Zgodnie z regulaminem otwieram swoją księgę skarg i pochwał.
Więc kto miał ze mną styczność proszę się wpisywać.
XREE
Moderator: Moderator
-
- Coś już wiem
- Posty: 186
- Rejestracja: czw 26 kwie, 2007 06:00
- Lokalizacja: Polkowice/Lubin
- Kontakt:
Tel.kom. +48-696-003-667(godz. 10-20)/gg 872468 - jeżeli nie odbieram 2-3 razy z rzędu w jakimś odstępie czasu proszę wysłać SMS-a
NISTUNE/CZIPY
CZĘŚCI S13/S14/R32/R33/R34/Z32/Q45
SPRZEDAŻ RATALNA !!!!!
NISTUNE/CZIPY
CZĘŚCI S13/S14/R32/R33/R34/Z32/Q45
SPRZEDAŻ RATALNA !!!!!
- kamilp1908
- -#Klubowicz
- Posty: 1433
- Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
- Lokalizacja: Płock/Warszawa
- Kontakt:
Polecam, ściągał dla mnie uszczelki pod turbo z USA, prawie za bezcen
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować
Bralem od kolegi nistune.
Wszystko przebieglo elegancko, polecam. Zna sie na rzeczy.
Pozdro
Wszystko przebieglo elegancko, polecam. Zna sie na rzeczy.
Pozdro
ja też nie narzekałem nigdy. polecam.
Co 2gi pozytywny komentaz bedzie za NISTUNE. Moj komp również błyskawicznie został poskładany
Polecam
Polecam
Sprzedam SHORT SHIFTERY ,, downpipy , frontpipy 3", zegary SWOOSH i SAGA 52mm i 60mm
tez polecam, bralem graty na remont silnika, nistune, innovate i wiele innych, ceny zawsze bardzo dobre.
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM
Brałe nistune , jest ok , były problemy drobne ale kolega xree natychmiastowo je rozwiązywał
Do tego sonda innovate , wszystko pięknie
Do tego sonda innovate , wszystko pięknie
- bak3ns
- Coś już wiem
- Posty: 52
- Rejestracja: ndz 22 paź, 2006 14:59
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Kontakt:
Sprawdzony, godny polecenia Części, mechanika, mod kompa... 5/5
P.S. Jak uturbimy mojego ka24de to napiszę jeszcze 10 takich
P.S. Jak uturbimy mojego ka24de to napiszę jeszcze 10 takich
RS13 ka24de in progress...
'cos there's no replacement for displacement.
'cos there's no replacement for displacement.
[center]NIEZADOWOLONY - OSZUKANY[/center]
Historia długa ale opiszę ......
konwersja wiązki - połaczenie R33 i s13 aby w S13 działało ( na zegarach R33 ).
17 marca PACZKA dotarła do kolegi xree - tego samego dnia określił się na 5 dni roboty ( miał zacząć po tygodniu ).
zawartość paczki - wypruty z każdego jednego kabelka R33 z puszkami bezp i zegarami oraz wypruty ze wszystkiego s13 ze wszystkimi bezp i przekażnikami.
3.04.2010 - SMS " praktycznie wszystko gotowe, musze tylko zakupić materiały aby kable ładnie pochować"
morda mi się cieszy.
następnie dowiaduje się przez telefon, że paczka za duża i trzeba rozłożyć na mniejsze...
wszystko było by ok gdyby nie fakt - iż w czasie "przekładania" - coś tchnęło Xree i sprawdził czy działa wiązka - PO CO ????? i co się okazało ?? nie działa.
15.04.2010 - SMS " zamówiłem kuriera ".
zrobione - szcześliwy, że w KOŃCU dostane to na co czekam - bo byłem uziemiony z tego powodu z projektem. ale jednak coś nie tak ( miało być sprawdzone i odpalone w innym aucie ).
dostaje maila - to co wysłałem ( wiązki s13 ) do niczego się nie nadają .... i mam wysłać coś innego ... bo na tym się nie da nic zrobić - to ja się pytam jak mogło zostać cokolwiek zrobione ?? skoro nagle brakuje kostek NAJWAŻNIEJSZYCH ????????
