witu16nsk/paweł morawski/michasio (nissantech)/507-420-680

Tu zawarte są opinie pozytywne bądź niegatywne o sprzedawcach.

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
witu16nsk
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 182
Rejestracja: pn 25 cze, 2007 17:51
Lokalizacja: Nasielsk
Kontakt:

jak trzeba to zakładam posta :) czekam na opinię
Ostatnio zmieniony pt 01 lut, 2013 13:13 przez witu16nsk, łącznie zmieniany 3 razy.
"... gdyby Bóg preferował przedni napęd to chodzilibyśmy na rękach i jedli dupami..."
Awatar użytkownika
albik85
-#Sympatyk
-#Sympatyk
Posty: 314
Rejestracja: pt 29 sie, 2008 14:35
Lokalizacja: Grybów

Witam wszystkich…

Historia jest dość długa i zawiła…mimo to streszczam ja z dwóch powodów:
1.informacja dla innych na przyszłość.
2.stan rzeczy
Napisałem temat ‘’kompletny zderzak przedni poliftowy s13 (w dobrym stanie)”, po czym dostałem PW ‘’ mam poliftowy zderzak z dokładkami na błotniki, 250zł pomalowany podkładem do malowania.”…Zapytałem o kierunki i kratki…odp: ‘’ nie ale kumplowi chyba zostały po nysce jego to Ci wrzuce do paczki jeżeli bierzesz wogóle.’’. Dostałem w PW tylko jedno zdjęcie gdyż kolega niemiał więcej. Obejrzałem.. hmm no ok..nieżle wygląda.. biorę. I tu zaczynają się problemy….Kolega nie posiadał konta bankowego.. a ja niemiałem innej możliwości zapłaty niż przelew online.. wiec umówiliśmy się tak: ja dla niego kupuje kierownice i nabe do nissana.. płace…i podaje jego adres do wysyłki..227pln za kierownice z przesyłką i za nabe 77pln z przesyłką(zakupiona najprawdopodobniej od kogoś z naszego forum) data wysłania przelewów 2009-11-10. Kolega otrzymał przedmioty już 2009-11-13 i 2009-11-16/17. Zderzak obiecał wysłać 2009-11-14 ale niestety nie zrobił tego gdyż nie miał czasu i zlecił zadanie swojemu koledze…który stwierdził ze wysłał…więc czekałem…i czekałem … kiedy poinformowałem kolegę ze jeśli nie dostanę zderzaka to opisze historie na forum…kolega zaczął się jak by bardziej angażować w sprawę zaginionego zderzaka…po rozmowie z dobrym kolegą z forum…uznaliśmy ze można dać koledze szanse…w postaci dalszego oczekiwania…. Czas mijał.. aż w końcu dostałem info…. odnalazłem zderzak u kolegi…”nie wysłał….itp.” ‘’wysyłam w 2009-11-30… i tak też się stało.. Otrzymałem niekompletny zderzak 2009-12-03.. Historia opisana w skrócie…

Problem tkwi w tym że po długim oczekiwaniu…za 304pln dostałem złom niewarty raz że zachodu…a dwa…nawet 30pln!!!!
Zdjęcia dostępne na:
ZŁOM
Załączniki
t_zdjcie0557_934.jpg
Ostatnio zmieniony czw 03 gru, 2009 22:34 przez albik85, łącznie zmieniany 6 razy.
Awatar użytkownika
scooter
-#Administrator
-#Administrator
Posty: 4146
Rejestracja: sob 02 wrz, 2006 14:33
Lokalizacja: Koszalin

Czy temat został pozytywnie wyjaśniony ?
<center>
<span style="color:WHITE">ZAPRASZAM NA INSTAGRAM</span> <a href="https://www.instagram.com/silverproject.eu/" target="_blank" title=""></span>
<span style="color:cyan">Potrzebujesz części samochodowych, akcesoriów do tuningu?<br> W sklepie</span> <a href="https://silverproject.eu/pl/" target="_blank" title="tuning, akcesoria, cambery, hamulce hydrauliczne, części samochodowe,drift,drifting,E30,e36,E46,bmw,sklep,s13,200sx,s14, turbo"><strong><span style="color:red;font-size:large">SilverProject</span></strong></a> <span style="color:cyan">znajdziesz ich masę!</span> <br><br> <a href="http://www.silverproject.pl"><img src="https://silverproject.eu/wp-content/upl ... t.png"></a> </center>
gshock
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 178
Rejestracja: pn 20 mar, 2006 23:41
Lokalizacja: Gdańsk

mi ten koles mial wyslac zamek z miesiac temu i do tej pory zamka nie ma a kasa poszla. nie robilem afery bo kasa mala , zamek wzialem na zapas a i mialem problemy z poczta
nr nadania paczki nie moglem sie doprosic od niego przez 3 tyg.... mimo iz wyslal jak twierdzi.
sa 2 opcje albo nie wyslal nic albo wzial kase i ma w dupie co sie dzieje dalej.

