przepson

Tu zawarte są opinie pozytywne bądź niegatywne o sprzedawcach.

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
przepson
Stały gość
Stały gość
Posty: 324
Rejestracja: wt 08 kwie, 2008 10:01
Lokalizacja: radom
Kontakt:

ale ja wszystko rozumiem. tylko jaka ja mam miec pewnosc ze to jest to. w pon dostalem sms. oddzwonilem porozmawialismy wyjasnilismy i mowil ze jak dostanie oleju to sie poprawi i ze wlozy taka jak jest i co bedzie to bedzie a pozniej dostaje sms w czw. albo pt. ze jednak to on jak moze to by chcial oddac i potym jak nie oddzwonilem do Pana dopiero wystawil komentarz jeszcze sciemniajac ze kontaktu ze mna niema.... gdyby czlowiek zachowywal sie normalnie sprawe jak zawsze normalnie mozna bylo zalatwic.... z mojej strony temat zakonczony.
graciochy piekniochy od przepsona:)
gg:9503999
tel.509547567
Awatar użytkownika
Vlad
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 83
Rejestracja: ndz 07 cze, 2009 14:57
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

towar zgodny z opisem, szybka przesyłka ogólnie polecam :)
iras200sx
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 17
Rejestracja: sob 24 kwie, 2010 10:43
Lokalizacja: Police
Kontakt:

jak dla mnie rewelacja. przesyłka, cena... wszystko jest na 5. Polecam osobiście.
Awatar użytkownika
MEFisto087
Redaktor
Redaktor
Posty: 4030
Rejestracja: pt 08 paź, 2010 12:29
Lokalizacja: WM_____

po raz kolejny polecam :D turbinka doszła szybko, wszystko wygląda ok 8)
Sucz 200sx S13
Pickup D22
Parch Patrol Y60<= Sprzedany
Opinie w dziale Giełda
Obrazek
"If it isn’t broken, don’t fix it"
Awatar użytkownika
Andiqqqq
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 47
Rejestracja: pn 30 maja, 2005 10:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Chciałbym bardzo podziękować za dostarczenie pasa przedniego do mojej zniszczonej w wypadku SIL80. Kolega Przepson nie dość, że sprzedał mi pas za cenę dobrej flaszki to przez znajomego dostarczył część w idealnym stanie do Warszawy. Jestem mu bardzo wdzięczny i polecam. Świetny kontakt.
szakal26
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 24
Rejestracja: śr 09 mar, 2011 10:38
Lokalizacja: Warszawa

Kupiona skrzynia,komp,przepływka i parę innych gratów wszystko sprawne i za dobre pieniądze szczerze POLECAM żeby wszyscy byli tak uczciwi :) pozdro :)
mariusz199044
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 115
Rejestracja: śr 23 maja, 2012 20:14
Lokalizacja: mazury

Jak najbardziej polecam ;)
Awatar użytkownika
przepson
Stały gość
Stały gość
Posty: 324
Rejestracja: wt 08 kwie, 2008 10:01
Lokalizacja: radom
Kontakt:

jak by ktos znalesc nie mogl to taki maly up :)
graciochy piekniochy od przepsona:)
gg:9503999
tel.509547567
Awatar użytkownika
szaman
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3140
Rejestracja: śr 13 sie, 2008 22:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Racibórz

tez polecam, dobry kontakt, zaangazowanie w dostawe towaru, wszystko super :)
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
Awatar użytkownika
luk
Stały gość
Stały gość
Posty: 205
Rejestracja: czw 10 wrz, 2009 17:50
Lokalizacja: Węgierska Górka

Wszystko w najlepszym porządku, polecam
Awatar użytkownika
przepson
Stały gość
Stały gość
Posty: 324
Rejestracja: wt 08 kwie, 2008 10:01
Lokalizacja: radom
Kontakt:

dawno nikt nic nie pisał może ktoś z ostatnich zakupów ma ochotę coś naskrobać :)
graciochy piekniochy od przepsona:)
gg:9503999
tel.509547567
Awatar użytkownika
mysza
-#Administrator
-#Administrator
Posty: 4336
Rejestracja: czw 07 kwie, 2005 10:32
Lokalizacja: Kraków/Płock

oka, progi mam, będą na zapas, polecam :)
Przedszkole Muszelka

Mój wóz to moja twierdza, w tej twierdzy jem i pierdzę...
ziomal
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 2
Rejestracja: wt 08 mar, 2011 22:46
Lokalizacja: daleko

progi dobrze wykonane, polecam
cinn
Stały gość
Stały gość
Posty: 227
Rejestracja: wt 04 sty, 2011 21:28
Lokalizacja: legnica

Części zapakowane że bomba nie ruszy, kontakt super, szybka wysyłka...
Polecam.
dym z opon leczy astme ;D
Awatar użytkownika
karols
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 203
Rejestracja: pt 21 mar, 2014 10:13
Lokalizacja: Warszawa

Szybko, sprawnie i sympatycznie, progi tak długie, że z 2 nissany można uspawać :lol:
ODPOWIEDZ

Wróć do „Opinie o sprzedawcach”