TO W JAKI SPOSÓB zostało to zrobione wcześniej ?? przed sprawdzeniem ????
w maju dosłana kompletna kabinowa/silnikowa wiązka - CZEKAM.......................
no i tadam... wiele rozmów przez telefon - wiele różnych wykręcań - jakieś tłumaczenia zupełnie nie pasujące do reszty.....
ale ok ... nie moge nic zrobić .... czekam dalej.....
7.06.2010 dostaje sms-a - 2 tyg temu paczki zostały wysłane - złożyłem skarge na poczcie - ZAGINĘŁY.....
TOŻ K$#%^&$%^& przegięcie na maxa
dostałem numery paczek - 4 sztuk ... i co ?? pocztex.pl - tracking - wklepuje wszystko ładnie i NIC.
dzwonie do nich - mówią, że NIGDY takich paczek na 100000% u nich nie było.
Xree sie upiera, że takie zostały wysłane ........
temat nadal w toku.......
paczki przychodzą - rozmawiam z pocztą - dostaje info kiedy i gdzie i jak były wysłane - i nigdy nie zaginęły - numery nadania - INNE niż podane wcześniej.
i teraz zaczyna się najciekawsze.
29.06.2010 W KOŃCU PRZYSZŁY za pobraniem - oczywiście, a jak by mogło być inaczej.
CENA - inna niż ustalona - WYŻSZA ( musiałem zapłacić, żeby odzyskać SWOJE rzeczy ).
otwieramy 1 karton - wyciagam "jakieś" kable - rzucam na bok, śmieci jakieś - w końcu to co zostało miało być oddane.
po otwarciu kolejnych 3 kartonów - okazuje się, że 1 był TYM WŁAŚCIWYM - ŻENUA !!!!!!!!!!!!!!!
miało być wszystko ładnie i pięknie, miało wszystko działać.
po takim czasie i tylu ściemach - myślałem, że dostane towar zgodny z założeniami - NIE było tak.
MEGA beznadziejnie zostało to zrobione.
wiązka polutowana - wszystko na wierzchu, kable na wierzchnu, niepotrzebne nie poucinane - dyndały sobie tu i tam.
wiązka miala być OGOŁOCONA z niepotrzebnych rzeczy - nie zostało nic takiego zrobione.
Zegary z R33 - przyszły - NIESPRAWNE.............. i połamane ( miejsca montażowe ).
wiązka NIE działała - auto nie odpalało.
brak :
- sterowania wtryskami - zapomniało się komuś tego zrobić ( Ciekawe JAK to było sprawdzane na innym aucie jak byłem zapewniany wiele razy ).
- VTC - obcięte kable - nie działało.
- od CH%$^&* kabli niepotrzebnych
- skoro wiązka była z R33 - to dlaczego przepływka i sonda lambda nie zostały przedłużone ??
- na bank jeszcze pare rzeczy o których teraz nie pamiętam.
w mojej wiązce S13 - WSZYSTKIE przekaźniki - UKRADZIONE.
ze skajowej wiązki - UKRADZIONE.
na sam koniec przez telefon usłyszałem, że nie wszystko zostało zrobione - ale powiem mi jak zrobić - i co ?? powiedział mi ŹLE.
Wszystko musiałem od nowa zrobić samemu - całą wiązkę przewinąć .... pociąć - podłączyć.
i działa - ojej - da SIĘ.
kilka zdjęć :
Historia długa ale opiszę ......
konwersja wiązki - połaczenie R33 i s13 aby w S13 działało ( na zegarach R33 ).
17 marca PACZKA dotarła do kolegi xree - tego samego dnia określił się na 5 dni roboty ( miał zacząć po tygodniu ).
zawartość paczki - wypruty z każdego jednego kabelka R33 z puszkami bezp i zegarami oraz wypruty ze wszystkiego s13 ze wszystkimi bezp i przekażnikami.
3.04.2010 - SMS " praktycznie wszystko gotowe, musze tylko zakupić materiały aby kable ładnie pochować"
morda mi się cieszy.
następnie dowiaduje się przez telefon, że paczka za duża i trzeba rozłożyć na mniejsze...
wszystko było by ok gdyby nie fakt - iż w czasie "przekładania" - coś tchnęło Xree i sprawdził czy działa wiązka - PO CO ????? i co się okazało ?? nie działa.
