Sleeping eyes

Wszelkie modyfikacje karesorii i wnętrza

Moderator: Moderator

Daniel

Wiecie, bardzo popularną i podobno nie aż tak skomplikowaną przeróbką samochodu Ford Probe jest zrobienie czegoś co nazywa się "sleeping eyes". Piszę o Probe, bo ze strony o Probe i z ich forum zapożyczam poniższy tekst. Sleeping eyes to po prostu do połowy otwarte reflektory, takli bajer na zloty czy coś. No więc w galerii S13 na stronie Turbokillers znalazłem kilka przykładów 200sx z takimi światełkami:

Obrazek

Obrazek

Jeżeli komuś się podoba to to jest rzekomo bardzo proste dla kogoś kto się troszkę zna na elektryce. Wklejam ze strony www.performanceprobe.pl :

BĘDZIESZ POTRZEBOWAŁ:
Dużo wolnego czasu
Przełącznik typu on/off najlepiej metalowy lub mozesz zastosować przekaźnik
bezpiecznik wpinany w przewód
śrubokręt, kombinerki, zaciskarkę do przewodów i końcówek
końcówki do montowania przewodów samochodowych (paczka, gdyż zawsze się przydadzą)

INSTRUKCJA:
Najpierw i przede wszystkim rozłacz akumulator. Nie chcielibyśmy aby powstał pożar, teraz może się tak stać
Nastepnie znajdź miejsce, gdzie chcialbyś wewnątrz umiescic przełacznik. Ja zamontowałem swój pomiędzy dzwignią manualną (zmiany biegów) a hamulcem. Sugeruję zamontowanie w popielniczce. Jest tam ładnie i dyskretnie.
wyciągnij (zdejmij) wszystkie konieczne panele i zamontuj tam przełącznik
przylutuj 2 przewody do przełącznika
poprowadź przewody pod konsolą i przez osłonę ogniotrwałą do komory silnika
Otworz pokrywę bezpieczników w komorze silnika. Szukaj bezpiecznika "Retra Fuse". Wypnij ten bezpiecznik. Spójrz poniżej, gdzie wyjąłeś bezpiecznik. Tam gdzie był bezpiecznik będziesz podłączał przewody przez złączki (końcówki do montowania przewodów). Podłącz te złączki po jednej na każdym przewodzie i wciśnij je do gniazd gdzie wcześniej był bezpiecznik. Możesz dodać bezpiecznik na przewodzie jeśli chcesz.
podlącz akumulator. Teraz masz już podłączone sleeping eyes.

----------

Ja oczywiście nie wiem czy to się tak samo robi w 200sx, ale przypuszczam, że mechanizm otwierania świateł się wiele nie różni. W razie czego myślę, że na forum Forda Probe każdy będzie mógł się zapytać o jakieś wskazówki i uzyska pomoc - www.probe.kim.pl

----------

Pozdrówka (mam nadzieję, że nikt mnie nie okrzyczy za ten topic)..
Awatar użytkownika
mellow
Stały gość
Stały gość
Posty: 402
Rejestracja: ndz 21 wrz, 2003 17:37
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

a nieda sie poprostu jakiegos patyka wetnkac czy cos ? 8) :P :mrgreen:
"I had a look around the carpark and couldn't help noticing, that my car is significantly faster than all of yours..."
powered by:Japan Sport Service
Awatar użytkownika
IceMan
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 883
Rejestracja: sob 13 wrz, 2003 10:12
Lokalizacja: Szczecin

bardzo fajna sprawa i nie widze powodow zeby nie mialo dzialac
Anonymous

:lol: ja cały czas myslę i mam zamiar zrobic cos w tym rodzaju ale z wymianą reflektorów , żeby sie otwierały do połowy. Soczewki na swiatła mijania mam, tylko jeszcze jakies "płaskie" światło na drogowe potrzebne . :cry:
Anonymous

ja kiedys mialem probe i tak zrobilem . [shadow=red]fajowy efekt[/shadow] tylko trza w elektryce pogrzebac ale warto bo to przyjemnie wyglada.
Goran220V

Z tego co pamietam to ktos juz ten temat poruszal i nawet byly wklejone fotki S13tek z takimi łoczkami śpioncymi
Goranowa

Tak bylo, ale to bylo bardziej o swiatlach jakie mozna wstawic, te mi sie wydaja ciekawsze.
Awatar użytkownika
Lukasz
Stały gość
Stały gość
Posty: 274
Rejestracja: czw 25 wrz, 2003 22:18
Lokalizacja: Dusseldorf | Wrocław
Kontakt:

Ja ustawiałem to ręcznie, kręcąc silniczkami i tak jeździłem przez cały dzień aż do wieczora.

Ps. Znam lepszy sposób na uchylenie lamp żeby fajnie wygądały. Ale to narazie jest moja tajemnica. :wink:
Obrazek
Anonymous

zdradz nam plis....

Ps. czy tez tak po dziadowsku chodzi wam forum jak mi ( czyt. powoli-strasznie) :evil:
Awatar użytkownika
dr Mike
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 537
Rejestracja: pn 28 lip, 2003 11:50
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

malpa pisze::lol: ja cały czas myslę i mam zamiar zrobic cos w tym rodzaju ale z wymianą reflektorów , żeby sie otwierały do połowy. Soczewki na swiatła mijania mam, tylko jeszcze jakies "płaskie" światło na drogowe potrzebne . :cry:
:| A z polucją nie będzie kłopotów?
Anonymous

a dlaczego miały by byc?? jezeli bedzie zrobione to po ludzku nie ma problemu( tak mi sie wydaje)Predzej pały przyczepia ci sie do niesprawnego halogenu... :roll:
Awatar użytkownika
dr Mike
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 537
Rejestracja: pn 28 lip, 2003 11:50
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Teoretycznie chyba wszystko musi mieć homologację... :|
Awatar użytkownika
Cool
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 75
Rejestracja: pn 03 lis, 2003 18:42
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Mnie ostatnio zatrzymali jak wyprzedzałem z pasa dla skręcających prosto przez zatoczkę autobusową bez prawego światełka... Pan powiedział że zabierze dowód albo pójdę na stacje po zarówkę - powiedziałem że dam mu pieniądze i niech mi kupi HB3 to się zmarszczył i myślał, że z niego głupa robię i nie wierzył póki mu lampy z napisem nie pokazałem.... :lol: Co miał zrobić puścił mnie i tyle ! :lol:
Anonymous

dr Mike pisze:Teoretycznie chyba wszystko musi mieć homologację... :|
Teoretycznie tak ale... :mrgreen: kup jakis reflektor na giełdzie z homologacja.. :mrgreen: . Na serio, jezeli bedzie zrobione to naprawde dobrze, wydaje mi sie ,że nie bedzie problemów, nawet na przegladzie technicznym :wink:
Goranowa

malpa pisze:
Ps. czy tez tak po dziadowsku chodzi wam forum jak mi ( czyt. powoli-strasznie) :evil:
Mi standardowo chodzi chyba.
Ale mi akurat ulegl zmianie sposob dostepu do netu, wiec moglam nie zauwazyc roznicy, bo sie zmiana forum z tym w czasie zbiegla.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Styling”