Konradowego Zółtka, ale zaktualizuję jeszcze ten topic;)
Konrad zażyczył sobie smolisto-czarne elementy silnika pokryte złota perłą.
Po kilku dniach zabawy pigmentami uzyskałem dość ciekawe połączenie czerni, które w słońcu dostaje mocnego refleksu perły.
Elementów lakierowanych było 6, od pokryw zaworów aż po turbinę.
Oto co wyszło:
Złożone do kupy wygląda to mniej więcej tak:
Zdjęcia wrzucane już w temacie Konradowego Zółtka, ale zaktualizuję jeszcze ten topic;)
Konrad zażyczył sobie smolisto-czarne elementy silnika pokryte złota perłą.
Po kilku dniach zabawy pigmentami uzyskałem dość ciekawe połączenie czerni, które w słońcu dostaje mocnego refleksu perły.
Elementów lakierowanych było 6, od pokryw zaworów aż po turbinę.
Oto co wyszło:
Złożone do kupy wygląda to mniej więcej tak:
Ostatnio zmieniony śr 15 sty, 2014 13:01 przez claysman, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam,
To ja się jeszcze raz przypomnę. Jeszcze raz pomalowałem dekle zaworów ale własnej kompozycji kolorami. Wydaje mi się że wyszło lepiej od poprzedniej wersji - bardziej krwiste mniej różowe.
Claysman powiedz mi czy używałeś jakiegoś podkładu pod części aluminiowe takie jak kolektor ssący czy turbinę i jak Ci się udało uzyskać gładką powierzchnie kolektora, bo po tym co zrobiłeś od razu naszła mnie ochota więcej elementów maznąć?
To ja się jeszcze raz przypomnę. Jeszcze raz pomalowałem dekle zaworów ale własnej kompozycji kolorami. Wydaje mi się że wyszło lepiej od poprzedniej wersji - bardziej krwiste mniej różowe.
Claysman powiedz mi czy używałeś jakiegoś podkładu pod części aluminiowe takie jak kolektor ssący czy turbinę i jak Ci się udało uzyskać gładką powierzchnie kolektora, bo po tym co zrobiłeś od razu naszła mnie ochota więcej elementów maznąć?
Ostatnio zmieniony pn 27 sty, 2014 22:46 przez Paweł, łącznie zmieniany 1 raz.
- claysman
- Stary Wyjadacz
- Posty: 754
- Rejestracja: pn 09 sty, 2012 22:19
- Lokalizacja: Ujście k/Piły
- Kontakt:
Jakiej firmy masz pigmenty?
Używasz żywic?
Ja pod elementy aluminiowe używam podkładku zwiększającego przyczepność self lub bezbarwnego, kiedy tylko barwię dany elementy.
Powierzchnia jest gładka bo...ją wygładziłem.
Było przy tym trochę roboty, ale pomóc może dobry podkład wypełniający.
Przerobiłem już wiele metod i produktów i wiem, że przy takiej robocie nie warto oszczędzać bo i tak zyskasz max 100zł w efekcie końcowym.
Niedługo będę lakierował swój silnik na ciemną czerwień....
/btw. Paweł. Nigdy nie lakieruj gwintów. Pokruszy Ci się lakier i Twoja klawiatura będzie cykać w pokruszonej farbie
Używasz żywic?
Ja pod elementy aluminiowe używam podkładku zwiększającego przyczepność self lub bezbarwnego, kiedy tylko barwię dany elementy.
Powierzchnia jest gładka bo...ją wygładziłem.
Było przy tym trochę roboty, ale pomóc może dobry podkład wypełniający.
Przerobiłem już wiele metod i produktów i wiem, że przy takiej robocie nie warto oszczędzać bo i tak zyskasz max 100zł w efekcie końcowym.
Niedługo będę lakierował swój silnik na ciemną czerwień....
/btw. Paweł. Nigdy nie lakieruj gwintów. Pokruszy Ci się lakier i Twoja klawiatura będzie cykać w pokruszonej farbie
Ostatnio zmieniony pn 27 sty, 2014 23:02 przez claysman, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam,claysman pisze:Jakiej firmy masz pigmenty?
Używasz żywic?
Ja do sprawy nie podchodzę tak profesjonalnie jak Ty i kolor dobieram w sklepie lakierniczym mówiąc co bym dołożył porównując z wcześniejszym efektem ponieważ nie maluję różnymi kolorami tylko chce dobrać pasującą mi czerwień. Ale się dowiem jakiej firmy pigmenty w sklepie stosują.
A żywic nie używam.
Dzięki za poradę i pozdrawiam Paweł
Ostatnio zmieniony wt 28 sty, 2014 00:02 przez Paweł, łącznie zmieniany 1 raz.