maziR13
Moderator: Moderator
opinia o tym panu jest taka, że robi ludzi w H. Kupiłem od niego silnik, który miał być rzekomo po remoncie, wszystko miało być nowe, między innymi turbo po regeneracji, a panewki ACL. Okazało się inaczej, Turbo puszczało kłęby dymu, w DP olej ciekł po ściankach, a silnik padł po miesiącu, jazdy do max 4krpm stuknęła panewka. Okazało się, że wcale to nie były ACL'e i w dodatku wał po czwartym szlifie. Koleś nie chce ponieść żadnych konsekwencji, nie odbiera, nie odpisuje. w momencie kiedy jeszcze odpisywał, powiedział, że mam się zgłosić do jego mechanika, bo to jego wina. Ponoć tym mechanikiem jest Gelo, tak powiedział mazir.
Unikajcie tego typa, bo to nic dobrego wam nie przyniesie, na FB ma dane KAROL LOLKOWSKI.
Unikajcie tego typa, bo to nic dobrego wam nie przyniesie, na FB ma dane KAROL LOLKOWSKI.
"Spiritually, everything should be turbo charged" - Turbo Yoda MCM
Kolega chyba głupoty pisze, bo po pierwsze to,
http://www.nissantech.pl/topic/13648-s- ... et-do-s13/
Opis ....
drugie , znalazłeś informacje sprzed 2 lat, że ten silnik mial acl race, po za tym nigdy nie pisałem o tym , że silnik był remontowany u gela....
Mówilem tylko, że z 5 lat temu od niego kupiłem tego swapa.
Niestety od tamtego czasu, był robiony remont u mechanika w Opolu który dał mi gwarancję na remont.... Ale raczej to nie jego wina, tylko twoja , ze wzgledu, że silnik powinno się docierać na mineralnym , półsyntetyk, pełen-syntetyk.
A ty prawdopodomnie zrobileś na tym oleju mineralnym z 30tys km....
Po za tym, sprzedałem ci silnik po remoncie wpakowane 4k , motor na dotarciu, a ty zrobiłeś nim 800km w jeden dzień....
Sprzedałem już wiele rzeczy, na tym forum i jakoś nikt nie miał do mnie pretensji.
http://www.nissantech.pl/topic/13648-s- ... et-do-s13/
Opis ....
drugie , znalazłeś informacje sprzed 2 lat, że ten silnik mial acl race, po za tym nigdy nie pisałem o tym , że silnik był remontowany u gela....
Mówilem tylko, że z 5 lat temu od niego kupiłem tego swapa.
Niestety od tamtego czasu, był robiony remont u mechanika w Opolu który dał mi gwarancję na remont.... Ale raczej to nie jego wina, tylko twoja , ze wzgledu, że silnik powinno się docierać na mineralnym , półsyntetyk, pełen-syntetyk.
A ty prawdopodomnie zrobileś na tym oleju mineralnym z 30tys km....
Po za tym, sprzedałem ci silnik po remoncie wpakowane 4k , motor na dotarciu, a ty zrobiłeś nim 800km w jeden dzień....
Sprzedałem już wiele rzeczy, na tym forum i jakoś nikt nie miał do mnie pretensji.
na FB mi napisałeś, że panewki są ACL, mogę to udowodnić. zrobiłem na tym silniku łącznie 1kkm i ani razu nie przekroczyłem 5krpm. Może i sprzedawałeś inne rzeczy, ale tu zrobiłeś wała i niestety wyszło.
Nawet nie chcesz podać namiaru na warsztat który robił ten remont. Napisałeś, że robił ci to mechanik i że ten mechanik dał na ten remont gwarancję, podaj więc na niego namiar, skontaktuję się z nim i wyjaśnię sprawę.
Nawet nie chcesz podać namiaru na warsztat który robił ten remont. Napisałeś, że robił ci to mechanik i że ten mechanik dał na ten remont gwarancję, podaj więc na niego namiar, skontaktuję się z nim i wyjaśnię sprawę.
"Spiritually, everything should be turbo charged" - Turbo Yoda MCM
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
Skad wzieliscie panewki na 4 szlif ??!!
jaki mineralny olej na docierke ?