15.04.2010 - SMS " zamówiłem kuriera ".
zrobione - szcześliwy, że w KOŃCU dostane to na co czekam - bo byłem uziemiony z tego powodu z projektem. ale jednak coś nie tak ( miało być sprawdzone i odpalone w innym aucie ).
dostaje maila - to co wysłałem ( wiązki s13 ) do niczego się nie nadają .... i mam wysłać coś innego ... bo na tym się nie da nic zrobić - to ja się pytam jak mogło zostać cokolwiek zrobione ?? skoro nagle brakuje kostek NAJWAŻNIEJSZYCH ????????
TO W JAKI SPOSÓB zostało to zrobione wcześniej ?? przed sprawdzeniem ????
w maju dosłana kompletna kabinowa/silnikowa wiązka - CZEKAM.......................
no i tadam... wiele rozmów przez telefon - wiele różnych wykręcań - jakieś tłumaczenia zupełnie nie pasujące do reszty.....
ale ok ... nie moge nic zrobić .... czekam dalej.....
7.06.2010 dostaje sms-a - 2 tyg temu paczki zostały wysłane - złożyłem skarge na poczcie - ZAGINĘŁY.....
TOŻ K$#%^&$%^& przegięcie na maxa
dostałem numery paczek - 4 sztuk ... i co ?? pocztex.pl - tracking - wklepuje wszystko ładnie i NIC.
dzwonie do nich - mówią, że NIGDY takich paczek na 100000% u nich nie było.
Xree sie upiera, że takie zostały wysłane ........
temat nadal w toku.......
paczki przychodzą - rozmawiam z pocztą - dostaje info kiedy i gdzie i jak były wysłane - i nigdy nie zaginęły - numery nadania - INNE niż podane wcześniej.
i teraz zaczyna się najciekawsze.
29.06.2010 W KOŃCU PRZYSZŁY za pobraniem - oczywiście, a jak by mogło być inaczej.
CENA - inna niż ustalona - WYŻSZA ( musiałem zapłacić, żeby odzyskać SWOJE rzeczy ).
otwieramy 1 karton - wyciagam "jakieś" kable - rzucam na bok, śmieci jakieś - w końcu to co zostało miało być oddane.
po otwarciu kolejnych 3 kartonów - okazuje się, że 1 był TYM WŁAŚCIWYM - ŻENUA !!!!!!!!!!!!!!!
miało być wszystko ładnie i pięknie, miało wszystko działać.
po takim czasie i tylu ściemach - myślałem, że dostane towar zgodny z założeniami - NIE było tak.
MEGA beznadziejnie zostało to zrobione.
wiązka polutowana - wszystko na wierzchu, kable na wierzchnu, niepotrzebne nie poucinane - dyndały sobie tu i tam.
wiązka miala być OGOŁOCONA z niepotrzebnych rzeczy - nie zostało nic takiego zrobione.
Zegary z R33 - przyszły - NIESPRAWNE.............. i połamane ( miejsca montażowe ).
wiązka NIE działała - auto nie odpalało.
brak :
- sterowania wtryskami - zapomniało się komuś tego zrobić ( Ciekawe JAK to było sprawdzane na innym aucie jak byłem zapewniany wiele razy ).
- VTC - obcięte kable - nie działało.
- od CH%$^&* kabli niepotrzebnych
- skoro wiązka była z R33 - to dlaczego przepływka i sonda lambda nie zostały przedłużone ??
- na bank jeszcze pare rzeczy o których teraz nie pamiętam.
w mojej wiązce S13 - WSZYSTKIE przekaźniki - UKRADZIONE.
ze skajowej wiązki - UKRADZIONE.
na sam koniec przez telefon usłyszałem, że nie wszystko zostało zrobione - ale powiem mi jak zrobić - i co ?? powiedział mi ŹLE.
Wszystko musiałem od nowa zrobić samemu - całą wiązkę przewinąć .... pociąć - podłączyć.
i działa - ojej - da SIĘ.
kilka zdjęć :
Thou S-H-to-tha-izzalt not bear false witness against thy neighbour n' shit.
Nissan Klizzay Pusha - Nissan 200sx,300zx, Skyline K-L-to-tha-izzub.
Nissan Klizzay Pusha - Nissan 200sx,300zx, Skyline K-L-to-tha-izzub.
