R32 vs R33 vs R34 - porównanie

Wszelkie modyfikacje karesorii i wnętrza

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
Camil
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 145
Rejestracja: śr 23 lis, 2005 13:23
Lokalizacja: Czestochowa
Kontakt:

Suchar narazie nikt nie sprowadzi GTRa bo:
1. Zal go uzywac na naszych drogach
2. Trudno znalezc dobry egzemplarz(zadbany) w manualu(nie wiem czy GTR byl w automacie)
3.Malo kogo stac na takie auto poniewaz to nie jest auto do uzytku codziennego
Awatar użytkownika
Adams
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 161
Rejestracja: śr 21 gru, 2005 13:46
Lokalizacja: Warszawka [Włochy]
Kontakt:

w gruncie rzeczy powody ktore podales moznaby podczepic do wielu fajnych aut ktore mozna spotkac na polskich drogach. zapalencow (z pewnym portfelem) ani koszty ani walory praktyczne etc nie przeraza. a cena... dla mnie wysoka (choc za R32GTR to nie przesadzajmy -> 7000 funtow i masz B!fajny egzemplarz) ale dla kogos moga to byc grosze :wink:
zreszta przeciez taki GTR bylby np zajebistym democar'em! a do takich zastosowan koszty juz sie tak nie licza. z drugiej strony jak ktos juz takiego sprowadzi to mnie zazdrosc zezre :)
problem tylko jakby chciec przelozyc kierownice (to juz nie gtst) :?
i Skyline'ow w automacie nie bylo (THX God!)
'99 S14a - maszyna do: jarania sprzęgła, plucia ogniem, palenia gumy... jeździć niby też się da :]
Awatar użytkownika
Camil
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 145
Rejestracja: śr 23 lis, 2005 13:23
Lokalizacja: Czestochowa
Kontakt:

Masz racje ale mysle lepiej sobie sprowadzic GTST niz GTR to zawsze bedzie skyline i obojetnie jaka bedzie to wersja bedzie super autem. GTST nie jest duzo gorszy od GTR wiec lepiej go sprowadzic chociazby wlasnie ze wzgledu na latwiejsze przelozenie kierownicy i jakies 46x tansze auto.
Pozdro
Awatar użytkownika
Prutkyj
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 49
Rejestracja: pt 05 sie, 2005 12:43
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Camil pisze:Suchar narazie nikt nie sprowadzi GTRa bo:
1. Zal go uzywac na naszych drogach
2. Trudno znalezc dobry egzemplarz(zadbany) w manualu(nie wiem czy GTR byl w automacie)
3.Malo kogo stac na takie auto poniewaz to nie jest auto do uzytku codziennego
Ad1: Prawda
Ad2: Egzemplarzy dorych jest wiecej niz by sie zdawało. Japonczycy dbaja o swoje samochody i druciarstwo prawie nie występuje - wystarczy popatrzeć na skaje Pinga i Jarka/Czika - a nie są z 99 i 10 lat już mają!! to o czyms swiadczy, widziałem na sprzedaż modele R32 które mają 50000km!! od nowości mimo że są z 90 roku i nie jeden a pare takich. A co do wytrzymałości to te silniczki (RB20DET, RB25DET, RB26DETT) są zajebiście mocne do 400> KM
Ad3: Myśle że stać ludzi na to i nie jednego tylko nie każdemu sie podoba Skyline :lol: :lol: :lol:

Co do modyfikacji - to fajny jest jeden z D1 (RB26DETT z R33 GT-R)

Obrazek
Awatar użytkownika
Camil
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 145
Rejestracja: śr 23 lis, 2005 13:23
Lokalizacja: Czestochowa
Kontakt:

To jest chyba silvia s13. Jak sie myle to mnie poprawcie.
Awatar użytkownika
Pajak2444
Postojebca
Postojebca
Posty: 1522
Rejestracja: pn 27 wrz, 2004 22:58
Lokalizacja: Dlugoleka
Kontakt:

Camil pisze:To jest chyba silvia s13. Jak sie myle to mnie poprawcie.
To jest ONEVIA !
Sprzedam SHORT SHIFTERY ,, downpipy , frontpipy 3", zegary SWOOSH i SAGA 52mm i 60mm
Awatar użytkownika
Prutkyj
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 49
Rejestracja: pt 05 sie, 2005 12:43
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Pajak2444 pisze:
Camil pisze:To jest chyba silvia s13. Jak sie myle to mnie poprawcie.
To jest ONEVIA !
Zgadza sie - japonce powymyslali takie nazwy mieszanki 180sx i Silvii
Sprostowanie na przyszłość:
przód-> Sil (początek Silvia) eighty (koncówka 180) <-tył
przód-> One (początek 180) via (koncówka Silvia) <-tył

To tylko S13 :D Są jeszcze tyły od R32, mieszanki S15(przód) i S13 i takie tam.
Moje pytanie: Czy produkowano seryjnie Onevie?? bo dawniej czytałem że z powodu bardzo wysokiej popularności wsadzania zderzaków na przód od Silvii a tyłu od 180sx Nissan postanowił wypuścić w dość małej ilości egzemplarzy swojej produkcji Sileighty (na dzisiaj cena takiego wozu wacha sie w granicach dobrego R32 GT-R) Natomiast nic mi sie wiadomo na temat Onevii
Awatar użytkownika
Camil
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 145
Rejestracja: śr 23 lis, 2005 13:23
Lokalizacja: Czestochowa
Kontakt:

Tylko mieszaja te japonce, ale przynajmniej mozna wybrzydzac do bolu :D
cziko

nie no Camil róznica miedzy gts-t a gt-r top przepasc poprostu tao tak jak s13 240sx i s13 sr20det dłubniety na conajmniej 300hp :lol: suchar a tobie sie nie przysniło ze r33 ma naped tylko na tył w wersji gt-r?? ja tam wcale nie ma zamiru bronic skaja kiedys tylko r33 mi sie podobały teraz raczej gustował bym tylko w r34 a r32 zawsze wygladały dla mnie jak kupa gówna i tak zostanie ale jak by nie było z posód r32,r33 i r34 serynjnie najszbszy jes r32 sete robi w 4,7 a to wynik :shock: to zapewne za sprawa swojej wagio bo jest lzejszy od r34 o prawie 170kg :roll: o ile dobrze pamietam
Awatar użytkownika
Camil
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 145
Rejestracja: śr 23 lis, 2005 13:23
Lokalizacja: Czestochowa
Kontakt:

Wymien te roznice cziko. Skaj to skaj i niewazne czy GTST czy GTR choc GTR to jest legenda i nie ma tu dwoch zdan. Kurde dla mnie najlepszy jest R33 potem R34 a R32 jest jakis taki pedalski z tylu ale to moze z racji swojego wieku i innych czasow gdy byl konstruowany.
Awatar użytkownika
Lukasz
Stały gość
Stały gość
Posty: 274
Rejestracja: czw 25 wrz, 2003 22:18
Lokalizacja: Dusseldorf | Wrocław
Kontakt:

