Sleeping eyes

Wszelkie modyfikacje karesorii i wnętrza

Moderator: Moderator

Golak

Wkoncu udalo mi sie :shock: zrobic sceny z filmu, zrobilem te najbardziej potrzebne jesli ktos bedzie mial problemy pomoge umnie dzila to bez konfilktowo, dodam ze to chyba najbardziej komfortowy i tani patent . pozdro
Załączniki
oczka 1.JPG
oczka 1.JPG (45.26 KiB) Przejrzano 7753 razy
oczka 2.JPG
oczka 2.JPG (58.19 KiB) Przejrzano 7711 razy
Awatar użytkownika
TURBO maniac
Stały gość
Stały gość
Posty: 442
Rejestracja: sob 20 gru, 2003 13:42
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Golak, od dwóch dni wale do Ciebie na gadu ale zero odzewu...
Naprawde Ci to działa? Ja zrobiłem niby wszystko jak wyżej i lipa :x
A wogóle jak to działa: tylko przy zapalonych lampach czy w każdej dowolnej sytuacji tzn. z zapłonem i bez, przy wciśniętym guziku stale otwartych lamp itd...

Dawaj info! :alien:
Gdy dał gazu to wał urwoł, bo pod maską było TURBO!
bzx

to jest pokazane na Video Option - Drift Heaven Vol. 15- nie wiem jak to wyciąć, może jutro pokombinuje
Golak

sory ze nie odpowiadalem ale zapomnialem o tym wogule wiesz moze zle podlaczyles bo ja tak mialem pomylilem 2 kable i juz nie dzialalo umnie dzialo 100% na poczatku jedno bylo wyzej drugie nizej ale teraz jak podlaczylem wsztko tak jak na schemacie i dziala to na zgaszonych i zapalonych swiatlach
Awatar użytkownika
ToM
Postojebca
Postojebca
Posty: 1009
Rejestracja: czw 24 lip, 2003 15:03
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Niedlugo bede mial do sprzedania urzadzonka w prosty i wygodny sposob zalatwiajace sprawe
Sleeping eyes. Uklad bedzie w pelni automatyczny z mozliwoscia regulacji stopnia otwarcia. Zreszta bedzie o tym w dziale gielda...
tery

Czekam z niecierpliwoscia !! :D
Golak

zalezy jaka cena jezeli po wyzej 40 zl to wole ten patet b o mozna to samo robic a naklad finasowy to z 10 zl i kabele :)
Awatar użytkownika
Maretzky
-#Administrator
-#Administrator
Posty: 826
Rejestracja: śr 29 paź, 2003 18:04
Lokalizacja: Wejherowo

A u mnie jest tylko jeden przekaznik od otwierania swiateł. I wszystko ładnie pięknie , tylko ze mi sie jedno swiatło otwiera wczesniej a drugi póżniej. Próbowałem wyrególwac na siłownikach ale kupa- dalej to samo. I mam jeden bardziej sleeping od drugiego :(
Wie ktos co z tym fantem zrobic ??
Obrazek
Golak

sprobuj to wszytko ladnie odizolowac od siebie podlacz jeszce raz mialem tak po pierwszym zalozeniu potem to zdemontowalem i zrobilem odnowa na nakladki i termiczne odizolowanie zrobilem i wszytko gra chodzi idealnie i co wazne jest rowne podreslam ze robilem to 3 razy i za 3 wyszlo niewiem moze bald w podlaczeniu albo kable sie stykaly gdzies
Awatar użytkownika
ToM
Postojebca
Postojebca
Posty: 1009
Rejestracja: czw 24 lip, 2003 15:03
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

zalezy jaka cena jezeli po wyzej 40 zl to wole ten patet
Wlasnie narazie rozwala sie o cene i usiluje zminimalizowac koszty. Caloscia steruje mikroprocesor, ma jeszcze pare dodatkowych funkcji (wlaczanie swiatel automatycznie w dzien w wymaganym okresie, funkcja odprowadzania - swiatla swieca sie przez ustawiony czas po zamknieciu auta i potem gasna) i do tego pare innych bajerow... Mysle ze calosc nie powinna przekroczyc 40-50zl w wersji finalnej...

Narazie ukladzik testuje sie w moim autku i jak narazie dziala ok (dzisiaj ladnie sam wlaczyl swiatelka), ale niech sie potestuje czy nie pojawia sie jakies dziwne problemy w instalacji elektrycznej...
Golak

widzisz juz jestem zainteresowany :) a walsnei wczoraj myslalem o czyms taki jak wlaczanie swiatel automatycznie od 1 heeee jesli bedziesz mial to juz na sprzedaz daj znac
Awatar użytkownika
ToM
Postojebca
Postojebca
Posty: 1009
Rejestracja: czw 24 lip, 2003 15:03
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

tjaa na nieszczescie (a moze i szczescie) dopadla mnie grypa, ale przez to mialem troche czasu nad posiedzeniem przy lutownicy i temat pchnolem do przodu. W sumie dobudowalem troche bajerow ;) i z nudow wymyslilem na to nazwe NLC (Nismo Light Controler) ;).