-
- Coś już wiem
- Posty: 186
- Rejestracja: czw 26 kwie, 2007 06:00
- Lokalizacja: Polkowice/Lubin
- Kontakt:
1) Co do tematu poczty nie będę się wypowiadał – raczej bym się cieszył że paczki się odnalazły, co do nowych nr trakingu raczej normalne jak były powtórnie wysyłane – zresztą już nie 1 paczka przepadł odemnie do kogoś i od kogoś do mnie
2) „CENA - inna niż ustalona - WYŻSZA ( musiałem zapłacić, żeby odzyskać SWOJE rzeczy )” – cena była taka jak była ustalona kosztów paczek raczej bym nie liczył bo paczki były wysyłane na koszt odbiorcy
3) „otwieramy 1 karton - wyciagam "jakieś" kable - rzucam na bok, śmieci jakieś - w końcu to co zostało miało być oddane.
po otwarciu kolejnych 3 kartonów - okazuje się, że 1 był TYM WŁAŚCIWYM - ŻENUA !!!!!!!!!!!!!!!” – 1-2 karton ścinki wiązki z CA i praktycznie cała wiązka kabinowa R33 i 2 wiązka silnikowa grodziowa CA, 3 – karton zegary i kilka przełączników które mi dosyłałeś 4 karton wiązka właściwa
4) „MEGA beznadziejnie zostało to zrobione.
wiązka polutowana - wszystko na wierzchu, kable na wierzchnu, niepotrzebne nie poucinane - dyndały sobie tu i tam. „ – kable w miejscach łączeń lutowane i zabezpieczone teroskurczką – na pewno lepiej niż samą izolacją reszta kabli owinęta izolacją (kabli wiązki silnikowej) 3 kable były luźne – 1 przy ecu i 2 przy zegarach (czy. Czujnik egt, wskaźnik ciśnienia oleju, dodatkowy kabel do zew. Licznika)
5) „Zegary z R33 - przyszły - NIESPRAWNE.............. i połamane ( miejsca montażowe ).
wiązka NIE działała - auto nie odpalało. „ – zegary były w stanie takim jak do mnie doszły jak było coś z nimi nie halo mechanicznie to proszę się zwrócić do poczty – co do tego, że nie sprawne co masz na myśli? – obrotomierz, ciś. Oleju, temp. Chodziły - kontrolki działały? Wiązka była odpalana na stole czasy wtrysków robiły, impulsy na zapłon szły – wydaje mi się że tu zadecydował brak jakiego pojęcia o elektryce – sokoro dzwoniłeś i mówiłeś że auto zalewa iskra jest a nie pali? Zresztą sam mówiłeś że nie działają Ci kontrolki czego przyczyną była albo źle połączona mas lub brak któregoś +12 po zapłonie tylko dziwne że u mnie działało. Kolega wypruł wiązkę z 2 jak tylko się dało i p<font class="red">u</font>źniej może miały być 2 wtyczki do podpięcia? Już nie wspomne o profi. Wymontowane wiązce z R33 jak nie szło łatwo wymontować to można było obciąć na łączeniu wiązek
6) „- sterowania wtryskami - zapomniało się komuś tego zrobić ( Ciekawe JAK to było sprawdzane na innym aucie jak byłem zapewniany wiele razy ).
- VTC - obcięte kable - nie działało.
- od CH%$^&* kabli niepotrzebnych
- skoro wiązka była z R33 - to dlaczego przepływka i sonda lambda nie zostały przedłużone ??
- na bank jeszcze pare rzeczy o których teraz nie pamiętam.”
Z wiązki silnika R33 zostały wywalone tylko wycieraczki, więc nie wiem gdzie Ci reszta znikła? Wiązka była odpalana na stole i wszystko działało (nie miałem fizycznej możliwości odpalenia tego na aucie jako że nie posiadam RB25DE ! kable sondy i przepływki – fakt zapomniałem.
7) „w mojej wiązce S13 - WSZYSTKIE przekaźniki - UKRADZIONE.
ze skajowej wiązki - UKRADZIONE.”
Tu troche kolege poniosło i chyba nie zdaje sobie sprawy jakie konsekwencje moją takie słowa rzucane na forum publicznym ! Wiązka S13 przyszła bez niczego ! mało tego chyba zapomniałeś że miałeś dosłać wszystkie przekaźniki przełączniki i włączniki – paczka doszła ale tylko kilka włączników w koło kieronicy przełączniki zespolone i to wszystko ! A ponoć wysłałeś kompletne wiązki? Czego nie napiszesz że jeszcze dosyłałeś w miedzy czasie te rzeczy ? A i tak nie dostałem wszystkiego?!
