Strona 2 z 3

: czw 16 kwie, 2009 12:46
autor: Ban0ff
borimichal pisze:Znajomy ma 2.5 cale przelot stworzony przez elteca i faktycznie jest bardzo cichy-tlumik koncowy produkcji eltec`a a pierwszy tlumik kupiony juz jakis gotowy.
Jedyne zastrzezenia mam do wykonania owego wydechu(z przodu bije o podloge,spawy tez tez troszke slabe)
mam srodkowy elteca i spawy na jednej sciance puscily, jakies takie delikatne sa :)
Poprawilem migiem i narazie sie trzyma

: czw 16 kwie, 2009 13:14
autor: robacek
Panowie a gdzie w dowodzie mam napisane czy mam miec kat czy nie? bo w ubezpieczeniu mam 200sx kat. a w dowodzie nic nie znalazlem i zastanawiam sie czy robic przeglad przed zalozeniem wydechu czy spokojnie moge go zakladac i jechac na przeglad bez kata.

: czw 16 kwie, 2009 13:28
autor: ppp
Wycinać kata i się nie przejmować.Mam za sobą 2 przeglądy s13 ,na żadnym kata nie miałem i problemów nie było.Każdy przegląd w innej stacji i całkowicie bez znajomiści

: czw 16 kwie, 2009 14:06
autor: scooter
Dokładnie tak.
Ja w lutym z moim przelotem 2,5" miałem nawet robioną analizę spalin i było ok.

: czw 16 kwie, 2009 17:17
autor: MKx
Ja to mam tak:
-brak kata
-brak środkowego
-przelot na 2,75"
-końcowy przelot 2,75" (KM)

Tłumik bardzo ładnie wykonany, ALE w tym zestawie to po prostu drze jape jak opętane :twisted: :twisted: :lol: dobrze że autkiem nie jeżdżę na co dzień bo by oszaleć można :twisted:

: czw 16 kwie, 2009 17:32
autor: ODINN
co do przegladow to zalezy.... jak kat wbity i upierdliwiec sie znajdzie to qpa...

kilka lat temu, padnij/powstan, nie chcieli mnie przepuscic z powodu braku swiatel przeciwmgielnych z tylu.. bo niby powinien miec... uhehehe...

: ndz 19 kwie, 2009 08:54
autor: Russel555
Witam zamontowalem tlumik koncowy zwykly ,,sportowy,, pseudo 2X100 mm i darl japsko nie milosiernie a to tylko koncowy do 3 tys obrotow to jakbym mial przelot 2.5 cala pojezdzilem 2 dni i go wyywalilem byl za glosny pozatym mulil mi samochod wiecej bylo halasu niz jazdy wiec wrocilem do seri.I jezdzi szybciej moze dziadzieje na starosc ale jak jest cicho to mi bardziej pasi.

: ndz 19 kwie, 2009 10:20
autor: borimichal
Zwykly sportowy tlumik jest zlym wyborem do s13`stki z turbem.
Gdybys miał przelot to nie odczuwałbys tego tak bardzo poniewaz spaliny sobie tylko przelatuja i nie ma efektu buczenia w kabinie ktory mozna zaobserwowac w wielu samochodach bez turba wlasnie z takimi pseudo sportowymi tlumikami za pareset złotych.
Mogles zainwestowac w tylna przelotowa puszke,albo poprostu dac sama rure :P i mysle ze byloby lepiej ;)

Podam przykład: np lecac swoja s13 na 5 biegu-na przelotowych 3 calach na trasie przy okreslonych obrotach(chyba około 3500-dokladnie teraz nie pamietam) wydech naprawde byl cichy.
Czesto latajac samochodami bez turba ktore teoretycznie mialy cichszy wydech w trasie to buczenie w kabinie jest naprawde uciazliwe.

: ndz 19 kwie, 2009 10:48
autor: Russel555
Wstawilem stary wydech pospawali mi go pomalowali srebrzanka jeszcze jakis czas na tym pojezdze ale caly czas mam przelot 2.5 cala w glowie a tak z ciekawosci jak bylem w warsztacie to sie dowiedzialem ze sam tlumik koncowy do s13 bosala kosztuje 820 zl :shock: to jak przeczytalem co scooter napisal wyzej to bez porownania.

: ndz 19 kwie, 2009 20:44
autor: PiotrekŁDZ
Z tego co rozumiem to zyskam sporo mocy wycinając z seryjnego wydechu katalizator, tłum środkowy i tłum końcowy? Czyli zostawić samą rurę? Czy przy tej średnicy rury jaka jest w seri to i tak nic nie da? Szukam mocy po kosztach:D

: ndz 19 kwie, 2009 20:49
autor: rtuber
Troszkę odetka napewno jak będzie "czysta" (bez tłumików i kata) rura od początku do końca.

: ndz 19 kwie, 2009 22:58
autor: robacek
u mnie lezy rura przez cala dlugosc z koncowym giga tlumikiem:) przelot 2,5 calosc. nie wiem ile mocy to dodaje ale mzoe uda mi sie zrobic przed i po hamowanie chociaz 150zl w wawie najtaniej znalazlem:(((

: pn 20 kwie, 2009 07:08
autor: scooter
No i zaczyna się drutowanie Nissana na samym starcie.
A potem posty "popsuło się pomocy".

Doprowadź go najpierw do sprawnej serii a potem bierz się za podnoszenie mocy.
Niekoniecznie w druciarski sposób.
Chyba że kupiłeś to auto po to żeby sobie je zarżnąć.
Pozdro

: pn 20 kwie, 2009 07:18
autor: robacek
wydech jest z driftowozu turbokillersa. tlumik koncowy to nie zaden chinol ani zaden BASOWY za 200zl:) a na driftworks tez widzialem kilka identycznych w silviach s13 wiec nie mysle zeby to bylo takie drutowanie.. czeka tez icek do zalozenia. a co do serii to poza problemem ze zbyt bogatą mieszanką wszystko inne juz podpięte na tip top:) jesli nie uda mi sie wyeleminowac tego problemu przed nowym turbo to zrobią to juz chlopaki na strojeniu pewnie.

: pn 20 kwie, 2009 08:09
autor: scooter
PiotrekŁDZ pisze:Z tego co rozumiem to zyskam sporo mocy wycinając z seryjnego wydechu katalizator, tłum środkowy i tłum końcowy? Czyli zostawić samą rurę? Czy przy tej średnicy rury jaka jest w seri to i tak nic nie da? Szukam mocy po kosztach:D
Mówiłem o tym.Jakbym ostatnio mało się napisał o wydechach i jakby mało było tego na forum w odpowiednich działach.Czasami ręce opadają.Po co niektórzy tu się wysilają dzieląc się zdobytą wiedzą skoro i tak jak grochem o ścianę.

Druciarstwu na forum od zawsze mówiliśmy NIE i to się nie zmieni, mam nadzieję :evil: