[shadow=red][/shadow]
panowie pytanie dnia
a może by tak lambo doors do sx sobie wpakować... robił to ktoś w innych autach.
zestawy są niby plug and play. www.castex.u2.pl tylko czy tak łatwo i prosto to pasuje....
ciekawe..
lambo doors
Moderator: Moderator
- Nurek200SX
- Stały gość
- Posty: 358
- Rejestracja: ndz 04 cze, 2006 19:43
- Lokalizacja: Szczecin
Fajna sprawa tylko ciekawe czy by to fajnie wygladało w 200sx(w moim przypadku w S13) Jaka jest cena takiego cuś i czy w ogóle by to pasowało bo na allegro widziałem że są różne takie zawiasy i do każdego samochodu inny żeby nie było trzeba przerabiac.
...:::200SX S13:::...
Nie sztuką jest mieć nowego 200SX-a, sztuką jest wsadzić całe serce w starego, by wyglądał jak nowy ;D
Nie sztuką jest mieć nowego 200SX-a, sztuką jest wsadzić całe serce w starego, by wyglądał jak nowy ;D
mnie sie nie podobaja drzwi lambo... smierdzi mi to tandetą... zamiast tego wolalbym zainwestowac w cos innego do samochodu no ale to kwestia gustu a jak wiadomo o gustach sie nie dyskutuje
tu kilka fotek z lambodorsami w 200sx
http://www.garaget.org/?car=11934&image=202753
http://www.garaget.org/?car=11934&image=261240
http://www.garaget.org/?car=11934&image=231281
http://www.garaget.org/?car=11934&image=250326
osobiscie by mi sie to podobalo
tylko co znowu z panami 95% beda sie czepiac
gdzies na necie widzialem takie zawiasy ktore dzialaja jak normalne i jak lambo
http://www.garaget.org/?car=11934&image=202753
http://www.garaget.org/?car=11934&image=261240
http://www.garaget.org/?car=11934&image=231281
http://www.garaget.org/?car=11934&image=250326
osobiscie by mi sie to podobalo
tylko co znowu z panami 95% beda sie czepiac
gdzies na necie widzialem takie zawiasy ktore dzialaja jak normalne i jak lambo
Pewnie będzie sporo kosztować więc wole zainwestować w silnik lub zaieszenie
200SX RS13 CA18DET T25 + 2 cale przelot
Wywalony ABS
Wywalony środek:)
Wywalony ABS
Wywalony środek:)
Tandeta tandetą ale laski po wsiach w gacie szczają na taki widok.
A na temat to:
KOŃCZYMY TASOWANIE.
jesli chcecie żeby temat wisiał to:
Nie piszemy: mi się podobają/mi nie/ fajne/brzydkie......
Tylko konkrety: taki i taki kosztuje tyle i tyle, jakość taka i taka, roboty tyle i tyle.
Koniec brandzlowania i tematów o niczym na głównym.
OT we wszystko o wszystkim a śmieci w śmieciach - od was zależy jak to się skończy.
A na temat to:
KOŃCZYMY TASOWANIE.
jesli chcecie żeby temat wisiał to:
Nie piszemy: mi się podobają/mi nie/ fajne/brzydkie......
Tylko konkrety: taki i taki kosztuje tyle i tyle, jakość taka i taka, roboty tyle i tyle.
Koniec brandzlowania i tematów o niczym na głównym.
OT we wszystko o wszystkim a śmieci w śmieciach - od was zależy jak to się skończy.
EMWU is dead
-
- Stały gość
- Posty: 290
- Rejestracja: śr 15 lut, 2006 22:27
- Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
- Kontakt:
A moim zdaniem właśnie tutaj powinno się to znajdować i ludzie powinni się wypowiadać czy się im podoba czy nie bo w końcu temat tyczy sie jak najbardziej nissana a oferty z cenami do do giełdy...