Zdjecia :
1) Prawidłowo połączone kable – lut i termoskurczki i jeden kabel wolny przy ECU o którym pisałem wcześniej ! poobcinane kable przy kostkach – bez napięcia zostawione dłuższe na przyszłość żeby można było wykorzystać w razie w kostkę łączeniową. Jeżeli nie były potrzebne można było obciąć przy samej kostce.
2) (2-3 fota to samo)Tu już widać twoją ingerencję ewidentnie widać że kable były w termoskurczce (ślady poszarpanej izoalcji po zwulkanizowaniu się z termoskurczką i po izolacji widać że była grzana w tym miejscu termoskurczka - widać ewidętnie ze kable lutowane nie skręcane!
3) 4-5 fota – szkoda że nie opisałeś co to jest – otóż ja napisze – jest to wiązka kabinowa z bagażnika której nie tykałem(w rozmowie tel. Powiedziałem zebyś wysłał nowe wiązki kabinową i grodziową – dostałem tylko grodziową i tak nie kompletną) – widać teraz w jakim stanie wysłałeś mi wiązki ! Szkoda że nie dałeś wiązki z kabiny którą mi wysłąłeś za pierwszym razem i miałeś wielki problem że nie chciałem na tym robić. A ja nie dochodziłem nawet co autor miał na myśli tworząc te kable w bagażniku ! Zresztą widać że izolacja stara brudna i jeszcze w różnych kolorach ja winołem wiązke izoalacją czarną jak na 1 fotce – zresztą wiązka z twojego samochodu tak że jak to ty tworzyłeś to nie mam komentarza
9) Teraz tak od siebie : robiłem długo to raz zapomniałem o przedłużeniu 2 kabli to fakt, ale z kompletnością wiązek grubo przesadziłeś, za 1 razem wiązka S13 – same druty nie było niczego ! Wiązka R33 – pocięta przy głównych połączeniach kabinowych – nie szło chyba łątwo wyciągnąć? Były tak kompletne że nawet za 2 razem nie wysłałeś wiązki z przekaźnikami S13 z grodzi chociaż o to prosiłem, trzabyło dorzucić foto swojej w jakim była stanie? Dolnej wiązki silnika R33 nie miałem wcale (chyba ze fatamorgana i nie widziałem albo ukradłem tak? Prosiłem o wszystkie przekaźniki z auta przełączniku właczniki itd.. wysłałeś to co napisałem gdzieś powyżej. Więc też odejmij troche czasu na 2 paczki które dosyłeś. Sam przyznałeś że nie masz pojęcia o elektryce i wtym pewnie tkwił problem !
2) „CENA - inna niż ustalona - WYŻSZA ( musiałem zapłacić, żeby odzyskać SWOJE rzeczy )” – cena była taka jak była ustalona kosztów paczek raczej bym nie liczył bo paczki były wysyłane na koszt odbiorcy
3) „otwieramy 1 karton - wyciagam "jakieś" kable - rzucam na bok, śmieci jakieś - w końcu to co zostało miało być oddane.
po otwarciu kolejnych 3 kartonów - okazuje się, że 1 był TYM WŁAŚCIWYM - ŻENUA !!!!!!!!!!!!!!!” – 1-2 karton ścinki wiązki z CA i praktycznie cała wiązka kabinowa R33 i 2 wiązka silnikowa grodziowa CA, 3 – karton zegary i kilka przełączników które mi dosyłałeś 4 karton wiązka właściwa
4) „MEGA beznadziejnie zostało to zrobione.
wiązka polutowana - wszystko na wierzchu, kable na wierzchnu, niepotrzebne nie poucinane - dyndały sobie tu i tam. „ – kable w miejscach łączeń lutowane i zabezpieczone teroskurczką – na pewno lepiej niż samą izolacją reszta kabli owinęta izolacją (kabli wiązki silnikowej) 3 kable były luźne – 1 przy ecu i 2 przy zegarach (czy. Czujnik egt, wskaźnik ciśnienia oleju, dodatkowy kabel do zew. Licznika)
5) „Zegary z R33 - przyszły - NIESPRAWNE.............. i połamane ( miejsca montażowe ).
