Mate96
ciac podloge kurde kto znowu takie cuda wymysla...
...ja mam tak montowane jak opisales i nie jest to jakas filozofia... Jak chce miec sie regulacje
(w jakims stopniu) wystarczy nawiercic kilka otworow w mocowaniu...
Jakie fotele do S13 ?
Moderator: Moderator
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #005/06 Nie jestem alkoholikiem jestem koneserem bo pić nie muszę, piję bo lubię ...[/scroll]
- 8siem3
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 1
- Rejestracja: ndz 17 sie, 2008 00:33
- Lokalizacja: Mrągowo (NMR)
- Kontakt:
Proszę : doskonałe na tor i nie powiem bo i na street
topics12/s-fotele-bride-gardis-iii-vt13709.htm#125333
P.S - Mogę zejść z ceny trochę
topics12/s-fotele-bride-gardis-iii-vt13709.htm#125333
P.S - Mogę zejść z ceny trochę
a ja orginalne ładnie obszyłem i moze nie maja trzymania jak kubły ale wyglad jest moim zdaniem ok
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.
Ja właśnie też mam takie obszyte z polifta s13 zamontowane i właśnie nie wiem czy to wyjątek czy wszystkie są takie trefne?? ... Srak mi jeździ po nich od prawa do lewa i na odwrót, jak po wersalce, są fatalnie płaskie.domino pisze:a ja orginalne ładnie obszyłem i moze nie maja trzymania jak kubły ale wyglad jest moim zdaniem ok
[ Dodano: Nie 24 Sty, 2010 19:14 ]
miałem okazję rozgościć się w siedzisku od s14, tu już sprawa wygląda zdecydowanie lepiej.
Czy mógłby ktoś podklepać link do jakiegoś how to ... jak zaadaptować je do s13 ?
Poliftowe fotele s13 maja beznadziejne trzymanie i jesli ktos mysli o zmianie foteli ze wzgledu wlasnie na trzymanie to zmiana na s14 to kiepski bardzo pomysl bo one sa rownie gowniane pod tym wzgledem i gra nie warta swieczki.
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
jeżeli porównasz je do kubłów no to oczywiście że masz rację, ale jeśli porównujemy fotele s14 (ja testowałem tą wersje w skórze) i fotel od s13 polift to umówmy się, różnica jest wyczuwalna, s13 są bardziej gównianiejsze (jest w ogóle taki wyraz?). Czy gra warta świeczki to kwestia tego w jakiej cenie uda się wyrwać takowe. Jeśli okazyjnie to jest sens, ale jeśli inwestować extra hajs to raczej nie.
Roznica jest symboliczna i jak dla mnie jesli zmieniac fotel z tego powodu to odrazu na cos normalnego bo te fotele s13 polift (w przedlift nie jezdzilem) i s14 to jakis zart.
Ostatnio zmieniony ndz 24 sty, 2010 21:19 przez ige, łącznie zmieniany 1 raz.
T o ja już nic nie kumam, może ja mam fakieś wyjątkowo fatalne te z s13. Siedziałem w tych z s14 i zauważyłem kilka różnic na "+" w s14:ige pisze:Roznica jest symboliczna i jak dla mnie jesli zmieniac fotel z tego powodu to odrazu na cos normalnego bo te fotele s13 polift (w przedlift nie jezdzilem) i s14 to jakis zart.
- siedzisko zniża się ku oparciu dzięki czemu zad głębiej się zapada / u mnie w s 13 jest płasko
- wyczuwalne trzymania boczne siedziska / w s13 praktycznie ich nie mam
- głębsze opacie / w s13 mam bardziej płaskie + irytująca regulacja lędźwi która strzel i trzaska przy mocnym hamowaniu (to już jest przesada, jakiś kompletny badziew).
No ale tak po za tym, to rzeczywiście nie ma się czym podniecać, mogły by być lepsze.
- roball
- -#Moderator
- Posty: 3140
- Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
- Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki
Ja mam z s14 i różnica jest bardzo na + w stosunku do poliftowych s13.
Kosztowały mnie 100zł i 2h roboty (kupiłem bez szyn i musiałem przekładać) - normalnie jest to kwestia odkręcenia 8 śrub i gotowe...
Bardzo dobry stosunek efektu do poniesionych kosztów i nakładu pracy...
Kosztowały mnie 100zł i 2h roboty (kupiłem bez szyn i musiałem przekładać) - normalnie jest to kwestia odkręcenia 8 śrub i gotowe...
Bardzo dobry stosunek efektu do poniesionych kosztów i nakładu pracy...
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
a zombie zombie zombie...
a ja mam takie i sa baaaardzo wygodne jedyna wada (ale nie dla mnie) to to ze mam je na stale przykrecone ale pozycja mi odpowiada a z tylu nie mam nic oprocz rozporki. dobrze trzymaja w zakretach i nawet fajnie wygladaja
ps. i caly czas sa na sprzedaz jeszcze
ps. i caly czas sa na sprzedaz jeszcze
jakby ktos byl chetny na przed liftowe (zintegrowany zaglowek) to mam 2 sztuki bo przesiadam sie na kubly, bimarco 1szt. cobra i 1szt. futura(chyba)
co do trzymania ori foteli to daja rade, ale jak do jakiegos driftu to zdarza sie przesiasc blizej lewarka zmiany biegow
co do trzymania ori foteli to daja rade, ale jak do jakiegos driftu to zdarza sie przesiasc blizej lewarka zmiany biegow
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
firma która mi obszywała fotele (orginaly polift) poprawiła te małe trzymania boczne i wymieniła wszystkie gąbki co prawda jeszcze ich jakos extremalnie nie sprawdzałem ale i ja jakos extremalnie nie bede jezdzic
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.