Ale oczywiście bedzie jak zechce wielki moderator
A mi się podobają bo właśnie buduję furkę od podstaw Tylko warunek zamontowania to to aby dało się także otwierać w normalny sposób
Sarkazm sobie daruj. Co do sensu wypowiedzi to jej nie zrozumiałeś.
Budujesz auto dla siebie czy dla ludzi z forum?
Jednym się podoba innym nie jak chcesz znać upodobania to zrób ankietę.
Wstawiajcie, zdjęcia, ceny, rozwiązania - może są różne itd itp..
Mają być konkretne informacje dla osób którzy chcą to sobie zrobić.
Ale oczywiście bedzie jak zechce wielki moderator
A mi się podobają bo właśnie buduję furkę od podstaw Tylko warunek zamontowania to to aby dało się także otwierać w normalny sposób
Sarkazm sobie daruj. Co do sensu wypowiedzi to jej nie zrozumiałeś.
Budujesz auto dla siebie czy dla ludzi z forum?
Jednym się podoba innym nie jak chcesz znać upodobania to zrób ankietę.
Wstawiajcie, zdjęcia, ceny, rozwiązania - może są różne itd itp..
Mają być konkretne informacje dla osób którzy chcą to sobie zrobić.
Ostatnio zmieniony wt 24 paź, 2006 13:48 przez wolak240sx, łącznie zmieniany 1 raz.
http://allegro.pl/item134131889_orygina ... niej_.html
Tu sa zawiasy "uniwersalne" za 1,579zl ale zabawy moze byc duzo z dopasowaniem .
Wedłog mnie jesli kupowac takie cuś to tylko pod dany model ( "Plug and play" ).
A czy ładne....powiedzmy ze ja wole normalne
Tu jest pod 200sx (niewiem czy s13, s14 ) ale jak widac cena jest .... dosc duza 1,400 Euro...
http://www.neotuning.com/catalog/produc ... 5b588d6d9a
Tu sa zawiasy "uniwersalne" za 1,579zl ale zabawy moze byc duzo z dopasowaniem .
Wedłog mnie jesli kupowac takie cuś to tylko pod dany model ( "Plug and play" ).
A czy ładne....powiedzmy ze ja wole normalne
Tu jest pod 200sx (niewiem czy s13, s14 ) ale jak widac cena jest .... dosc duza 1,400 Euro...
http://www.neotuning.com/catalog/produc ... 5b588d6d9a
- sgt_raffie
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 41
- Rejestracja: śr 08 mar, 2006 13:04
- Lokalizacja: Penrith (GB) / Bielsko (PL)
- Kontakt:
Interesowalem sie kiedys tematem i to nigdy nie jest plug and play. Zawsze trzeba cos docinac / przerabiac / spawac. Osobna sprawa jest skutecznosc takiego rozwiazania.
Wszytskie tansze kity (w kazdym razie te ktore widzialem na samochodach) uzywaja b. slabych silownikow. Powoduje to ze samemu musisz te drzwi unosic do gory (no prawie samemu) a do lekkich to one nie naleza. Jak ma byc lepiej musza byc mocniesze silowniki (wieksze - wiecej przerobek).
Poza tym kwesta bezpieczenstwa...Z tego co wiem tylko LSD testuje swoje produkty jak sie zachowaja w wypadku a jesli zdecydujesz sie na kit "no name" to sam ponosisz ryzyko..
...czekam obecnie na ksiazke ze stanow w ktorej ma byc miedzy innymi dokladnie opisany sposob konstrukcji i budowy LSD i jak dostane to zrobie skana i wrzuce.
pozdrawiam
(przepraszam za brak polskich znakow ale ich nie mam
I o przynajmnie takie wypowiedzi mi chodziło (ta i jedna wyżej)
Wszytskie tansze kity (w kazdym razie te ktore widzialem na samochodach) uzywaja b. slabych silownikow. Powoduje to ze samemu musisz te drzwi unosic do gory (no prawie samemu) a do lekkich to one nie naleza. Jak ma byc lepiej musza byc mocniesze silowniki (wieksze - wiecej przerobek).