wiązka NIE działała - auto nie odpalało. „ – zegary były w stanie takim jak do mnie doszły jak było coś z nimi nie halo mechanicznie to proszę się zwrócić do poczty – co do tego, że nie sprawne co masz na myśli? – obrotomierz, ciś. Oleju, temp. Chodziły - kontrolki działały? Wiązka była odpalana na stole czasy wtrysków robiły, impulsy na zapłon szły – wydaje mi się że tu zadecydował brak jakiego pojęcia o elektryce – sokoro dzwoniłeś i mówiłeś że auto zalewa iskra jest a nie pali? Zresztą sam mówiłeś że nie działają Ci kontrolki czego przyczyną była albo źle połączona mas lub brak któregoś +12 po zapłonie tylko dziwne że u mnie działało. Kolega wypruł wiązkę z 2 jak tylko się dało i p<font class="red">u</font>źniej może miały być 2 wtyczki do podpięcia? Już nie wspomne o profi. Wymontowane wiązce z R33 jak nie szło łatwo wymontować to można było obciąć na łączeniu wiązek
6) „- sterowania wtryskami - zapomniało się komuś tego zrobić ( Ciekawe JAK to było sprawdzane na innym aucie jak byłem zapewniany wiele razy ).
- VTC - obcięte kable - nie działało.
- od CH%$^&* kabli niepotrzebnych
- skoro wiązka była z R33 - to dlaczego przepływka i sonda lambda nie zostały przedłużone ??
- na bank jeszcze pare rzeczy o których teraz nie pamiętam.”
Z wiązki silnika R33 zostały wywalone tylko wycieraczki, więc nie wiem gdzie Ci reszta znikła? Wiązka była odpalana na stole i wszystko działało (nie miałem fizycznej możliwości odpalenia tego na aucie jako że nie posiadam RB25DE ! kable sondy i przepływki – fakt zapomniałem.
7) „w mojej wiązce S13 - WSZYSTKIE przekaźniki - UKRADZIONE.
ze skajowej wiązki - UKRADZIONE.”
Tu troche kolege poniosło i chyba nie zdaje sobie sprawy jakie konsekwencje moją takie słowa rzucane na forum publicznym ! Wiązka S13 przyszła bez niczego ! mało tego chyba zapomniałeś że miałeś dosłać wszystkie przekaźniki przełączniki i włączniki – paczka doszła ale tylko kilka włączników w koło kieronicy przełączniki zespolone i to wszystko ! A ponoć wysłałeś kompletne wiązki? Czego nie napiszesz że jeszcze dosyłałeś w miedzy czasie te rzeczy ? A i tak nie dostałem wszystkiego?!
Zdjecia :
1) Prawidłowo połączone kable – lut i termoskurczki i jeden kabel wolny przy ECU o którym pisałem wcześniej ! poobcinane kable przy kostkach – bez napięcia zostawione dłuższe na przyszłość żeby można było wykorzystać w razie w kostkę łączeniową. Jeżeli nie były potrzebne można było obciąć przy samej kostce.
2) (2-3 fota to samo)Tu już widać twoją ingerencję ewidentnie widać że kable były w termoskurczce (ślady poszarpanej izoalcji po zwulkanizowaniu się z termoskurczką i po izolacji widać że była grzana w tym miejscu termoskurczka - widać ewidętnie ze kable lutowane nie skręcane!
3) 4-5 fota – szkoda że nie opisałeś co to jest – otóż ja napisze – jest to wiązka kabinowa z bagażnika której nie tykałem(w rozmowie tel. Powiedziałem zebyś wysłał nowe wiązki kabinową i grodziową – dostałem tylko grodziową i tak nie kompletną) – widać teraz w jakim stanie wysłałeś mi wiązki ! Szkoda że nie dałeś wiązki z kabiny którą mi wysłąłeś za pierwszym razem i miałeś wielki problem że nie chciałem na tym robić. A ja nie dochodziłem nawet co autor miał na myśli tworząc te kable w bagażniku ! Zresztą widać że izolacja stara brudna i jeszcze w różnych kolorach ja winołem wiązke izoalacją czarną jak na 1 fotce – zresztą wiązka z twojego samochodu tak że jak to ty tworzyłeś to nie mam komentarza
9) Teraz tak od siebie : robiłem długo to raz zapomniałem o przedłużeniu 2 kabli to fakt, ale z kompletnością wiązek grubo przesadziłeś, za 1 razem wiązka S13 – same druty nie było niczego ! Wiązka R33 – pocięta przy głównych połączeniach kabinowych – nie szło chyba łątwo wyciągnąć? Były tak kompletne że nawet za 2 razem nie wysłałeś wiązki z przekaźnikami S13 z grodzi chociaż o to prosiłem, trzabyło dorzucić foto swojej w jakim była stanie? Dolnej wiązki silnika R33 nie miałem wcale (chyba ze fatamorgana i nie widziałem albo ukradłem tak? Prosiłem o wszystkie przekaźniki z auta przełączniku właczniki itd.. wysłałeś to co napisałem gdzieś powyżej. Więc też odejmij troche czasu na 2 paczki które dosyłeś. Sam przyznałeś że nie masz pojęcia o elektryce i wtym pewnie tkwił problem !