Co bylo remontowane w tym silniku oprocz panewek?
pompa oleju byla zalozona nowa?
jaki mineralny olej na docierke ?
Co bylo remontowane w tym silniku oprocz panewek?
pompa oleju byla zalozona nowa?
maziR13, kolego podaj ten namiar na warsztat
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.
monev pisze:Trzeba się było popytać Gela o tego gościa bo on wie o nim parę rzeczy
prosimy o więcej szczegółów
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.
sory panowie, nie zauważyłem tematu. maziR13 ląduje w podejrzanych.
W zasadzie te 2 zdania wystarczą:
Skąd wziąłeś te 30.000 kilometrów na mineralnym? Wiesz, że nawet gdyby Crenshaw kupił go już pod koniec maja to musiałby śmigać 300 kilometrów DZIENNIE, NON-STOP, żeby tą wyssaną z palca ilość nabić?
W zasadzie te 2 zdania wystarczą:
w momencie kiedy jeszcze odpisywał, powiedział, że mam się zgłosić do jego mechanika, bo to jego wina
Po poruszeniu sprawy na forum dopiero pojawiła się informacja o jakimś magiku spod Opola? To nie można było Crenshaw'a skierować od razu do tego człowieka?był robiony remont u mechanika w Opolu, który dał mi gwarancję na remont
Skąd wziąłeś te 30.000 kilometrów na mineralnym? Wiesz, że nawet gdyby Crenshaw kupił go już pod koniec maja to musiałby śmigać 300 kilometrów DZIENNIE, NON-STOP, żeby tą wyssaną z palca ilość nabić?
Ostatnio zmieniony pn 07 wrz, 2015 13:40 przez mysza, łącznie zmieniany 1 raz.
Przedszkole Montessori FaSolLa
Protest Wyborczy
Mateusz Pucharski
Mój wóz to moja twierdza, w tej twierdzy jem i pierdzę...
Protest Wyborczy
Mateusz Pucharski
Mój wóz to moja twierdza, w tej twierdzy jem i pierdzę...
ja oczywiście nadal czekam na namiar na mechanika który robił ten remont, jeśli się nie dogadamy panie mazir, to będą wyciągane kolejne konsekwencje.
"Spiritually, everything should be turbo charged" - Turbo Yoda MCM
Po pierwsze, proszę pokazać chociaż jeden wątek, że w tym silniku były panewki acl race!!!!!!
Po drugie,nie będę podawał danych warsztatu, z tego względu, że winna leży po stronie kupującego, miał idealny silnik. A to, że go zatarł,przez nie zmienianie oleju, to już nie moja sprawa...
http://www.nissantech.pl/topic/13648-s- ... omsearch=1 lin do ogłoszenia.
Sprzedałem już
3 x ca18det
1 x 1jzgte
3 x rb25det
1 x sr20det w który wpakowałem 4 kafle w remont.... w tym silniku naprawdę większość części było nowych.
Po drugie,nie będę podawał danych warsztatu, z tego względu, że winna leży po stronie kupującego, miał idealny silnik. A to, że go zatarł,przez nie zmienianie oleju, to już nie moja sprawa...
http://www.nissantech.pl/topic/13648-s- ... omsearch=1 lin do ogłoszenia.
Sprzedałem już
3 x ca18det
1 x 1jzgte
3 x rb25det
1 x sr20det w który wpakowałem 4 kafle w remont.... w tym silniku naprawdę większość części było nowych.
Ostatnio zmieniony wt 08 wrz, 2015 22:00 przez maziR13, łącznie zmieniany 1 raz.
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
Ja zadaje kolejne pytanie o panewki na 4 szlif !!
W rozmowie telefonicznej powiedziałeś, że to ACL, a potem jak zapytałem jeszcze raz potwierdziłeś to na FB, oto fragment rozmowy.
a to panewki wyciągnięte z tego silnika, wał miał na czopach głównych niecałe54mm a na korbowodowych niecałe 47.
a to panewki wyciągnięte z tego silnika, wał miał na czopach głównych niecałe54mm a na korbowodowych niecałe 47.
"Spiritually, everything should be turbo charged" - Turbo Yoda MCM