mam nadzieje ze kiedys sie z nim spotkam to sie dowiem jak to bylo na prawde :wink:

albik85 jak ja placilem to konto bylo juz albo jeszcze :alien:
Ostatnio zmieniony śr 16 gru, 2009 12:56 przez gshock, łącznie zmieniany 6 razy.
Awatar użytkownika
albik85
-#Sympatyk
-#Sympatyk
Posty: 314
Rejestracja: pt 29 sie, 2008 14:35
Lokalizacja: Grybów

gshock...dla mnie to jest dramat...tak sie nie robi!!

co do wyjasnienia sprawy...kolega wyrazil chec oddania pieniedzy...a dokladniej w tym tyg odsylam(nie osobiscie) zderzak za pobraniem... wiec sie okaze jaki bedzie finish..

[ Dodano: Pią 01 Sty, 2010 17:09 ]
21.12.2009 zderzak wyslany DHL za pobraniem...i do tej pory cisza w temacie..

[ Dodano: Sro 06 Sty, 2010 11:44 ]
informacja z DHL:


Rezultat wyszukiwania Numer przesyłki Miejsce nadania Miejsce doręczenia Status
11080634187 GRYBÓW NASIELSK Przesyłka dotarła do terminala DHL Nowy Sącz
06-01-2010

11080634187 - szczegółowe informacjeData Terminal DHL Status
21-12-2009 Nowy Sącz Przesyłka odebrana od nadawcy
22-12-2009 Ciechanów Przesyłka dotarła do terminala DHL Ciechanów
22-12-2009 Ciechanów Przesyłka przekazana kurierowi do doręczenia
22-12-2009 Ciechanów Przesyłka oczekuje na kolejny cykl doręczenia. Szczegółowe informacje dostępne są w naszym Contact Center
23-12-2009 Ciechanów Przesyłka przekazana kurierowi do doręczenia
23-12-2009 Ciechanów Przesyłka oczekuje na kolejny cykl doręczenia. Szczegółowe informacje dostępne są w naszym Contact Center
28-12-2009 Ciechanów Przesyłka przekazana kurierowi do doręczenia
28-12-2009 Ciechanów Przesyłka oczekuje na kolejny cykl doręczenia. Szczegółowe informacje dostępne są w naszym Contact Center
28-12-2009 Ciechanów Doręczenie wstrzymane do czasu uregulowania opłat przez odbiorcę
30-12-2009 Ciechanów Przesyłka przekazana kurierowi do doręczenia
30-12-2009 Ciechanów Przesyłka oczekuje na kolejny cykl doręczenia. Szczegółowe informacje dostępne są w naszym Contact Center
31-12-2009 Ciechanów Przesyłka przekazana kurierowi do doręczenia
31-12-2009 Ciechanów Przesyłka oczekuje na kolejny cykl doręczenia. Szczegółowe informacje dostępne są w naszym Contact Center
31-12-2009 Ciechanów Odbiorca odmówił przyjęcia przesyłki
05-01-2010 Ciechanów Przesyłka przekazana kurierowi do doręczenia
05-01-2010 Ciechanów Zwrot przesyłki do nadawcy - odbiorca odmówił przyjęcia przesyłki
06-01-2010 Nowy Sącz Przesyłka dotarła do terminala DHL Nowy Sącz
Awatar użytkownika
scooter
-#Administrator
-#Administrator
Posty: 4146
Rejestracja: sob 02 wrz, 2006 14:33
Lokalizacja: Koszalin

witu16nsk czekamy na wyjasnienia lub super szybkie pozytywne załatwienie sprawy.Tak by wynagrodzić pokrzywdzonemu w 100% stratę finansową.

Jeśli w dalszym ciągu do niczego nie dojdzie zastanowimy się co z Tobą zrobić.

albik85 czy coś się wyjaśniło w temacie ?
<center>
<span style="color:WHITE">ZAPRASZAM NA INSTAGRAM</span> <a href="https://www.instagram.com/silverproject.eu/" target="_blank" title=""></span>
<span style="color:cyan">Potrzebujesz części samochodowych, akcesoriów do tuningu?<br> W sklepie</span> <a href="https://silverproject.eu/pl/" target="_blank" title="tuning, akcesoria, cambery, hamulce hydrauliczne, części samochodowe,drift,drifting,E30,e36,E46,bmw,sklep,s13,200sx,s14, turbo"><strong><span style="color:red;font-size:large">SilverProject</span></strong></a> <span style="color:cyan">znajdziesz ich masę!</span> <br><br> <a href="http://www.silverproject.pl"><img src="https://silverproject.eu/wp-content/upl ... t.png"></a> </center>
Awatar użytkownika
albik85
-#Sympatyk
-#Sympatyk
Posty: 314
Rejestracja: pt 29 sie, 2008 14:35
Lokalizacja: Grybów

