Nie. Nie próbowałem tego, bo nie muszę. Uwierz mi, że gra nie warta świeczki, robiłem parę innych rzeczy przy obydwu silniczkach i wiem jak działają. I nie jest tak, że są to poprostu silniczki elektryczne.
Nie łatwiej zakręcić pokrętłem do ręcznego opuszczania świateł? Przecież na codzień chyba tak nie będziesz jeździł?
Sleeping eyes
Moderator: Moderator
na silniczkach od regulacji tego nie zrobisz. Jak chcesz to robi sie to elektronicznie i odcina napiecie po pewnym okreslonym czasie lub na przelacznikach. Problem w tym ze mechanizmy maja nieraz rozne opory i swiatla nie zawsze sie ustawia idealnie.
Aby to zrealizowac plynnie nalezalo by przerobic caly uklad podnoszenia, tzn. wywalic z silnikow styki i dolaczyc np. jakis enkoder. Caloscia sterowal by procek wtedy mozna by bylo spokojnie plynnie sterowac podnoszenie.
W sumie gra nie warta swieczki ze wzgleu na koszty...
Aby to zrealizowac plynnie nalezalo by przerobic caly uklad podnoszenia, tzn. wywalic z silnikow styki i dolaczyc np. jakis enkoder. Caloscia sterowal by procek wtedy mozna by bylo spokojnie plynnie sterowac podnoszenie.
W sumie gra nie warta swieczki ze wzgleu na koszty...
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #005/06 Nie jestem alkoholikiem jestem koneserem bo pić nie muszę, piję bo lubię ...[/scroll]
Czeci miał w swojej Nysie taki paent. Tylko nie na pokrętło, a na przełącznik.
Były dwa przełączniki, i można było ustawiać światła w wielu pozycjach.
Jak to działało to nie wiem, ale bawił się z tym kilka godzin.
Podobno u kolejnej osoby zeszłoby w 1 godzinę.
Więc da się zrobić.
Problez ze sleepy jest taki, że to wtedy nie świeci tam gdzie powinno.
Były dwa przełączniki, i można było ustawiać światła w wielu pozycjach.
Jak to działało to nie wiem, ale bawił się z tym kilka godzin.
Podobno u kolejnej osoby zeszłoby w 1 godzinę.
Więc da się zrobić.
Problez ze sleepy jest taki, że to wtedy nie świeci tam gdzie powinno.
EMWU is dead
- roball
- -#Moderator
- Posty: 3140
- Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
- Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki
nie no, ja nie agresywnie pytałem czy robiłeś - tylko z ciekawości.wildcat. pisze:Nie. Nie próbowałem tego, bo nie muszę. Uwierz mi, że gra nie warta świeczki, robiłem parę innych rzeczy przy obydwu silniczkach i wiem jak działają. I nie jest tak, że są to poprostu silniczki elektryczne.
Nie łatwiej zakręcić pokrętłem do ręcznego opuszczania świateł? Przecież na codzień chyba tak nie będziesz jeździł?
chodziło mi o to że w regulatorze wysokości świateł mamy gotowe 4 poziomy sygnału
mi nie zależy na tym bajerku - nie będę robił żadnej przeróbki
ale przyszedł mi do głowy pomysł, to go zarzuciłem - a nuż ktoś skorzysta
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
a zombie zombie zombie...
Mam takiego mod'a i zrobiony jest bardzo dawno i minimalnym nakladem: przyciskiem wlaczam "+" i sie opuszczaja. Puskasz przycisk i lampy staja w dowolnej pozycji.
Zrobiłem jak poleca wujek Tang z dalekiego wschodu
http://video.google.pl/videoplay?docid= ... 69&q=200sx
i ... dupa! Na jeden wyłącznik brak reakcji, na drugim idą dwie lampy - nierówno oczywiście
Ktoś miał taki problem?
Airbog, napisz coś więcej o tym Twoim magicznym "+" bo zamykają mi się równo
http://video.google.pl/videoplay?docid= ... 69&q=200sx
i ... dupa! Na jeden wyłącznik brak reakcji, na drugim idą dwie lampy - nierówno oczywiście
Ktoś miał taki problem?
Airbog, napisz coś więcej o tym Twoim magicznym "+" bo zamykają mi się równo
Ostatnio zmieniony pt 22 gru, 2006 22:05 przez kamil, łącznie zmieniany 1 raz.
200 SXy są zajefajne... nom czy ktoś śmie zaprzeczyć?? <killer>
To wam chłopy gratuluję dokonania ale czy ktoś ma problem jak wyżej opisany?
(Na jeden wyłącznik w ogóle nie reaguje a z drugiego idą dwa światła, nierówno )
Co jest?
(Na jeden wyłącznik w ogóle nie reaguje a z drugiego idą dwa światła, nierówno )
Co jest?
200 SXy są zajefajne... nom czy ktoś śmie zaprzeczyć?? <killer>
czyli sugerujesz kręcenie śrubkami na tym cięgnie?
200 SXy są zajefajne... nom czy ktoś śmie zaprzeczyć?? <killer>
mi otwieraja i zamykaja sie oba rowno tylko tak jak mowie jeden chebel dzwiga swiatelka drugim sie je chowa. Kamil zwroc uwage przy normalnym zalanczaniu swiatel jak sie one otwieraja. bo wsadzenie tych wylacznikow nie powinno miec wplywu na nierowne otwieranie oczek
Gdy ciagne za dzwignie kierunkowskazow, lampy sie podnosza (samo wlaczenie dowolnych lamp nie przeklada sie na ich podniesienie). A gdy musze opuscic - naciskam przycisk i czekam. Gdy chce lampy zostawic w jakiejs pozycji - puszczam przycisk.
Podpinam się pod temat z pytaniem.
Zrobiłem już dawno sleepy na dwa przełączniki wg. instrukcji... fakt, że czasem otwierają się równo, a czasem nie... nie wiem od czego to zależy.
Pytanie jednak dotyczy tego, czy wam także światła na włączonym modzie opadają na wybojach czy tylko ja mam jakieś takie "miękkie", zwykle opada lewa lampa.
Zrobiłem już dawno sleepy na dwa przełączniki wg. instrukcji... fakt, że czasem otwierają się równo, a czasem nie... nie wiem od czego to zależy.
Pytanie jednak dotyczy tego, czy wam także światła na włączonym modzie opadają na wybojach czy tylko ja mam jakieś takie "miękkie", zwykle opada lewa lampa.
tez tak mam lewa lampa odpala sie z opóźnieniem, tez nie wiem dlaczego :]
Niskie, Szerokie... i jedzie się Bokiem
S14a in Progress (4%)
Honda CB600F Hornet (94bhp) (100%)
S14a in Progress (4%)
Honda CB600F Hornet (94bhp) (100%)