Tel.kom. +48-696-003-667(godz. 10-20)/gg 872468 - jeżeli nie odbieram 2-3 razy z rzędu w jakimś odstępie czasu proszę wysłać SMS-a
NISTUNE/CZIPY
CZĘŚCI S13/S14/R32/R33/R34/Z32/Q45
SPRZEDAŻ RATALNA !!!!!
NISTUNE/CZIPY
CZĘŚCI S13/S14/R32/R33/R34/Z32/Q45
SPRZEDAŻ RATALNA !!!!!
- mlynario
- Coś już wiem
- Posty: 166
- Rejestracja: śr 17 maja, 2006 18:00
- Lokalizacja: Warszawa/Gdańsk
- Kontakt:
Ja powiem tyle od siebie.
Widziałem wiazke przed wysłaniem i po odbiorze po prawie pół roku.
To co przyszło od Ciebie to jakis żart, to juz moj mały brat lepiej lutuje i sie zna na podstawach elektryki. Puszki po przekaźnikach puste...same podstawki zostały.
Tragedia jakas i te sciemy z paczkami, nie odbieranie tel.
W 4 miesiace to byśmy zrobili sobie sami nówke sztuke wiązke.
Pozdro
Widziałem wiazke przed wysłaniem i po odbiorze po prawie pół roku.
To co przyszło od Ciebie to jakis żart, to juz moj mały brat lepiej lutuje i sie zna na podstawach elektryki. Puszki po przekaźnikach puste...same podstawki zostały.
Tragedia jakas i te sciemy z paczkami, nie odbieranie tel.
W 4 miesiace to byśmy zrobili sobie sami nówke sztuke wiązke.
Pozdro
s13 - 1jz gte
www.prodrift.pl
www.prodrift.pl
- bak3ns
- Coś już wiem
- Posty: 52
- Rejestracja: ndz 22 paź, 2006 14:59
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Kontakt:
Tomka wszyscy znają, więc nie będę przeciągał. Złoty Chłopak. Zrobił mi swap na ka24de, ba, nawet obiecał, że zrobi jeszcze z tego deT
wszystko igła! Auto jeździ, Nistune śmiga, koła piszczą.
Ode mnie 10/10
Co do sprawy z postu powyżej, znam Tomka, niejednokrotnie widziałem jak lutuje i robi to zawodowo. Wiązkę też robił u mnie i poszło mu elegancko, także wierzyć mi się nie chce, że tak "zmaściłby" sprawę. IMHO
Jednak rozwiązanie pozostawiam Wam chłopaki. Szkoda tylko, że jeden z lepszych fachowców w dziedzinie nissanów ma teraz negatywa przez nieporozumienie.
Houk!
wszystko igła! Auto jeździ, Nistune śmiga, koła piszczą.
Ode mnie 10/10
Co do sprawy z postu powyżej, znam Tomka, niejednokrotnie widziałem jak lutuje i robi to zawodowo. Wiązkę też robił u mnie i poszło mu elegancko, także wierzyć mi się nie chce, że tak "zmaściłby" sprawę. IMHO
Jednak rozwiązanie pozostawiam Wam chłopaki. Szkoda tylko, że jeden z lepszych fachowców w dziedzinie nissanów ma teraz negatywa przez nieporozumienie.
Houk!
RS13 ka24de in progress...
'cos there's no replacement for displacement.
'cos there's no replacement for displacement.