galka zmiany biegow

Wszelkie modyfikacje karesorii i wnętrza

Moderator: Moderator

yogasov

Witam. Chcialem was zapytac jak wyglada wymiana galki zmiany biegow w s13 ?
Czy jest jakis problem czy mozna kupic kazda uniwersalna i bedzie pasowac?

Pozdrawiam i z gory dzieki za pomoc w tej sprawie bo ta moja juz jest defunitywnie do wymiany ...

[ Dodano: Sro Sty 04, 06 13:03 ]
no Panowie, co jest ? nikt nie zmienial galki w swoim s13 ?
Awatar użytkownika
TURBO maniac
Stały gość
Stały gość
Posty: 442
Rejestracja: sob 20 gru, 2003 13:42
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Ja zmieniałem, ale moja odpowiedź może Ci się nie przydać z tego względu, że ja uciołem kawałek drążka żeby był krótszy... Teraz skok dźwigni jest mniejszy i daje coś w stylu short shiftera dla ubogich :lol: Ale jeśli chodzi o zmianę samej gałki to problemu być nie powinno, bo większość nowych gałek posiada kilka adapterów o różnej średnicy wewn. i zewn. więc powinieneś dać sobie radę.
Gdy dał gazu to wał urwoł, bo pod maską było TURBO!
Awatar użytkownika
Rafi
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 639
Rejestracja: wt 09 mar, 2004 07:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

a co zaproblem odkręcic starą i wstawić nową - zazwyczaj mają mocowania na ampuły uniwersalne
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
yogasov

no wlasnie chodzi o to ze chwycilem ja z calych sil i probowalem na chama krecic w lewo i ani drgnie - w seicento mojego brata (:p) on musial rozwalic cala galke bo byla nieodkrecalna - wiec wytam was czy ta galke sie w ogole da odkrecic czy trzeba ja rozwalic cala i wyjac jakos brutalnie ...
moze poptostu za lekko krece w lewo :P

pozdro
Awatar użytkownika
.wildcat.
Stały gość
Stały gość
Posty: 271
Rejestracja: ndz 29 maja, 2005 04:58
Lokalizacja: z miasta

Zdecydowanie za lekko kręcisz. Ona jest wkręcana zdaje się na klej :wink: U siebie musiałem użyć solidnej dźwigni, że by ją odkręcić. Spróbuj sobie zmajstrować patent jak do odkręcania filtra oleju. Powodzenia...
|oo|__|oo|

Wildcat

O=O---O=O
Awatar użytkownika
Coobcio
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 547
Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Ja znam dwie szkoły do pozbywania się starych gałeczek.
1) użyć fleksa
2) użyć brzeszczota

I kazda uniwersalna gała ci najdzie tylko że musi być ona skręcana na ampule, te z gwintami już się nie nadadzą.

Polecam takie gałki świecące jak ma Thusen :wink:
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0

Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]

Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Awatar użytkownika
clicker200sx
Stały gość
Stały gość
Posty: 269
Rejestracja: wt 10 maja, 2005 08:57
Lokalizacja: Birmingham UK
Kontakt:

Jezeli masz seryjna gale to jest ona na gwincie czyli odkreca sie ja odwrotnie do wskazowek zegara. Ja z moja tez mialem nie maly problem, troche sie nameczylem przy odkrecaniu, wkoncu nie byla ruszana przez 15 lat :lol:
Zmnienilem sobie ja na ladna uniwersalna skorzana, montaz jest bardzo prosty, wystarczylo dobrac adapter do drazka i przykrecic 3 imbusy.
Keepsake

.wildcat. pisze:Zdecydowanie za lekko kręcisz. Ona jest wkręcana zdaje się na klej :wink: U siebie musiałem użyć solidnej dźwigni, że by ją odkręcić. Spróbuj sobie zmajstrować patent jak do odkręcania filtra oleju. Powodzenia...
Nie ma potrzeby.

1) Owijamy gałę szmatą coby się nie kancerowała.

2) Od znajomego hydraulika/mechanika bierzemy najzajebistszy klucz francuski jaki ma

W niektórych furach (350Z) serwisówka nakazuje podnieść mieszek razem z panelem w który jest montowany i złapać drugim kluczem samą dźwignię, żeby uniknąć przeniesienia momentu na skrzynię bo może jej to zaszkodzić. Ale w S13/14 tego problemu nie ma.

Miłego wykręcania.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Styling”