Wiam wszystkich!!
Chwilke mnie nie bylo..
Sprawa wyglada tak: DHL dostarczyl mi zderzak 11.01.2010, zaplacilem 142,58pln.
Podsumowanie: mialem zlom za 304pln a teraz mam ten sam zlom za 446,58pln

Generalnie witu16nsk jest dla mnie niepowaznym, nieodpowiedzialnym,i bezczelnym "kontrachentem"!

Pozdrawiam
gshock
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 178
Rejestracja: pn 20 mar, 2006 23:41
Lokalizacja: Gdańsk

cos czulem ze tak bedzie , albik85 moge dac ci imie nazwisko adres z konta w banku na ktore wysylalem mu pieniadze. ,mi za 50zl nie pyli sie afery robic ale tobie za 450 juz tak
Awatar użytkownika
roball
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3140
Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki

Przy kwocie 450zł spokojnie można złożyć doniesienie o przestępstwie (oszustwie),
korespondencja na forum (w tym PW) + historia konta bankowego jest wystarczająca..

Policja bardzo lubi takie oczywiste sprawy - mało roboty a punkcik do skuteczności...
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
Awatar użytkownika
komargc
Stały gość
Stały gość
Posty: 275
Rejestracja: wt 30 gru, 2008 18:48
Lokalizacja: olsztyn

uwaga na tego typa umowilismy sie na tablicy ze kupuje, gwint zaproponowalem wysylke za pobranie powiedzial ze nia ma sprawy ale tylko po wplacie zaliczki 100zl na konto jak bym nie odebral . wydawalo mi sie to logiczne wiec tak zrobilem od tamtej pory kontakt praktycznie zaden, raz odebral powiedzial ze dhl przeawalil i zaraz wysle nr listu przewozowego . oczywiscie go nie dostalem dzwonie dzisiaj, a typ mnie od oszustow wyzywa ze moj ojciec zawieszenie odebral itd tylko ja mieszkam 200km dalej :D i ze nie odda hajsu itd serio radze uwazac gosc ma jeszcze przyciemniane lampy do sxa i jakies <font class="red">PIP</font> tylko ostatnio pousuwal
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/3dDf/ to jego przedmioty
nie wiem czy jest na forum dane macie w tytule
telefon jaki podaje w ogłoszeniach 507-420-680
12122518 a tu gg
serio gosc normalny nie jest wiec uwazajcie
czesci do s13 tanio
Awatar użytkownika
komargc
Stały gość
Stały gość
Posty: 275
Rejestracja: wt 30 gru, 2008 18:48
Lokalizacja: olsztyn

znalazlem w googlach ze taki nr telefonu ma michasio z nissantech
czesci do s13 tanio
Awatar użytkownika
albik85
-#Sympatyk
-#Sympatyk
Posty: 314
Rejestracja: pt 29 sie, 2008 14:35
Lokalizacja: Grybów

sil80-->sr20det
Awatar użytkownika
komargc
Stały gość
Stały gość
Posty: 275
Rejestracja: wt 30 gru, 2008 18:48
Lokalizacja: olsztyn

no kiedys przy jego poprzednim walku na turbo to admini chyba Mysza odkry albo SZaman nie pamietam ale az sie trzese ze zlosci po rozmowie dawno nie mialem takiego bezczelnego buraka okazji spotkac
czesci do s13 tanio
kamil 240
Stały gość
Stały gość
Posty: 259
Rejestracja: wt 11 gru, 2007 18:46
Lokalizacja: z grubej rury 2,5cala

pare lat temu ugadywalem sie z nim bo dzwonil witu16nsk zeby mu wyslac za pobraniem czesc bo mu sie piekli wiec dymam szybko i wysylam. po paru dniach kontaktu brak napisal po 2 tygodniach ze mu nie jest potrzebne juz a ja musialem 2 razy zaplacic za przesylke (wysylki pobraniowa i zwrot) gosc jest nie powazny
Ostatnio zmieniony pn 10 gru, 2012 22:31 przez kamil 240, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Draxan
Postojebca
Postojebca
Posty: 1642
Rejestracja: czw 23 cze, 2011 20:52
Lokalizacja: UK - Bridgend / PL - Kraków
Kontakt:

niech ktos poprostu pojedzie tam i mu skuje morde i tyle
ODPOWIEDZ

Wróć do „Opinie o sprzedawcach”