Witam. Chcialem was zapytac jak wyglada wymiana galki zmiany biegow w s13 ?
Czy jest jakis problem czy mozna kupic kazda uniwersalna i bedzie pasowac?
Pozdrawiam i z gory dzieki za pomoc w tej sprawie bo ta moja juz jest defunitywnie do wymiany ...
[ Dodano: Sro Sty 04, 06 13:03 ]
no Panowie, co jest ? nikt nie zmienial galki w swoim s13 ?
galka zmiany biegow
Moderator: Moderator
- TURBO maniac
- Stały gość
- Posty: 442
- Rejestracja: sob 20 gru, 2003 13:42
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Ja zmieniałem, ale moja odpowiedź może Ci się nie przydać z tego względu, że ja uciołem kawałek drążka żeby był krótszy... Teraz skok dźwigni jest mniejszy i daje coś w stylu short shiftera dla ubogich Ale jeśli chodzi o zmianę samej gałki to problemu być nie powinno, bo większość nowych gałek posiada kilka adapterów o różnej średnicy wewn. i zewn. więc powinieneś dać sobie radę.
Gdy dał gazu to wał urwoł, bo pod maską było TURBO!
a co zaproblem odkręcic starą i wstawić nową - zazwyczaj mają mocowania na ampuły uniwersalne
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
[/scroll]
no wlasnie chodzi o to ze chwycilem ja z calych sil i probowalem na chama krecic w lewo i ani drgnie - w seicento mojego brata (:p) on musial rozwalic cala galke bo byla nieodkrecalna - wiec wytam was czy ta galke sie w ogole da odkrecic czy trzeba ja rozwalic cala i wyjac jakos brutalnie ...
moze poptostu za lekko krece w lewo
pozdro
moze poptostu za lekko krece w lewo
pozdro
Zdecydowanie za lekko kręcisz. Ona jest wkręcana zdaje się na klej U siebie musiałem użyć solidnej dźwigni, że by ją odkręcić. Spróbuj sobie zmajstrować patent jak do odkręcania filtra oleju. Powodzenia...
|oo|__|oo|
Wildcat
O=O---O=O
Wildcat
O=O---O=O
- Coobcio
- Stary Wyjadacz
- Posty: 547
- Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Ja znam dwie szkoły do pozbywania się starych gałeczek.
1) użyć fleksa
2) użyć brzeszczota
I kazda uniwersalna gała ci najdzie tylko że musi być ona skręcana na ampule, te z gwintami już się nie nadadzą.
Polecam takie gałki świecące jak ma Thusen
1) użyć fleksa
2) użyć brzeszczota
I kazda uniwersalna gała ci najdzie tylko że musi być ona skręcana na ampule, te z gwintami już się nie nadadzą.
Polecam takie gałki świecące jak ma Thusen
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
- clicker200sx
- Stały gość
- Posty: 269
- Rejestracja: wt 10 maja, 2005 08:57
- Lokalizacja: Birmingham UK
- Kontakt:
Jezeli masz seryjna gale to jest ona na gwincie czyli odkreca sie ja odwrotnie do wskazowek zegara. Ja z moja tez mialem nie maly problem, troche sie nameczylem przy odkrecaniu, wkoncu nie byla ruszana przez 15 lat
Zmnienilem sobie ja na ladna uniwersalna skorzana, montaz jest bardzo prosty, wystarczylo dobrac adapter do drazka i przykrecic 3 imbusy.
Zmnienilem sobie ja na ladna uniwersalna skorzana, montaz jest bardzo prosty, wystarczylo dobrac adapter do drazka i przykrecic 3 imbusy.
Nie ma potrzeby..wildcat. pisze:Zdecydowanie za lekko kręcisz. Ona jest wkręcana zdaje się na klej U siebie musiałem użyć solidnej dźwigni, że by ją odkręcić. Spróbuj sobie zmajstrować patent jak do odkręcania filtra oleju. Powodzenia...
1) Owijamy gałę szmatą coby się nie kancerowała.
2) Od znajomego hydraulika/mechanika bierzemy najzajebistszy klucz francuski jaki ma
W niektórych furach (350Z) serwisówka nakazuje podnieść mieszek razem z panelem w który jest montowany i złapać drugim kluczem samą dźwignię, żeby uniknąć przeniesienia momentu na skrzynię bo może jej to zaszkodzić. Ale w S13/14 tego problemu nie ma.
Miłego wykręcania.