Sleeping eyes
Moderator: Moderator
- SKYLINE R34
- Stały gość
- Posty: 311
- Rejestracja: sob 20 gru, 2008 11:47
- Lokalizacja: Bogatynia
Fota puchy
Ostatnio zmieniony wt 28 sie, 2012 09:06 przez SKYLINE R34, łącznie zmieniany 1 raz.
Było s13
Jest s14a
Jest s14a
- TiGRA
- -#Administrator
- Posty: 1777
- Rejestracja: pt 06 lip, 2007 11:17
- Lokalizacja: Kórnik /k. Poznania
- Kontakt:
czyli dupa... pucha od manuala...
Odłącz przekaźnik i zobaczysz co zdechlo...
Odłącz przekaźnik i zobaczysz co zdechlo...
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym dniu następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Trochę odgrzeję kotleta ale chyba nie ma lepszego miejsca.
Czy może ktoś jednoznacznie (z racji urwania tematu ponad rok temu) znalazł jednoznaczną przyczynę nierównego podnoszenia się świateł. Patent zrobiony jak na VO, kable dobrze poprowadzone, odizolowane i lewa podnosi się słabiej jak prawa. To tylko kwestia mechaniczna? Jak się otwierają normalnie, to też lewa otwiera się minimalnie wolniej. Nie wiem czy to ma jakieś znaczenie, że mam przedlifta.
Czy może ktoś jednoznacznie (z racji urwania tematu ponad rok temu) znalazł jednoznaczną przyczynę nierównego podnoszenia się świateł. Patent zrobiony jak na VO, kable dobrze poprowadzone, odizolowane i lewa podnosi się słabiej jak prawa. To tylko kwestia mechaniczna? Jak się otwierają normalnie, to też lewa otwiera się minimalnie wolniej. Nie wiem czy to ma jakieś znaczenie, że mam przedlifta.
Ostatnio zmieniony ndz 01 gru, 2013 22:05 przez st4t1c, łącznie zmieniany 1 raz.
- Artur1020
- Postojebca
- Posty: 1643
- Rejestracja: pn 15 lut, 2010 22:46
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
- Kontakt:
a to nie jest dlatego (chodz nie wiem jaki jest ukladf w s13, a w manualu nie chec mi sie grzebac) ze sa polaczone szeregowo? i jedna dostaje minimalnie poznjiej prad jak druga?
Niesz sztuka zabić muche przednia szyba tylko boczną =)))
To by tłumaczyło dlaczego jedna wstaje później niż druga i (jak robię na przełącznik) jedna włącza się (w sensie żarówka) szybciej niż druga. Nigdy nie byłem dobry w kabelkach, można to jakoś obejść?Artur1020 pisze:a to nie jest dlatego (chodz nie wiem jaki jest ukladf w s13, a w manualu nie chec mi sie grzebac) ze sa polaczone szeregowo? i jedna dostaje minimalnie poznjiej prad jak druga?
Raczej szeregowo nie są podłączone, prędzej równolegle z tym że jedna ma dłuższy kabel a na dodatek stary i nie za super jakości już. Stąd inny opór kabla i różnica w podnoszeniu lampy. Ale to tylko moja teoria.
CA18
trzeba by sprawdzic czy to kwestia dlugosci przewodu czy kwestia silniczka
jesli przeodu - nalezalo by zrobic inny obwod sterowania lampami
jesli silnickza - wystarczylo by dwrwac dwa silnickzi tej samej strony i zamontowac
z tego co wiem to obie sa na jednym przekazniku wiec to raczej pomijam
jesli przeodu - nalezalo by zrobic inny obwod sterowania lampami
jesli silnickza - wystarczylo by dwrwac dwa silnickzi tej samej strony i zamontowac
z tego co wiem to obie sa na jednym przekazniku wiec to raczej pomijam
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
but if I spin and begin to slide, please dear god, protect my ride.
-Amen
Nie wiem czy odpowiednie miejsce jesli nie to prosze (usunac ten post bo nie chce robic syfu)
Ale zna ktos moze przyczyne dlaczego raz otwieraja mi sie lampy a raz nie? np jak jest chlodniej wlaczam swiatla i mi sie nie otwieraja musze drugi raz przekrecic wtedy sie otwieraja.
Dodam ze na guziku do otwierania swiatel otwieraja sie zawsze.
tylko przy zapalaniu swiatel raz sie zapala a raz nie
w czym moze byc problem?
Ale zna ktos moze przyczyne dlaczego raz otwieraja mi sie lampy a raz nie? np jak jest chlodniej wlaczam swiatla i mi sie nie otwieraja musze drugi raz przekrecic wtedy sie otwieraja.
Dodam ze na guziku do otwierania swiatel otwieraja sie zawsze.
tylko przy zapalaniu swiatel raz sie zapala a raz nie
w czym moze byc problem?