Camil pisze:Wymien te roznice cziko. Skaj to skaj i niewazne czy GTST czy GTR choc GTR to jest legenda i nie ma tu dwoch zdan. Kurde dla mnie najlepszy jest R33 potem R34 a R32 jest jakis taki pedalski z tylu ale to moze z racji swojego wieku i innych czasow gdy byl konstruowany.
Nie,nie. Skaj to nie skaj 8). To GT-R stworzył legendę, a udało mu się to dzięki silnikowi i nietypowemu napędowi. Poza GT-R żaden inny model Skyline nie posiada ani tego, ani tego. Więc to tak jak mieć Subaru 2.0 (bez turbo) i porównywać je do wersji WRX STI, że też ma napęd 4WD i silnik 2.0 ale mu tylko turbo brak i paru innych drobiazgów :wink:
Awatar użytkownika
Prutkyj
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 49
Rejestracja: pt 05 sie, 2005 12:43
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Dla mnie najładniejszy jest wbrew wszystkiemu R32 GT-R: Po Nissanie Skyline 2000 GT-R (PGC-10) otrzymał on najwięcej nagród. Dopiero później jest R34. R32 był pierwszym Nissanem z Attessą-ETS czyli najlepszym stwierdzonym przez Japonców systemem AWD na asfalt jaki wymyślono. Z tego co mi wiadomo wielu zawodowych kierowców serii JGTC itp w Japoni nie zabardzo lubiło R33 GT-R. Gdzieś nawet czytałem że prawowitym następcą R32 był dopiero R34. Zresztą wszystkie Skaje od R32 do R34 posiadały ten sam silnik (prawie) skrzynie z ulepszoną Attessą-ETS Pro dopiero w R34. Także różniły sie nadwoziem i charakterystyką seryjnego zawieszenia.
Awatar użytkownika
Camil
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 145
Rejestracja: śr 23 lis, 2005 13:23
Lokalizacja: Czestochowa
Kontakt:

Lukasz pisze:
Camil pisze:Wymien te roznice cziko. Skaj to skaj i niewazne czy GTST czy GTR choc GTR to jest legenda i nie ma tu dwoch zdan. Kurde dla mnie najlepszy jest R33 potem R34 a R32 jest jakis taki pedalski z tylu ale to moze z racji swojego wieku i innych czasow gdy byl konstruowany.
Nie,nie. Skaj to nie skaj 8). To GT-R stworzył legendę, a udało mu się to dzięki silnikowi i nietypowemu napędowi. Poza GT-R żaden inny model Skyline nie posiada ani tego, ani tego. Więc to tak jak mieć Subaru 2.0 (bez turbo) i porównywać je do wersji WRX STI, że też ma napęd 4WD i silnik 2.0 ale mu tylko turbo brak i paru innych drobiazgów :wink:
Fakt GTR to legenda i super auto. Roznic silnikowych chyba nie ma tak duzych jak miedzy impreza 2.0N/A a 2.0T. GTR ma 4WD i pare innych drobiazgow, ale jak dla mnie moglbybyc GTST najwazniejsze jest zeby bylo Skyline.
suchar
Stały gość
Stały gość
Posty: 202
Rejestracja: pt 03 wrz, 2004 08:42
Lokalizacja: Dąbrówka
Kontakt:

Czikens, dla mnie Skyline to R32 i już. O gustach sie nie dyskutuje, mi się podoba R32 za jego kanciastość i oldschool'ową linię - po prostu KLASYK. Jeden woli pomidory, drugi córkę ogrodnika. Ktoś tu napisał, że w R32 tył auta jest pedalski - tak gada, bo napewno nie widział. Może sobie pojezdzić nim tak, jak palcem po mapie - myśląc o podróży dookoła świata.
W UK, R32 maja tunerzy, a R34 pozerzy. R32 może kupić każdy (w normalnym cywilizowanym kraju) normalny człowiek, natomiast R34 kupuje garstka najbogatszych.

p.s. R33 jest tak samo fajny jak Chuck Norris. Z wyglądu podobny zupełnie do niczego, takie mocne "watburghini" z tyłem jak w 125p. :lol:
Awatar użytkownika
Camil
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 145
Rejestracja: śr 23 lis, 2005 13:23
Lokalizacja: Czestochowa
Kontakt:

Nie pisalem, ze jest pedalski tylko, ze ma pedalski tyl. Nie mam zastrzezen do tego auta bo nim nie jezdzilem i tu masz racje a to, ze mowie , ze ma pedalski tyl to tylko moja opinia i kazdy moze miec swoja.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Styling”