Poza tym kwesta bezpieczenstwa...Z tego co wiem tylko LSD testuje swoje produkty jak sie zachowaja w wypadku a jesli zdecydujesz sie na kit "no name" to sam ponosisz ryzyko..
...czekam obecnie na ksiazke ze stanow w ktorej ma byc miedzy innymi dokladnie opisany sposob konstrukcji i budowy LSD i jak dostane to zrobie skana i wrzuce.
pozdrawiam
(przepraszam za brak polskich znakow ale ich nie mam
I o przynajmnie takie wypowiedzi mi chodziło (ta i jedna wyżej)
Ostatnio zmieniony wt 24 paź, 2006 13:50 przez sgt_raffie, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 7
- Rejestracja: pn 19 paź, 2009 13:15
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
BeXa89 mógł byś rozwinąć swoją wypowiedz ? Jaki materiał ? siłowniki rozumiem klapy tylnej bo nigdzie indziej ich tam nie ma ;p
Co do lsd to spawanie jest w 99% i podwijanie błotników, żeby weszły "uszy" siłowniki to kiedyś koleś na allegro się ogłaszał, że te kiepskie bierze i przerabia jak amortyzatory wymienia gaz wewnątrz czy jakoś tak, możliwe, że w miejscach gdzie amory robią też by się podjęli.
Kwestia Policji to kiedyś jak chopla miałem na tym punkcie to podjechałem do drogówki ;p Panowie byli bardzo sympatyczni i chyba podkreślam chyba mnie w konia nie robili ;p więc do rzeczy powiedzieli mi, że jak oni robią kontrole a drzwi otwierają się do góry a nie wygląda to jak Lamborghini to chcą atestu i czegoś tam jeszcze jakiś papier nie pamiętam, a to zapewne ma tylko oryginalne LSD, jednak jak ktoś wcześniej wspomniał są zestawy otwierane w poziomie i pionie, proste przy kontroli otwieramy w poziomie ;] ale tu jest mały problem zajmują one dwa razy więcej miejsca pod błotnikiem, no problem przy poszerzonych, ale wiadomo, mało kto je ma ;] Pozdrawiam
Co do lsd to spawanie jest w 99% i podwijanie błotników, żeby weszły "uszy" siłowniki to kiedyś koleś na allegro się ogłaszał, że te kiepskie bierze i przerabia jak amortyzatory wymienia gaz wewnątrz czy jakoś tak, możliwe, że w miejscach gdzie amory robią też by się podjęli.
Kwestia Policji to kiedyś jak chopla miałem na tym punkcie to podjechałem do drogówki ;p Panowie byli bardzo sympatyczni i chyba podkreślam chyba mnie w konia nie robili ;p więc do rzeczy powiedzieli mi, że jak oni robią kontrole a drzwi otwierają się do góry a nie wygląda to jak Lamborghini to chcą atestu i czegoś tam jeszcze jakiś papier nie pamiętam, a to zapewne ma tylko oryginalne LSD, jednak jak ktoś wcześniej wspomniał są zestawy otwierane w poziomie i pionie, proste przy kontroli otwieramy w poziomie ;] ale tu jest mały problem zajmują one dwa razy więcej miejsca pod błotnikiem, no problem przy poszerzonych, ale wiadomo, mało kto je ma ;] Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pn 26 kwie, 2010 21:27 przez Arias, łącznie zmieniany 1 raz.
on otwierają sie do pewnego konta w poziomie wystarczy aby dało sie wysiasć a potem jest możliwoś podnisienia do góry
widze że jesteś z katowic kiedyś sie spotkamy i ci pokaże. ja jestem z mysłowic
widze że jesteś z katowic kiedyś sie spotkamy i ci pokaże. ja jestem z mysłowic
Ostatnio zmieniony wt 27 kwie, 2010 11:35 przez BeXa89, łącznie zmieniany 1 raz.
Jak możesz to zrób zdjęcia bo ja też jestem ciekawy jaka jest tego konstrukcja.