Teraz co potrafi ta zabawka:

1. Kontrola lamki wewnatrz auta (podane czasy moga ulec zmianie ;) )

a) wlaczanie lampki z efektem kinowym (dotyczy wszystkich funkcji)
b) wylaczanie lampki z efektem kinowym (dotyczy wszystkich funkcji)
c) pozostawienie wlaczonej lampki przez ok 30-40s po zamknieciu drzwi (gdy silnik wylaczony)
d) gdy drzwi pozostaja otwarte dluzej niz ok 150s wylaczenie lampki (zapobiega rozladowywaniu akumulatora)
e) natychmiastowe gaszenie lampki po zapaleniu silnika (przekrecenie stacyjki)
f) natychmiastowe gaszenie lampki po zamknieciu drzwu gdy silnik wlaczony (przekrecona stacyjka)
g) zapalenie lampki na ok 30s po zgaszeniu silnika gdy byly wlaczone swiatla
h) wlaczenie lampki na ok 150s z pilota centralnego zamku (o ile mamy taki zainstalowany - sterowanie impulsem masy przy otwarciu)
i) wylaczenie natychmiastowe lampki z pilota centralnego zamka (sterowanie impulsem masy przy zamykaniu)

2. Kontroler swiatel

a) automatyczne zapalanie swiatel w okresie zimowym uklad posiada podtrzymywany bateryjnie zegar z kalendarzem i w odpowiednim okresie sam pamieta o wlaczeniu swiatel po przekreceniu stacyjki.
b) mozliwosc deaktywacji ukladu (pozostaje tylko tryb reczny, kierowcy przypominany jest okres obowiazu wlaczania za pomoca brzeczyka)

3. Sleeping eyes
a) pozostawienie czesciowo otwarych swiatel (ustawiany poziom) po wylaczeniu swiatel.

-----------------------------------------------------------------------------

Uklad jest mozna by powiedziec juz w prawie finalnej wersji, chce jeszcze przetestowac pare pomyslow jednak to wymaga pobawienia sie przy instalacji w autku i to dobiero jak wyzdrowieje i zalatwie sobie cieply gararz.

Teraz pare pytan do ewentualnych chetnych chcacych posiadac takie cacko wiekszosc bedzie miala niestety wplyw na cene:

a) zastosowanie obudowy z przyciskami i diodami informacyjnymi lub prostej bez tego i kazdy kupi sobie przelaczniki i diody zamontuje gdzies w wlasnym zakresie

b) zastosowanie zlacza lub krotkiej wiazki ewentualnie przewodow o wiekszej dlugosci do wpiecia w instalacje.

Teraz troche ogolniej ale tez wazne. Nissan ma troche popaprane sterowanie swiatlami i wpiecie ukladu wymaga mimo wszystko pociegniecia pewnej ilosci kabelkow.

W sumie nie wiem czy mozna (dotyczy sleeping eyes) wmiare proste (bez kolejnej plontaniny kabli i ukladow wykonawczych w ukladzie - podnaszacych mimo wszystko koszty) zrealizowanie inaczej tej funkcji. Np. zapalone lampy (czesciowo otwarte). Ze schematu wiele nie wynika, a niestety jest troche zimno i nie mialem okazji posprawdzac w aucie. Poprostu za wlaczenie zarowek miedzy innymi odpowiadaja dwa przekazniki (Retract Relay1 i Relay2), natomiast te przekazniki sterowane sa z switchy (przelacznikow) zamontowanych w silniczkach podnoszacych siatla . Tak wiec narazie nie wiem do konca na ile trzeba by modyfikowac sam uklad i instalacje auta aby osiagnac taki efekt (nie wiem w ktorym polozeniu swiatel rozlaczane sa przekazniki Relay1 i 2 itp.), tak samo czy nie bedzie sie to wiazalo z ciagnieciem przewodow pod maske i wpinaniem w jakies tam miejsca. Oczywiscie wszystko jest do zrealizowania tylko niestety podnosi koszty.

I tutaj pytanie jak widzicie dzialanie opcji Sleepin Eyes, czy ma to byc tylko pozostawienie czesciowo niedomknietych swiatel (wylaczonych), czy np. mozliwosc jazdy z wlaczonymi czesciowo zamknietymi swiatlami itp.
Ostatnio zmieniony ndz 11 gru, 2005 17:32 przez ToM, łącznie zmieniany 1 raz.
Golak

mozliwosc jazdy z wlaczonymi jak sie bawic to sie bawic
koksymilian

Najprostszy i najtanszy sposob :D

sleepy eyes
Awatar użytkownika
blurek
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 685
Rejestracja: śr 27 paź, 2004 14:13
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

tyle ze z tego co widze to ta wersja S13 ma jakas inna elektryke ... niewiem jak u innych ale u mnie nie ma brazowego przy tym wlaczniku ... baaaa nawet u mnie kostka jest mniejsza ;)
http://www.ext.com.pl - radiolinie, teleinformatyka
ODPOWIEDZ

Wróć do „Styling”